Amortizeri Citroen C5 II 2010.g.p

DoBoy30

New member
Amortizeri Citroen C5 II 2010.g.p⚡⚡🇧🇦🇧🇦🇧🇦🇧🇦🇧🇦🇧🇦🇧🇦⚡⚡

Pozdrav, nov sam forumas a vidim da u hr imate fino izgradjenu citroen zajednicu..malo uvoda da napravim. Vlasnik sam citroen C5 2010.gp 2.0 hdi 135 kw 186 konjskih snaga exkluziv oprema u fulu sa hydro 3+ ovjesom.
Novonastali problem je prilikom redovnog servisa u Pavic autu Tuzla su mi uocili curenje "balenje" lijevog i desnog prednjeg amortizera. On savrseno radi hidraulika odlicna...pitanje glasi..idem na put od oko 2.000km more Grcka itd


Da li mi moze neko reci smijem se uputit sa balavim amortizerima prednjim...da li se moze desiti da probije...propadnu itd..
Iskreno nemam povjrenje u servis te vas molim za misljenje..
Pozdrav iz bh🇧🇦🇧🇦🇧🇦🇧🇦
 

gambler072

C5 enthusiast
Jesi siguran da imas 2.0 sa 135kW?
Sto se tice curenja, sve zavisi koliko curi, ako nije puno, moje misljenje je da ne bi trebalo biti problema, ali moras uz sebe imati LDS ulje i redovno provjeravati nivo istog. Sta kazu u Pavicu, kakvo je njihovo misljenje? Ja sam gledao prije kupovine svog kojem su curili amortizeri, tad mi je majstor koji je isao sa mnom rekao da se to treba mijenjati, ali da moze izgurati "jos neko vrijeme". Tesko da ce ti iko moci reci bilo sta konkretno o tom problemu, jer to su neispravni amortizeri i niko ne zna kada ce poceti vise curiti
 

DoBoy30

New member
Pozdrav i hvala na odgovoru, u ponedeljak cu u Pavic citroen auto pa cu provjerit definitivno...interesovalo me da li se moze desit da se isti "provale" i da hidraulika padne...
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Naravno da može, sve je moguće. Nisam dugo bio u Grčkoj, ali po zadnjem posjetu ako ću suditi... trebaju dobri amortizeri. Imaju dobrih cesta, ali...

Uplati si barem kakovo članstvo ili osiguranje sa repatrijacijom automobila ako ga nećeš
popravljati prije puta. Za kolku tolku sigurnost
 

DoBoy30

New member
Danas sam uradio par sklekova....dizanje spustanje...i sve savrseno radi bez opterecenja i brzo..
Mislim da trazim u servisu da mi zamjenu lds ulje ako budem radio amortizere..
 

Profiler07

Well-known member
Lds se mijenja na 200000km i kosta oko 200km sa rukama,amortizere ces morati mijenjati kad-tad ako su vec poceli "pishati",imas sad akciju u Pavica sa popustom od 50km na dijelove i mislim da ti mogu dati 10%popust na sve dijelove
 

gambler072

C5 enthusiast
Ako se placa cashom, vrlo lako da ce izbiti PDV iz cijene dijelova. A sto se tice zamjene LDSa, ja sam prije cca pola godine zvao ovlasteni i pitao to isto, pricao sa mehanicarom koji mi je rekao da se to ne radi osim kada se radi neki popravak na hidraulici, a preventivno ne, i da za 5 godina koliko tu radi nikada nisu to radili preventivno i da nije propisano servisnim intervalima, da mogu to uraditi ako ja zelim, ali da ne vidi svrhu toga.
 

Profiler07

Well-known member
Po toj logici nikad ne bi trebalo mijenjati ni ulje u kocnicama???znamo svi da je hidraulika povezana sa servom tako da to ulje gubi viskozitet kao i svako drugo ulje i prema tome se mijenja kao i svako drugo
 

Milosh

Test
Po toj logici nikad ne bi trebalo mijenjati ni ulje u kocnicama???znamo svi da je hidraulika povezana sa servom tako da to ulje gubi viskozitet kao i svako drugo ulje i prema tome se mijenja kao i svako drugo
LDS povezan sa servom? Na koji način?
 

gambler072

C5 enthusiast
Ja ti citiram sta je receno u ovlastenom, a ako tvrdis to sto si rekao, volio bih da mi das neki dokaz da to proizvodjac nalaze u servisnim intervalima. Ne kazem da ulje ne treba mijenjati, samo prenosim stav ovlastenog. A sto se tice serva, istina je da dijeli lds sa ovjesom, ali rade na razlicitim pumpama.
 

