Iskustva sa povratom robe

ExOduS442xb

Racing
Pozdrav ekipi, prošli tjedan sam kupio kod AutoKreše (webshop) kočionu čeljust koja ne radi kako spada (ne vraća klip), i htio bih to vratiti. Kako je to najbolje napraviti, da im kažem da ne valja i zahtjevam pare nazad, da se pravim lud i kazem da samo vracam. Nisam pametan, ali volio bih napomenuti da nije ispravna, samo ako pitaju tko je to montirao, koji mehanicar a montirali smo mi sami, kao da je to bitno. Želim povrat novaca jer čeljust ne funkcionira a moja ipak radi, pa da vidim kakva su vaša iskustva općenito s povratom robe?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Nazovi 'anonimno' i pitaj, nemoj spominjati sebe i svoje podatke.
No nebi smjelo biti previše problema, barem oni tradicionalno rade sa povratima...
 

Koko

Well-known member
Pozdrav ekipi, prošli tjedan sam kupio kod AutoKreše (webshop) kočionu čeljust koja ne radi kako spada (ne vraća klip), i htio bih to vratiti. Kako je to najbolje napraviti, da im kažem da ne valja i zahtjevam pare nazad, da se pravim lud i kazem da samo vracam. Nisam pametan, ali volio bih napomenuti da nije ispravna, samo ako pitaju tko je to montirao, koji mehanicar a montirali smo mi sami, kao da je to bitno. Želim povrat novaca jer čeljust ne funkcionira a moja ipak radi, pa da vidim kakva su vaša iskustva općenito s povratom robe?
Mozda nece biti trenutno od pomoci, ali za u buduce treba se kod svakog prodavca djelova prvo raspitati o uslovima kupovine, tj. reklamacije kupljenog dijeal. Traziti garanciju i nacin povrata dijela, ako ne funkcionise kako treba ili ne odgovara za kupljeno vozilo. Ja trenutno kupujem kod prodavca koji mi na svaki kupljeni zamjenski dio daje garanciju od 1 godine i ako ne odgovara mogu ga zamjeniti za drugi ili vratiti, tako da tu zabune nema. Kupljeni dio bez prethodno dodgovorenih uslova moze biti problematican, posto prodavac moze reci da ne snosi odgovornost za neispravan dio ( nije ga on pravio ) te kupca uputiti na reklamaciju kod dobavljaca dijela, a to je vec hod po mukama. Ja bi taj dio odnjeo prodavcu, rekao da nije ispravan i trazio povrat novca, U koliko isti odbije vratiti novac postoje vise instance za rjesenje probleme, a to je opstinska trzisna inspekcija ili cak republicka.
 

Mirage

Well-known member
U Hrvatskoj i ostatku EU imaš pravi sve osim donjeg rublja vratiti unutar 14 dana bez ikakvog obrazloženja.
 

dinko1981

Well-known member
Inace meni upravo zbog takvih i slicnih potencijalnih problema ne pada napamet kupovati auto dijelove preko web shopa ako ih mogu nabaviti u lokalnoj trgovini. Koliko puta mi se desilo da dobijem dio koji ne pase usprkos broju sasije i katalogu ali se to onda rijesi bezbolno i brzo
 

Cutac

Prèkaroš
Zato ja pregledam na serviceboxu, katalozima proizvođača i na autu i ako ne paše onda znam da je bivši vlasnik neš čačkao, ako ga je bilo.

A za neispravne dijelove nema zime, ili prihvate reklamaciju ili budu tuženi, pa onda prihvate reklamaciju i još pokriju pravni trošak :D
 

Memphis

Active member
Ja sam reklamirao čeljust kod jednog drugog trgovca ali ne preko webshopa i morao sam pisat zapisnik. Ako nisi mehaničar nema veze opet ide zapisnik. Pitao sam ih za to ako nisam servis rekli su da kao nema veze al kao veća je težina kao servis stoji iza toga. Iako mi se to činilo onak više njihovo mišljenje. Uglavnom ja sam imao problem što mi je prodana čeljust koju je isto tako netko vratio a bila je neispravna a oni mi to koliko mi se čini "podvalili". Meni su tvrdili da to proizvođač određuje jel se uvažava reklamacija ili ne a došlo je do toga da sam pisao drito proizvođaču i preko njega riješio reklamaciju. Ne zato kaj trgovac nije htio uvažit reklamacije već zato što je bio toliko inertan da ne znam jel uopće predao to proizvođaču i dalje pokrenuo postupak reklamacije. Rekli su se javit za 15 dana na kraju se nisu javili ni nakon mjesec dana.
 

