2.0 HDI 138Bhp ne pali kad je vruce

dancitr

Member
Dakle, Citroen C4 Grand Picasso 2.0 HDI 138BHP 2007. 296000km

Sad su dosle velike vrucine i ako gasim auto kad je vruc, moram pricekati jedno 20 minuta da se ohladi prije nego sto ce ponovo moci zapaliti...
samo vrti i ne prima kao da nema goriva...

Malo gledao na netu i citam svasta, od senzora radilice, grijaca, senzora temperature zraka do istrosene "bosch" pumpe. Ovo zadnje mi ima najvise smisla buduci da auto ima puno kilometara, nikad nije mjenjana pumpa, a inace radi super, pali kad je vani hladno i jednom kad zapali nikakvog stucanja ili gubitka snage.

Ovdje like je siguran u pumpu:
https://frenchcarforum.co.uk/forum/viewtopic.php?t=32168

Ima neko kakvu ideju...??
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Posjeti najbližeg Boshistu... vjerujem da ovo nebi smio bit problem za dijagnozu.
Ako biš sam kemijao, onda kupi sprej za hlađenje... kad nebude htio palit, hladi senzor jedan po jedan, sve do pumpe.
Možda ti to otkrije uzrok.
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Zna se i meni dogoditi ponekad. Isti motor.
Pomaže mi malo ručno napumpati goriva na pumpici koja se nalazi sa lijeve strane motora. Tu gdje prst pokazuje.

https://imgur.com/uKtBzt8
 
Posljednje uređivanje:

dancitr

Member
Tnx...
probao sam i to, ali nije bilo pretjeranog uspjeha...
kod mene nije "ponekad" nego pravilo... znaci ako pri ovoj uzasnoj vrucini gasim auto nakon duze voznje, 100% necu moci opet zapaliti odmah...

Nego jel bi ti bio problem poslikati i oznaciti lokacije senzora koje bi mogao "prevariti" hladnim sprejem?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Dole br. 6 je senzor radilice, a mislim da je ovo gore iznad remenice bregaste njen senzor. Za ovaj od radilice se treba podvuć ispod auta.



Na spoju između zelenog crijeva na slici i usisne grane su senzor temp. i map. Ja bi krenuo od njih pošto su najbliži

 

dancitr

Member
navodno je za ecu najbitniji senzor rashladne tekucine koji bi trebo biti na povratnom vodu iz hladnjaka u motor/vodenu pumpu... negdje s desne strane kad se gleda izvana u motor... guzva je u motoru, morat cu skinut kutiju filtera da mogu vidjet...
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Neznam koliko će na njega sprej djelovat pošto mu je pipak u vrućoj vodi konstantno. Ali treba probati.
On je sam po sebi jeftin i jednostavan za promjenit ako je do njega
 

dancitr

Member
ne mislim da je do njega (inace bi imao i drugih problema), nego ako ga ohladim, onda cu prevariti bosch pumpu da je hladno i ona ce promjeniti timing za ubrizgavanje (ili povecati kolicinu) da lakse upali... tak sam citao...
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Regulaciju paljenja diesel motora odreduje racunalo na osnovu podataka dobivenih pomocu raznih senzora vecina gore prikazana. Bilo bi dosta lakse ako imas diag uredaj da iscitas kodove gresaka. Tako bi otprilike znao gdje poceti. Ako nemas potrebno je senzore gore ispitati da se dokaze koji daje krive podatke. S obzirom da se to desaje samo kod zagrijanog motora ja bih najprije posumnjao na senzor temperature rashladne tekucine. Posto taj senzor mjenjanjem temperature mijenja otpor relativno lako je obicnim multimetrom dokazat njegovu ne(ispravnost).
http://www.autostart.co.rs/senzori-temperature-u-vozilima/
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Hdi motor treba grijace samo pri jako niskim temperaturama. Kad bude jako hladno vjerovatno nece htjet upalit. Ostaje ovo sto sam ti napisao za ovaj senzor temperature, a greska p1351 je greska za sebe i predgrijanje treba zasebno ispitati.
 

anburaze

New member
Grijaci rade kad god vidite zarulju spirale na tabli, a to moze biti i na temperaturi od 35 stupnjeva ako motor nije radio 10 sati i vise......Nemo, cemu grijaci onda ako tvrdite kao vecina ljudi opcenito da grijaci rade samo ispod -5 stupnjeva? Kako onda izgore u par godina, primjerice u dalmaciji?
 

Milosh

Test
Kod modernih common rail dizela, grijaci rade jako često. U mnogo slučajeva rade i nakon paljenja a nekad i tokom vožnje, u specifičnim uslovima. Kompjuter regulise kada će upaliti lampicu a kada neće, drugim riječima, lampicu pali samo kada grijače upali radi klasičnog predgrijavanje prije jako hladnog starta. Lampica je indikacija vozaču da saceka njeno gašenje prije okretanja ključa. Pišem ono što sam čitao, nisam ispitivao, ali bilo bi zanimljivo ispitati.

Sent from my FRD-L09 using Tapatalk
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Grijaci kod modernog diesel motora: gorivo se pod visokim tlakovima (2000bar) ubrizgaje direktno u radni prostor. Manje su povrsine pa je samopaljenje lakse i grijaci nisu prijeko potrebni. Oni imaju ulogu u smanjenju stetnih tvari pri paljenju motora i dok se on zagrijava, takoder pri regeneraciji dpf-a. Znaci grijaci su za paljenje potrebni tek na jako niskim temperaturama. Diagboxom se moze u racunalo motora>test aktuatora pokrenuti test releja i grijaca. Takoder racunalo motora>popis podataka provjeriti dali je predgrijanje ukljuceno. To sto lampica ne gori nije pokazatelj da grijaci ne rade.

upload high quality photos
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Kad vidim ovu p1351 gresku zlo mi dode. Na jednom peugeotu 4007 smo cjeli dan trazili zbog cega nema struje na grijacima. Bilo bi zanimljivo znati zbog cega vozilo ne pali kad je motor zagrijan.
 

pippo8765

New member
Pozdrav,
ne tako davno, pre nego sam imao C4 Picasso, vozio sam Seat Ibiza 1.9SDI. Simptomi identični kao tvoji. Pretalaškao sam ceo web i sve majstore i servise kojih sam se setio. Dijagnostika nije pokazivala ništa, a auto neće da pali čim odstoji na suncu ili ga provozam malo... Proverio i zamenio sve senzore, releje... sve što je moglo da logično utiče na ovo. Na kraju oteram auto kod lika koji mi je nda prvu rekao: flešovaću ti kompjuter, pobrljavio je. Očajan posle toliko pokušaja i neke logike mu kaŸem da to i uradi. 10 minuta akcije i auto je radio kao nov!!! Nikad više s ovim nisam imao problem. Sad ćale vozi taj auto i sve je i dalje u najboljem redu.
Baš kao i desktop i laptop računari, kompjuteri u našim automobilima pobrljave. Izloženi su temperaturi i mehaničkim šokovima pa ne čudi.
Ovo je moje iskustvo, imaj u vidu samo. Ako dijagnostika ne pokazuje ništa onda svakako suviše liči. Srećno!
 

dancitr

Member
Problem rjesen...
Auto mi je jako dimio inace na leru jer su dizne otisle pa da nebi doslo do jos vecih problema (ispiranje cilindra), a i srusili me na tehnickom zbog dima, odlucio reparirati dizne.
Siemens VDO dizne nitko ne reparira kod nas pa sam morao kupiti nove... da skratim... 11500kn kod purica...:shock:
Cijelo ljeto pali ko urica.
 
Na vrh