Pozz

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

vlabor

New member
Pozdrav svim Citračima:cool:.Èlan sam od prije par min. Već 14 god.sam ponosni vlasnik Saxa 1,4 koji je prešao oko 290,000 km. Kažem oko jer brojčanik ne radi već par tisućica. Nebitno,mali ide i ide i ide...izgradio sam kuću sa njim. Prevezao je dasaka i vreća cementa ne zna im se broj, stare cigle i letvi čudo jedno, bio na Velebitu i Kleku 10-ak puta...No,došlo vrijeme da ga ipak zamijenim.Ne ide u ropotarnicu već ga poklanjam svom vjernom psu Argu,a ja ću biti samo driver do obližnje šume gdje se šećemo. Prelazi ma stvar... Našao sam na njuškalu oglas za C5 2.0 HDI diesel automatic 2008 g sa 175,000 km i zaljubio se. Žena ludi doma. Ima li koja pametna glavica da mi kaže štogod o tom "autiću" inaće bu doma fait , bojim se da ću morat spavat u autu...
 

vlabor

New member
Eej bok. Pa evo , najviše me brinu natpisi koje sam pročitao na net-u o čestim kvarovima i njihovim skupim popravcima. Znači konkretno da li se stvarno toliko kvare ili su to zli jezici. Mišljenja sam da je Citroen preozbiljna kompanija a da bi si to dozvolila tako da se nadam odgovoru koji će ići u korist 5-ici.
 

vborovic

C5 modifikator
Prvo, dal si se namjerio na C5 sa hidro-ovjesom ili bez njega (tu postoje neke sitne razlike)? Neovisno o prethodnom, čest i neizbježan kvar, i to taman na ovoj kilometraži koju razmatraš je dvomaseni zamašnjak i servo letva ... svaki ti je u rasponu 600-800 €, sad varijacija dal s poslom ili bez (ovlašteni ili neki alternativni servis) ... to je auto kojeg sam nemaš kaj popravljati ako si ne nabaviš PSA dijagnostiku (150 €) ... elektronika u pravilu nije problem, osim ako ti se ne zalomi, a onda će i pravi znalci potrošiti i do nekoliko dana metodom eliminacije da otrkiju dal je npr. cijev, spoj, senzor, mehanički dio i sl. ... a to ti recimo može razdesiti osnovne parametre i cijelo vrijeme ti može pokazivati grešku ABS-a ili filtera čestica (iako nema nikakve veze s time) ... redovni servis (a pogotovo ovi izvanredni) definitivno nisu na razini Saxo-a (cjenovno gledajući, nemaš baš ultra jeftine dijelove u ponudi u ovoj klasi automobila). Najbolje ti je da si pročitaš komentare vlasnika ovdje (koju su uglavnom pozitivni), pa da sam zaključiš da li ti se isplati (odnosno, dal ćeš ga moći dugoročno financirati) nabaviti ono što je i dalje aktualni vrh ponude Citroen-a (DS5 nije u istom košu, C6 se više ne proizvodi).
 

vborovic

C5 modifikator
Uvijek možeš otići majstoru, ali se vraćam na ono šo sam već naveo, ne znam s kojim budžetom raspolažeš (bez podcjenjivanja) ... C5 se možda čini kao jeftina kupovina (možeš ih dobiti već za oko 8000 € kod nas), ali održavanje nije pretjerano jeftino - skuplji diskovi, skuplje kočnice, potrebna veća količina ulja, veći kotači ... najmanje dupliraš (ako ne i utrostručiš) svoje dosadašnje servisiranje Saxa kako bi došao na ono što te čeka sa C5 ...
 

ZlatkoC4

Well-known member
svoje dosadašnje servisiranje Saxa kako bi došao na ono što te čeka sa C5
Što isplaši čovjeka nije to toliko strašno koliko izgleda kad čitaš ovoj tvoj post. :grin:
svaki auto koji je lukcuzniji je i naravno i skuplji kod održavnja. ali postoji i druga strana medalje da u večini slučajeva su i manji gosti u servisu. tako da se dođe opet na istu u smislu nekog redovnog održavanja.

s tim da se slažem sa vborovic za npr gume za c5 kao i za svaku drugu ozbiljnu limuzinu dođu prosječno cca 1200kn kom dok za saxa 300-500kn kom.

S tim da udobnost i komfor c5 ne može uporediti sa saxsom niti pod razno. to su dva svjeta. i saxso je definitivno odličan auto u svom segmentu i isplativosti.

ali pogledaj također i c4 koji ti je za održavnje cijenovno isplativiji od c5 a sve opet ovisi koliko km radiš i za čega ti treba auto.
u svakom slučaju sretno sa kupnjom kad se na nju odlućiš.
 

vborovic

C5 modifikator
Što isplaši čovjeka nije to toliko strašno koliko izgleda kad čitaš ovoj tvoj post.
@ zlatko - Nije da pišem bezveze, osobno sam prešao sa Xsare na C5, znam koliko sam prije plaćao, a koliko sada (redovni servis kao i sve ostale popratne troškove da auto bude u prometu) ... drugi ljudi koje znam su isto prelazili sa C2/C3 (ili drugi francuski ekvivalenti), na C5 (i to prethodnu liniju), znam koliko ih dođe trošak auta (nitko od njih nije imao veće kvarove na autima do sada) ...

Redovni servis ne možeš izbjeći, a ako imaš izvanredni servis (za npr. potpuno isti kvar na oba) pogodi na kojem autu će te on doći skuplje ... ja pišem realno stanje, nekome ovo može biti motivirajuće da ga baš zato uzme, a netko će biti zahvalan jer sam mu dugoročno uštedio i novaca i živaca, pa sad, kak se tko postavi prema tome.

Èisto da preduhitrim druge i daljnje rasprave (ovo se slobodno može nastaviti pod Općenitim iskustvima za C5 II), jer ima dežurnih dušebrižnika, idući post u ovoj temi koji se ne bude ticao isključivo pozdrava članu foruma vlabor, rezultirati će zaključavanjem ove teme.
 

ZlatkoC4

Well-known member
ja pišem realno stanje, nekome ovo može biti motivirajuće da ga baš zato uzme, a netko će biti zahvalan jer sam mu dugoročno uštedio i novaca i živaca, pa sad, kak se tko postavi prema tome.
Ovo je točno uvjek treba prvo znati za čega ti treba auto i dali si to možeš priuštiti :palac-gore:
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh