Prije nekih deset i više let mi je nastao požar na motoru tegljača. Ne znam točno više na čem točno je počelo. Moral bi iskati zapisnik od policije. Imal sam 2x9kg u kabini i na prikolici. U trenu dok sam krenul prskati ti od dima ne vidiš di gori ni koliko. Tak da sam kratikm mlazovima sprašio prvih 9 kg i moral sam po drugi i tek sam s njim ugušil plamen. Nije da sam šprical ko bedak. Šteta nije bila velika kolka je mogla biti.
U Picassu isto imam taj od 2kg i uvek mislim kak je to više duševna sigurnost. Ne želim saznati, al mislim da je to u praksi, bez da se uspoređuje tegljač i auto, vrlo malo za uspješnu intervenciju.
Meni je i nakon pet let taj manometar u zelenom. Ko zna dal on uopće i ispravno prikazuje.
Dodatak da ne mislite da lupetam, sad sam izguglal i tuđu priču koju znam i iz prve ruke:
"- Iz još meni neobjašnjivih razloga eksplodirala je guma. Došlo je do trenja osovine i zapaljenja. Stao sam na zaustavnoj traci i istrčao s aparatom za gašenje. Potrošio sam, ali vatru nisam ugasio. Uzeo sam potom i drugi aparat i njega sam potrošio, ali vatra je i dalje gorila. Dok sam gasio, pozvao sam vatrogasce. Na svu sreći, iza mene je desetak minuta vozio kolega Damir Fulir (38) iz moje firme, također natovaren s kamionima. Potrošili smo i njegova dva vatrogasna aparata, opisuje Nihad i dodaje da su se zabrinuli zbog mogućnosti da sve ponovno plane. "
36 kg praha su išpricali
https://www.24sata.hr/reporteri/kamion-poceo-goriti-za-vrijeme-voznje-vozac-je-gasio-pozar-372975
Dodatak 2:
1 kg traje cca 10 sec.
[ame]https://www.youtube.com/watch?v=To9Jt1YZ_tU[/ame]