Auto pali isključivo uz davanje gasa

vernes.begovic

New member
Pozdrav,

Imam problem sa Xsarom 2.0 HDI, auto pali iskljucivo uz davanje gasa, a gasi se cim malo jaci gas stisnem, tj. na otprilike 2300 obrtaja. Zamjenjena pumpa visokog pritiska, pokusano sa svin mogucim senzorima, regulatorom pritiska nista nije rijeseno, auto se ponasa isto. Takodjer, pumpa za gorivo do nekad dobija struju nekad ne, a to mi je jedan elektricar privremeno premostio na upaljac i radilo je neko vrijeme. Mjenjao i relej pumpe, rijesio nisam. Da li neko zna sta bi moglo da bude u pitanju? Sta jos napaja taj relej pumpe, jer ni majstor ne zna.
 

Mrki5

Well-known member
Da li je tom majstoru palo na pamet da on ima elektroniku ? Ako je menjao relej od pumpe i opet ima problem , nije li mu palo na pamet da proveri kontakte , kako na pumpi tako na BSM ? Neka istestira pedalu gasa. Kada neće da upali, koje vrednosti pokazuje na ubrizgavanju ? Ima li sihronizaciju bregaste i radilice , koliki pritisak ima , da li ima falš vazduha u istemu za gorivo ? Dizne su ispitane ?
 

vernes.begovic

New member
Da li je tom majstoru palo na pamet da on ima elektroniku ? Ako je menjao relej od pumpe i opet ima problem , nije li mu palo na pamet da proveri kontakte , kako na pumpi tako na BSM ? Neka istestira pedalu gasa. Kada neće da upali, koje vrednosti pokazuje na ubrizgavanju ? Ima li sihronizaciju bregaste i radilice , koliki pritisak ima , da li ima falš vazduha u istemu za gorivo ? Dizne su ispitane ?
Ne znam sta je sve provjeravao, znam da mi je rekao da je slab protisak goriva u momentu kad auto treba da upali (5bari ja mislim) a kap treba biti oko 180 bari. I kad dam gas vjerovatno nabije taj pritisak i upali.
I da, jedina greska koju izbacujs je greska pod nazivom visokotlacni dizel.
 

Mrki5

Well-known member
Ne znam sta je sve provjeravao, znam da mi je rekao da je slab protisak goriva u momentu kad auto treba da upali (5bari ja mislim) a kap treba biti oko 180 bari. I kad dam gas vjerovatno nabije taj pritisak i upali.
Pa onda mu treba nešto to da govori. Ako je sve mehaničke delove menjao onda nema odgovarajući napon na regulatori pritiska . Treba da senzor pedale gasa , senzor i instalaciju senzora pritiska , el. ventil na pumpi visokog pritiska (treći klip za prekidanje goriva ) . Pumpa goriva u rezervoaru, treba da se ispita pritisak .
 

Mrki5

Well-known member
I da, jedina greska koju dijagnostika ocitava je pod nazivom visokotlacni dizel.
Prvi put čujem za ovakvu grešku . Ako nema zadati pritisak ,onda mora da izbaci grešku. Nizak pritisak u vodu za gorivo. Imaš kod te greške ?
 
Posljednje uređivanje:

Mrki5

Well-known member
Pumpu goriva u rezervoaru ili pumpu visokog pritiska?
Pumpu visokog pritiska ste menjali koliko sam razumeo ? U rezervoaru. Onda instalaciju na senzoru pritiska . Regulator ste menjali. Ako je sve a pumpom ok . Videti prelive na diznama i one mogu da prave taj problem.
 

vernes.begovic

New member
Pumpu visokog pritiska ste menjali koliko sam razumeo ? U rezervoaru. Onda instalaciju na senzoru pritiska . Regulator ste menjali. Ako je sve a pumpom ok . Videti prelive na diznama i one mogu da prave taj problem.
Pumpa visokog pritiska je mjenjana, zajedno sa senzorima nekim na njoj i regulatorom. Mene samo zbunjuje sto relelej nekad daje struju a nekad ne. Na zici je testirana strujaprije konektora koji ide na pumpu, i struje nema u momentu kad struja ne dolazi ja samu pumpu. I da li relej pumpe napaja jos nesto ili samo pumpu
 

Mrki5

Well-known member
Pumpa visokog pritiska je mjenjana, zajedno sa senzorima nekim na njoj i regulatorom. Mene samo zbunjuje sto relelej nekad daje struju a nekad ne. Na zici je testirana strujaprije konektora koji ide na pumpu, i struje nema u momentu kad struja ne dolazi ja samu pumpu. I da li relej pumpe napaja jos nesto ili samo pumpu
Da li ste proverili instalaciju na BSM-u da nisu buxne proširene ? Proverili stanje osigurača od pumpe ? Mislim da relej napaja samo pumpu. Koja je to godina i motor ?
 
Na vrh