Greške svih sustava

djuan

Active member
Pozdrav. Moj C4 Picasso II je počeo javljati greške svih sustava u vožnji. Abs, esp, asr,…. Sve je fault.
Akumulator je star 2.5 godine. Auto normalno pali.
Ima sličnih iskustava? Sutra odmah zovem servis, ali sad je nedjelja pa baš i ne mogu 😐
 

szahtila

Well-known member
Sve je normalno. Rad motora je miran, auto vuče kao inače, automstik šalta normalno.
Najvjerojatniji neki loš spoj vezano uz senzore abs-a pošto svi ovi sustavi što si nabrojao koriste njihove impulse. Možda i senzor kuta volana jer i on ima veze sa njima
 

djuan

Active member
Sutra sam dogovorio termin u ovlaštenom.
Baš me zanima koja bude dijagnoza.
Možda je slučajnost, ali počelo se događati nakon ovih silnih kišurina.
Osim toga, žena je taman dan vidjela kunu kako šeta pored našeg auta. Nadam se da nije nešto pojela 🫣
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Imao sam taj problem, kad mi je BSM bio dobio vodu. No, nisam mogao upaliti auto, ni otpustiti ručnu. Nadam se da kod tebe nije probila voda u motorni deo.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Riješeno bez zamjene centrale?
Tako je i meni voda na konektore, pa je bilo baj baj 400€
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Konektori centrale abs-a ako mene pitaš, sve je skurilo i bila je za zamjenu.
 

markan1000

Well-known member
E to je to, samo što ja nisam bio u ovlaštenom i ispalo me cca 250-300 kn. Ništa do centrale nije bilo došlo pa sam prošao bezbolno, a drago mi je da je i kolega prošao relativno bezbolno 👍
 

gambler072

C5 enthusiast
Hello again ;)
Ako fulam temu, a da ne otvatam novu, molio bih modove da istu prebace gdje joj je mjesto.
Drug ima C4 grand picasso, 2007, 2.0 hdi
Izbacuje mu stalnu gresku P0299
Auto nema vucu, tj turbina se ne pali, ali nije u limp mode i nema lampicu na instrument tabli, i auto ide preko 3000rpm.
Do sada je ociscen erg, zamijenjen senzor na usisnoj grani (mada po meni to izgleda samo kao konektor) i neuspjesno ociscene greske.
Ono sto su mu "generic" mehanicari rekle je da je turbina u Q, ali ja iskreno ne vjerujem, jer turbo na dijagnostici ima pritisak, ali ispod vrijednosti.
Vrijednosti ispod normale bi mene navele na neko vakum crijevo koje zakrece krilca na turbini (ali opet ne poznajem ovaj motor pa lupetam), i eventualno na maf senzor. Ove dvije stvari cemo pregledati sutra, ali ako neko ima neku ideju ili iskustvo, cijenio bih odgovor.
Uradjena je i dekarbinizacija, naravno da nije pomoglo.
Ja volim francuze kao auta, pa navijam da ih i drugi zavole, pa ako znate gdje poceti sa kopanjem - upomoc :)
I da, saznao sam zasto na mom c5 prednji kraj jednom u 3 mjeseca potone nakon par h mirovanja - exhaust solenoid koji je integrisan u blok pumpe, i za ciju bi zamjenu morao rastaviti citavu pumpu (cak nije ni problem koliko mi mislimo da je hidraulika bauk) - ali ain't gonna happen
 

Mrki5

Well-known member
Nikada se ne ide na najskuplji deo već od najeftinijeg. Prvo proveriti da li ima odgovarajući vakum do el. ventila pa od el. ventila ka turbini.
Screenshot 2022-09-22 at 23-33-02 turbina.pdf.png
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh