Čipiranje

toma

Active member
Da netko kontakt od tog Tibora da ga ja pitam kolko bi uzeo za remap mojeg VTS-a ako benzince radi slučajno
098/355831 izvoli

Ja nebi imao dileme... dovest auto u tip top stanje -> riješiti se ekologije -> remap kod Tibora.
pa i meni se tako čini..lik se time bavi od 2003 godine i tu je dosta hvaljen te je ekipa s foruma dosta kod njega išla ( tako sam ja shvatio )
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
To je power opcija? Tamo idu fizičke promjene. Za samo softver je navedeno 14 konja.
Aha. 14 konja je puno realnije. Pogotovo samo sa softwareom :D

Ne kažem da neznaju napraviti i pravi posao, ali vjerujem da je 90% toga malga po onome što se da viditi. Marketing im je očito jak, kao i kod ostali sumnjivih igrača.

Zanimljivo kako pravi majstori (nebitno koje specijalizacije, Tibor sa remapom, Domi sa remapom, Autolab...) ne moraju niti kune ulagati u marketing. Njihovi proizvodi i usluge to rade umjesto njih. Takve ja volim :D

Cutac ako želiš napravit posao, naruči trkaću bregastu iz UK i napravi ozbiljan usis i ispuh. I onda čipičips. Tada možemo govoriti o 20ak konja napretka.
 

toma

Active member
Cutac ako želiš napravit posao, naruči trkaću bregastu iz UK i napravi ozbiljan usis i ispuh. I onda čipičips. Tada možemo govoriti o 20ak konja napretka.
i opet što će mu to? kad on sjedne u auto to ti izađe taman tih 14 ks :D:D
 

Cutac

Prèkaroš
Onda tvoj c5 treba biti brzi od rimca :D

Ivane, ne znam zasto skepticnost, ali internet je pun dokaznih porasta od 10-20 konja za remap atmo motora.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Cutac, neznam čemu lakovjernost, ali internet je pun dokaza... jel.

Razočaran sam, mislio sam da si malo ozbiljniji :D

Ali evo, ako ćeš ić bacati lovu na čips za VTSa(bez zadiranja u hardware), imam ponudu za tebe. Ja ti plaćam neovisno mjerenje snage prije i poslje remapa. Ako pokaže manje od 10ks/Nm, vraćaš mi pare. To je jedva nekih 6-7%? Šta je to za bosanske hakere :D
U suprotnom imaš moju ispriku i dva papira s kojima možeš dalje ljudima zvoniti kako se na atmosfercu s par klikova dobije 10-20ks.
 

Cutac

Prèkaroš
Cutac, neznam čemu lakovjernost, ali internet je pun dokaza... jel.

Razočaran sam, mislio sam da si malo ozbiljniji
Ja sam otvorenog uma :D

Pa meni ima smisla izvlačenje dodatne snage(ne pričam konkretno o VTS-u) jer sve što se radi je rađeno "predimenzionirano", čisto za sigurnost u garantnom roku.
Druga je stvar koliko je nešto predimenzionirano. Motor u VTS-u je poznat po tome da je nepoderiv i pretpostavljam da se još toga može izvući iz njega bez preinaka.
Usis bi se dao poriktati(manje zavoja), kod ispuha bi se dalo raditi na zadnjem loncu jer su grana i srednji lonac odlični. Grana ima vrhunski dizajn(osim ako bi se išlo na drugu karakteristiku), srednji lonac bi jedino cijev mogla zamijeniti, ali na zadnjem loncu se može ponešto promijeniti. Ali to bi značilo višu buku. Trebalo bi staviti lonac sa vakuum klapnom(mislim da ovaj to nema) da se smanji broj prepreka na punom gasu.
Da, bregasta bi bila oldschool način dobivanja snage, ali osobno mislim da je VTS pretežak da se išta takovo ide raditi na njemu. To bih radio na nečemu sportskome i laganome(a VTS je više grand tourer nego sportaš sa svojih 1300 kila) i nečemu što bi se isključivo po stazi vozilo(a za to nemam love ni u ludilu :D).

Ponudu pamtim, kad se odlučim na to, zovem te ;)
 

Milosh

Test
koliko se dignila potrošnja :D,
Obično se tim osnovnim, minimalnim remapom dobije na snazi i momentu a potrošnja se blago smanji.

Cutac, ako misliš to raditi nemoj kod zastupnika u Sisku već odvoji pola dana i otiđi kod čovjeka u Gradišku. To ti je 100 km lokalne vožnje (a možeš i autoputem) i plati još 50 eura da ti ga testira na valjcima prije i poslije. Da vidiš u kakvom ti je stanju motor prije toga a i šta si dobio s tim. Ako ideš kod njih, valjci su ti besplatni ako ti remap košta više od neke cifre.
 

Cutac

Prèkaroš
Valjke bih uzeo, u Gradišku možda, a mislim da oni ne pregledavaju motor.
U biti što se gleda, kompresija i to je to? Blokadu ne bih dirao.
 

Milosh

Test
Mislio sam da na osnovu početnog mjerenja vidiš u kakvom je stanju motor u odnosu na fabričke specifikacije (koliko manje ima ks i Nm, ili više).
 

Mirage

Well-known member
Dečki koji je to u Gradiški meni je to blizu ali ja moram čekati još godinu dana da izađe garancija pa bi isto digao svog HDi na 120 ks samo sad nitko nema u ponudi ove nove bluehdi od 100 ks u ponudi.
 

Cutac

Prèkaroš
Mislio sam da na osnovu početnog mjerenja vidiš u kakvom je stanju motor u odnosu na fabričke specifikacije (koliko manje ima ks i Nm, ili više).
Aha.
A hebiga, ja se nadam da nema manje od 175 konja :D
Nije puno vožen, ne troši ulje, sve je normalno, redovito održavan, ima OCC koji očito pomaže, kad se vratim doma budem izolirao usisnu granu, još sam naručio titan trake ako pofali...

Bolje rečeno, neugodno bih se iznenadio na nema bar 172-173 konja.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Na tri različita valjka ćeš dobiti tri različite snage, pogotovo kod nas. Više služe za utvrđivane razlike (al neovisni, ne da si gazda može opravdavat 500€ račun sa par klikova). Imajući to na umu, ''najgori'' rezultat na koji sam naletio na netu je 165ks za serijalu, a najćešće je tu oko 170-172.
Uglavnom s valjcima se nemože utvrđivati zdravlje motora, tvornička mjerenja snage motora isto imaju svoje posebne začine u receptu... sve u svemu nemojte se puno za te cifre hvatati.
 

Milosh

Test
A hebiga, ja se nadam da nema manje od 175 konja
Možda ima i više. :D Ljudima koji voze Fordove se često dešava da im rezultat na valjcima pokaže da auti imaju par KS više nego što je deklarisano. Navodno to Ford namjerno radi, deklariše malo manju snagu od stvarne, da ne bi kasnije bilo iznenađenja ako neko mjeri.

Što bi neko rekao: Valjda. :)

Dečki koji je to u Gradiški meni je to blizu ali ja moram čekati još godinu dana da izađe garancija pa bi isto digao svog HDi na 120 ks samo sad nitko nema u ponudi ove nove bluehdi od 100 ks u ponudi.
http://www.smchiptuning.com/?lang=yu
 

Phantom

Drajver
pitao sam mehaničar neki dan za tuning, remaping...kaže da bi dobio realnih 25 konja s time da bi auto radio bez problema...:), kako on meni reče to je identična mašina kao i ova sa 115 konja 1.6 hdi..
e sada samo naći nekoga da to odradi vrhunski...

p.s. imao je jednog forda kugu na popravku ma nov auto, dpf filter greške javlja nemože ih izbrisati...pita ga on imaš li relacije kaže on pa vozim svaki dan 15 km, pa što ga štediš pritisni i vozi malo van grada...
to je ono što ja govorim treba dizela zagrijat i stisnit a ne cuncat po gradu u 4vrtoj...:D
 

niko33

Member
Isti motori,ali nije razlika samo u mapi. Uvijek je jos neka "sitnica",manji turbo,slabiji injektori,kuplung....
Imal sam Stila JTD 59kw-isti motor ko i 85kw samo manja turbina i kvacilo. Zamjenil turbinu,remapirali ali je plafon bil kojih 120ks zbog kvacila dok je verzija 115ks isla na 150ks bez brige.

Uglavnom - iskustva - remapiral sam megana dci63kw - cca 50000km prosel s njim bez problema vezanih uz remap (160000 je imal kad ga remapiral a nest vise od 200 kod prodaje) poslije Fiat Stilo sa 80ks pocetak 370000km -izmjenil set kvacila(kevlar stavil),varijabilni turbo remap i gonil ga do 410000. Sad imam Avensisa i odradil sam remap sa 93 na 115kw kod kupnje na 200000km i jos ga vozim bez problema.(ove godine sam repariral injektore i zamjenil set kvacila jer ce ostat u kuci kao drugi auto ali to ne prepisujem remapu vec kilometrazi(270000))
I da uzimam opet dizel odmah bih odradio remap
Uredni servisi i mjenjat cim nest pocne malo skripat i nema brige
 
Na vrh