Milosh

Test
Ja ti citiram sta je receno u ovlastenom, a ako tvrdis to sto si rekao, volio bih da mi das neki dokaz da to proizvodjac nalaze u servisnim intervalima. Ne kazem da ulje ne treba mijenjati, samo prenosim stav ovlastenog. A sto se tice serva, istina je da dijeli lds sa ovjesom, ali rade na razlicitim pumpama.
Nisam to stvarno znao, mislio sam da je sistem sam za sebe.
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Servisi govore da su sklopovi na kojima se ne trba mijenjat ulje podmazani za cijeli radni vijek. Tu je kvaka, ne navode koji je radni vijek, pa ako neko ima novaca mijenjat getribe i ostalo nakon 150-200 tkm onda ok, inace mjenjat. Zf ,na svojim mjenjacima,preporucuje izmjenu ulja na svakih 80-ak tkm, neovisno od preporuke servisa. Cak ima negdje na forumu pismo koje je zf poslao proizvodacima sa svojim preporukama.
 

mmatin

New member
Ja sam promjenio LDS u PSC Vrbovcu, a ulje u automatskom mjenjaču u Citroenu Varaždin. Prvo sam pitao u Cib Commercu i dobio odgovor da promjene nisu predviđene, niti oni to rade. Èak ne rade nikakav popravak aut. mjemjača jer nemaju alat niti znanje. Èovjek na prijemu mi je rekao, neslužbeno, da bi ulje u mjenjaču trebalo promjeniti na 80 000 km. Na pitanje gdje bi ja to mogao obaviti preporučio mi je neki servis aut. mjenjača u Remetincu(Zagreb). U PSC Vrbovcu sam dobio odgovor da su promjene predviđene, samo ne piše u servisnoj knjižici i oni redovno mjenjaju LDS i ulje u aut. mjenjaču naravno uz pristanak stranke, dakle oni predlože, a stranka odluči.
 

Brruno

Well-known member
Volvo na istom aisinu kojeg ima c5 ima sluzbeno upisan interval zamjene ulja svakih 60000km. A za LDS jedan serviser kaze da se ionako mijenja kad popuste prednji amortizeri na 100tkm+ :D
 

Milosh

Test
Volvo na istom aisinu kojeg ima c5 ima sluzbeno upisan interval zamjene ulja svakih 60000km.
To je nažalost još jedan pokazatelj loše servisne politike Citroena. Ali to je dobra ideja i praksa, provjeriti šta su drugi proizvođači propisali za isti motor ili mjenjač.
 

DoBoy30

New member
Pozdrav evo da se i ja javim prosao je taj put oko 2000km bez ikakvih problema sve je bilo ok.
Naime servis i komple dijagnostiku hidraulike sam obavio u "PAVIÆ KOMERC" Tuzla BiH gdje su pregledali i amortizere i LDS ulje i da je to sve uredu...boja i viskozitet ulja su savrseni tako da netreba nista radit po tom pitanju.
Bio i u "C AUTO" Banja LUka gdje je moj C% i kupljen i katastrofa od servisa losi momci koji kupe samo lovu....pregled su uradili za cca 15 minuta itd itd..
Sve preporuke za Pavic auto
 

poginaldo

Active member
j.bes ljude koji idu na posao samo da bi primili platu za to, u pavicu vole citroene, zive ih citav svoj zivot i zato uvijek samo pavic

sto se tice svih vrsta ulja u automobilima, sva su hidroskopske prirode odnosno absorbuju vlagu/vodu u sebe i time gube svoja svojstva. kociona ulja bi trebalo mijenjati svakih 60.000km ili svakih 3 godine, ostala svakih 5 godina bez obzira na kilometrazu. naglasavam ''trebalo bi'.
 
Na vrh