Engine Fault i "UREA" lampica

dinko1981

Well-known member
UPDATE:

Decki na servisu narucili novu adblue pumpu za ugradnju unutar garantnog roka (5 godina). Na kraju se ispostavilo da je softwer update rjesio problem a adblue pumpa da je bila skroz ok. Evo vec par stotina km bez problema.
Jesu na kraju osim updejta promjenili i pumpu kad su je vec narucili?
 

Mirage

Well-known member
Evo ja danas pogledao svoj čep ima crni vrh Berlingo 2017 godina.

Sada smo na 60 xxx km

još se ne buni da je bilo kakvog opoziva zvali bi me ili mjenjali idem samo u
 

Cale81

Active member
Jucer sam pitao u servisu majstora dok mi je pregledavao C4GP da pogleda cep od ureje. Pogledao ga je i rekao da je to novi cep (plavi sa crnom sredinom).
Pitao sam ga i za onu garanciju od 5 godina na tank ureje,a on kaze sa to vrijedi ako auto ima sljednost odrzavanja u ovlastenom servisu 🤔
 

track

Active member
Jucer sam pitao u servisu majstora dok mi je pregledavao C4GP da pogleda cep od ureje. Pogledao ga je i rekao da je to novi cep (plavi sa crnom sredinom).
Pitao sam ga i za onu garanciju od 5 godina na tank ureje,a on kaze sa to vrijedi ako auto ima sljednost odrzavanja u ovlastenom servisu 🤔
U glavi mi zvoni neka informacija da 5 godina zakomski francuzi moraju dat granciju na dio sa greskom ili tako nesto ali ne znam pouzdano.
 

gule

Active member
Treba biti pošten prema sebi. Vozila koja sipaju samo originalnu Ureju(Ad Blue), a to se bez problema odradi na redovnom servisu, svakih 15.000-20.000 km nemaju gotovo nikad problema sa tim spremnicima. Stvar najčešće dovedu u probleme, vlasnici koji aute ne održavaju u ovlaštenim servisima i sipaju kamionski AD Blue na benzinskim crpkama u želji da ostvare uštedu. Evidentno je, da većina tegoba nastupi zimi pri nižim temperaturama.
 

gule

Active member
E moj Cale 81. Ne bi vjerovao što sve stranke rade, da uštede. Pa meni je u servis dolazio nov DS4, koji smo prodali čovjeku, a u zimskom periodu je imao ugrađene protekt gume. Hoćeš još "pikantnih" detalja. C4 nov, koji nije nikad usisan/očišćen iznutra u 60.000 km...
 

szahtila

Well-known member
Treba biti pošten prema sebi. Vozila koja sipaju samo originalnu Ureju(Ad Blue), a to se bez problema odradi na redovnom servisu, svakih 15.000-20.000 km nemaju gotovo nikad problema sa tim spremnicima. Stvar najčešće dovedu u probleme, vlasnici koji aute ne održavaju u ovlaštenim servisima i sipaju kamionski AD Blue na benzinskim crpkama u želji da ostvare uštedu. Evidentno je, da većina tegoba nastupi zimi pri nižim temperaturama.
Kakva je to originalna urea, ima neka specifikacija kao kod ulja? Ova što se može tankati na benzinskim pumpama nigdje nije navedeno da je za kamione ili aute?
 

Cale81

Active member
E moj Cale 81. Ne bi vjerovao što sve stranke rade, da uštede. Pa meni je u servis dolazio nov DS4, koji smo prodali čovjeku, a u zimskom periodu je imao ugrađene protekt gume. Hoćeš još "pikantnih" detalja. C4 nov, koji nije nikad usisan/očišćen iznutra u 60.000 km...
🤦‍♂️ Ima svasta u naseg Boga 😂😂
 
Na vrh