Kako dotegnuti ručnu? Problem na tehničkom - 2.0 hdi

ExOduS442xb

Racing
Pozdrav ekipa, bio sam ne tehnickom i auto je pao jer je razlika između prednje desne i lijeve prevelika. Htio bih malo čuti vaše mišljenje oko toga, dali se tu nesto moze napraviti. Rastavili smo i očistili mehanizam i polugica za dotezanje radi normalno i u krajnjem je položaju. U 12mj je na desnoj strani stavljena nova sajla sa bužirom.
Prvi put je rezultat bio ovakav. Lijeva na oko 3000 a desna na oko 1800 a onda smo malo čačkali i pokusali onaj princip par puta noznu pa rucnu povuci i iduci put je na tehnickom pokazao da je lijeva na 3500 a desna na 1900 - malo bolji rezultat ali nije dovoljno. Što bi se tu dalo napraviti? Btw, prednje pločice su isto relativno nove.

Dali se netko susreo sa slicnim problemom? Ne kupuju mi se nove čeljusti baš.
 

Mrki5

Well-known member
Pa to je bar jednostavno! Oni pipci se vraćaju do kraja od ručne ? Da li su sajle labave? Ručna se podešava na sledeći način : pet puta nožna pa pet puta ručna se zategne i pusti ako je potrebno dotegnuti šaraf u kabini kod sajli . pitaj ako nešto nije jasno ili ne uspeš. Ako si ovako uradio i ozračio dobro mora da radi ko nova/ve Pošalji mi mejl da ti pošaljem kako se podešavaju kočnice.
 
Posljednje uređivanje:

ExOduS442xb

Racing
Hvala kolega Mrki, to smo sve i napravili, vjerojatno je otišla opruga, sve drugo radi. Jednako se sajle zatežu, ovo mi je jedino pada na pamet, stavili smo ju u krajnji položaj ali premali efekt. Samo kočenje nožnom je dobro. Kupit ću vj drugu čeljusti ipak a ovu možda prodat, pa tko se želi zafrkavat sa setom za reparaciju slobodno. Hvala na savjetima! :)
 

Memphis

Active member
Pozdrav ekipa, bio sam ne tehnickom i auto je pao jer je razlika između prednje desne i lijeve prevelika. Htio bih malo čuti vaše mišljenje oko toga, dali se tu nesto moze napraviti. Rastavili smo i očistili mehanizam i polugica za dotezanje radi normalno i u krajnjem je položaju. U 12mj je na desnoj strani stavljena nova sajla sa bužirom.
Prvi put je rezultat bio ovakav. Lijeva na oko 3000 a desna na oko 1800 a onda smo malo čačkali i pokusali onaj princip par puta noznu pa rucnu povuci i iduci put je na tehnickom pokazao da je lijeva na 3500 a desna na 1900 - malo bolji rezultat ali nije dovoljno. Što bi se tu dalo napraviti? Btw, prednje pločice su isto relativno nove.

Dali se netko susreo sa slicnim problemom? Ne kupuju mi se nove čeljusti baš.
Prvo vidi kakva ti je ta druga sajla koju nisi mijenao te kako ti rascjepka stoji.
 

ExOduS442xb

Racing
C5 registriran. Originalni problem je bio u sajli i bužiru, međutim stvar se dodatno zakomplicirala kada to nismo iz prve prepoznali jer je kočiona čeljust koju sam kupio blokirala disk, kada se prikoči i otpusti klip se ne vrati u svoj položaj. Skinuli smo i očistili bužir, izvadili staru sajlu te stavili novu Bosch-ovu sajlu nazad i stavili novu kočionu čeljust međutim počela je blokirat točak i mi vratimo staru čeljust i sve se čini ok, otišao stari umjesto mene na tehnički jer nisam mogao radi posla i C5 prošao bez ikakvih problema, lijeva sada hvata skoro jednako kao i desna. Tako da Mrki, čeljust je bila ispravna, a problem je bio u sajli, očito su majstori koji su ju mjenjali stavili najjeftiniju, a da ne kazem da su ispresavijali sav lim iznad ispusne grane, užas od radnika i kvalitete posla, usput sam skuzio da nisu vratili sve šarafe. Mrzim to, platiš uslugu, naprave sr od posla i još štetu. Sve moraš kontrolirati za njima, trebao sam ga odmah na kanal natjerati. Skinuti cu ga na miru i srediti, čitav je, barem se ne vidi. A ide baš dobro, remap je čuda napravio, žao mi ga se riješiti.:(
 

Mrki5

Well-known member
Za "majstore" mi jasno kako se ponašaju, meni se gade ! Drago mi je da si prošao tehnički! Sajlu nisu nikada menjali zato su i sjebali taj lim ? Pošalji mi mej da ti pošaljem uputstvo za kočnice . Znam da znaš, ali nije na odmet da ga imaš?
Klizače si dobro očistio i podmazao ? 205755279_4014430982002958_6293773083514021553_n.jpg
 
Posljednje uređivanje:

Memphis

Active member
Što je rascjepka? Ta sajla je ranije mjenjana, ne znam točno kad, mozda 3g, hvata odlično ta strana.
Rasjepka ti je ovo:
Mislim ne znam jel se to tak zove al ja to tak zovem :)

Da strune bužir sajle na pregibu i onda ti sajla ne vraća ili "ne steže" do kraja
 
Na vrh