Koko

Well-known member
Ja sam reklamirao čeljust kod jednog drugog trgovca ali ne preko webshopa i morao sam pisat zapisnik. Ako nisi mehaničar nema veze opet ide zapisnik. Pitao sam ih za to ako nisam servis rekli su da kao nema veze al kao veća je težina kao servis stoji iza toga. Iako mi se to činilo onak više njihovo mišljenje. Uglavnom ja sam imao problem što mi je prodana čeljust koju je isto tako netko vratio a bila je neispravna a oni mi to koliko mi se čini "podvalili". Meni su tvrdili da to proizvođač određuje jel se uvažava reklamacija ili ne a došlo je do toga da sam pisao drito proizvođaču i preko njega riješio reklamaciju. Ne zato kaj trgovac nije htio uvažit reklamacije već zato što je bio toliko inertan da ne znam jel uopće predao to proizvođaču i dalje pokrenuo postupak reklamacije. Rekli su se javit za 15 dana na kraju se nisu javili ni nakon mjesec dana.
Ja mislim da u Bosni pored kladionica i kafica ima njavise prodavnica auto dijelova? Konkurencija je tolika da se moze birati prodavac i traziti najpovoljnije uslove za kupovinu dijelova. Ja cak prilikom kupovine vise dijelova trazim i dobijem rabat. Trenutna situacije jer da je sam prije 20 dana kod mog prodavca kupio za sinov 207 HDI prednje diskove, plocice, zadnje pakne sa kocionim cilindrima, filter goriva i hladnjak klime. Na sve to dobio rabat 10%, a kocione cilindre zadnjih kocnica vratio posto nije trebalo mijenjati. Nakon tri dana mi sin javlja da diskovi i plocice skripe pri laganom kocenju na sta sam mu rekao da mozda jos nisu plocice legle ( prem da je sve novo ) pa da obrati paznju kad predje vise kilometara. Nakon deset dana situacija ista?! Odem prodavcu i kazem sta se desava sa diskovima i plocicama, na sta on hladno rece da nije problem vec kad sin dodje ponovo ( sin zivi i radi u Becu ) da ce mu zamjeniti diskove i plocice samo da donesem racun za kupljeni dio. Tako da je moj savjet da dijelove ne kupujete kod prvog ili najjeftinijeg prodavaca, vec kod prodavca koji daje najbolje uslove kupovine i gdje mozete birati dijelove od vise proizvidjaca. :)
 

ExOduS442xb

Racing
A rekli samo da spakiram i da ce dostavna sluzba doći po paket. Samo ne govori gdje ce to biti evidentirano, da nebi ispalo vuk pojeo magare i nikom ništa, treba mi nekakav dokaz da su preuzeli paket. na kraju mi je rekao da popunim obrazac za povrat robe, iako se tamo ne spominje broj kartice, računa itd ipak ću to dopisati u ''Razlog reklamacije'', nema puno izbora. Sve fino zapakirat zajedno s računom i predati dostavnoj službi pa ćemo vidjeti. Hvala na savjetima!
 

Memphis

Active member
Čekali da je uvale trećemu, pa bi ti se javili :D
Ma to ti je shema kad tamo kupuju mehaničari svako malo onda njemu zamijeni neispravnu čeljust odmah ispod pulta i stavi natraga na policu. Kad naleti netko ko ja onda na njemu pravda reklamaciju. Jer kaj bi njegov meho pisao reklamaciju i čekao 15 dana. Znao sam ja igru i rekao im to da je to vraćeno ali su to samo ignorirali. Osim toga platio sam i kauciju za čeljust jer staru još nisam bio skinuo i to mi nisu htjeli vratit. Jer kao ako se ustanovi da čeljust nevalja zbog moje krivice onda gubim novce za čeljust i kauciju što je teži debilizam.

Na kraju kupio drugu istu takvu čeljust da mogu složit auto ali onda je pred menom otvarao kutiju i ta čeljust je dan danas na autu. Nakon mjesec dana čekanja te njihove reklamacije više ih nisam htio čekat jer sam vidio da od toga neće biti ništa, nazvao frimu u englesku tražio kontakt i poslao im mail. Odgovorili mi za 2 sata i drugi dan zvali iz trgovine da si dođem po novce.
 

ExOduS442xb

Racing
Nažalost nisam ništa uspio, oni su to navodno poslali na reklamaciju iako su u prvom razgovoru rekli da nece biti problema i da ce novce vratiti nazad. u međuvremenu se nisu niti jednom javili, niti telefonski niti mailom ali su me zato svaki put pitali da im ostavim podatke. Pa zovem i čekam 30min da bi dosao na red, pa kad dođem samo zvoni i nakon 2min odbiju pozivu, a onda nazovem sa drugog broja i odmah se jave. Prave se konstantno ludi, kolega otisao na godisnji, i slicne gluposti, poslali smo vam mail ali eto nikako nije dosao i te fore.

S obzirom da to već poduže traje kontaktirao sam udrugu sa zastitu potrošača i oni su me savjetovali da ih prijavim državnom inspektoratu. Što ću navjerojatnije u napraviti sutra ili u ponedjeljak. I još sam stalan kupac, svake godine ostavim stotinjak eura kod njih. Jedno vrlo neugodno iskustvo i sa njima više nemam namjeru poslovati. Radi se o relativno maloj svoti no više me živcira njihova politika. Mislim da cu ih prijaviti pa cemo vidjeti. U mailu sam ih zamolio da mi dostave dokaz da su to stvarno poslali na reklamaciju.
 

ivek

Member
Žao mi je što su te tako navlačili i nisi ništa riješio. Ja pak sam imao dobro iskustvo zamijene dijela. Naručio zadnje diskove i pločice za auto. Dijelovi došli, nisam ni pogledao što su poslali. Kako nisam imao nešto vremena i nije bilo hitnja promijeniti, za neka dva mjeseca idem ja to staviti kad ono jedan disk ima premali promjer rupe za osovinu. Oba u istoj kutiji, jedan odgovara, drugi ne. Očito netko nešto pomiješao. Da skratim, poslao mail, rekao što je i da hoću zamijeniti za ispravan disk. Drugi dan im poslao, nakon dva dana oni poslali ispravan disk.
 
Na vrh