Rasprava o ostalim automobilima

Cutac

Prèkaroš
senzor položaja kuta volana...
Meni je uzeo 1200,00 kn za novi i ruke, dao garanciju na 1 godinu
Pa kolega... :D :D
Najbolje je kad u jednu stranu ide teško, a u drugu lagano. Dvaput teško zamotaš u lijevo, kreneš u desno i sletiš s ceste.

već je 1.2i živahan ��letiii za svoju snagu ufffff i previše za 44 kW
Moj ide ko krepana krava, preticati možeš samo traktore i bicikle.
 

Doomsday

U prolazu...
Najbolje je kad u jednu stranu ide teško, a u drugu lagano. Dvaput teško zamotaš u lijevo, kreneš u desno i sletiš s ceste.
I sve bi to bilo dobro, da to nije auto od majke... :D

Ma da, kad krene zezat, jednostavno isključi servo, a može se dogodit da iako motaš volan, on produži ravno... :wtf:

Nije šala... :meh:

:whistling:
 

Ax boy

Well-known member
Mahh kaki je onda cutac tvoj fiat,koji motor i koliko km? Moj ovaj leti sada vrmmmm fijuuu,ne pretičem s njim tu po moru al piči on. Međutim pogotovo kad ovi purgeri dođu uhhhh voze hmm, ne znam ća im je,ka po minama. Èak se bojim da me fiat ne odvuče od citroena zauvik,ćaći ostavim berlinga i adio mare ;)
 

Cutac

Prèkaroš
Dooms, pa kako moze produziti ravno? Taj volan je spojen na letvu, nije steer by wire.

Ax boy, 1.2 44 kW, 55000 km.
 

Ax boy

Well-known member
Aha čuj da, malo je trom ali barem troši ko upaljač, 5,5l,ć- maksimalno 6l/100km.taman za potrebe jednog dalmatinca. Nikakva priša nije.
 

Dalibor

Dado Tornado
Clio 1.5 dci hahahaha
vozio sam drugu generaciju facelift godište 2006, samo je moj bio "hahah", i bolji mali dizelski auto nisam vozio od onog prvog VW caddy 1,9 D s kraja '90.

150 km/h ko od šale cijelim putem zagreb - đakovo i nazad, šteta što je iznutra bio skučen, planirao sam jedno vrijeme kupiti istu liniju s 1,4 ili 1,6 u verziji 16V. mjenjač dobar, ovješenje dobro, zadnje klasično jeftino, sjedala ok.

jedno vrijeme je renault radio i hebene kombije, ne znam kakvi su ovi novi, a ona laguna coupe GT je i danas das auto, svaka mašina joj premala.

šteta što forsaju karticu za paljenje, novčanik mi nije toliko velik kao ona
 

Ruske

Active member
meni pojam solidnosti ima laguna moja dci 120...dakle turbo i 120ks...a atmosfera sa pola konja nemoze ic nikako. ni u kojem slucaju. bolje od bicikle u svakom slucaju
 

Ax boy

Well-known member
Hahaha eh da dalibore. Ide ovaj zelenko od drage ko metak. Èekaj,zar je ovaj moj od 60 ks, koliko? 8v?? Eh nekako kažem, neću citroen više. Međutim čim prođe po cesti pored ili ga vidim dok šetam. Baš taj što si rekao C3, 1.4hdi. Što da kažem, neprežaljena ljubav joooojj. Gledam tu neke po oglasu pa, 2002,03,04 godina za bagatelu ih mogu uzet. Volim i punto al hmmm? Citroenaš u meni?
 

Dalibor

Dado Tornado
talijani su znali stavljati u punte malo kraće getribe pa i zato slabiji modeli idu.
na strani prvog c3 je unutarnji i vanjski dizajn, malo niža potrošnja zbog dužih prijenosa, na strani punta prostor straga i zanimljiviji benzinci.
kod c3 je najbolje traziti dizele i benz 1,6
 

Doomsday

U prolazu...
Dooms, pa kako moze produziti ravno? Taj volan je spojen na letvu, nije steer by wire.
Ne znam šta bi ti reka, tako mi je izgledalo, ja motam u krivini, servo izgasio, i nikako da skrene, ide pravo... :thinking:

A možda san bija u afektu...

Valjda...

:D
 

Brruno

Well-known member
I ja sam vozio clio 1.5 dci 2015 . Super autic, eco mode dosta umrtvi autic ali iskljucenjem tog moda sasvim pristojan mali autic. Tih i udoban

Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
 

Ax boy

Well-known member
Šta dalibore, izgleda da C3 1.4i nije nešto?. 1.4hdi zaboraviš kad si ga natankao, mnogi mi rekli tako ;)
 

Ax boy

Well-known member
Mah svaka čast,dci zaista ne troši skoro ništa ali prije bih hdi nego dci. Međutim Caddy od 2001 naovamo može sluga berlingu i to jedva biti,bez obzira dostavnjak ili putnički. Više je čak dostavnih partnera i berlinga nego onog švapskog traktora caddya
 

Dalibor

Dado Tornado
1,4 je alumijiska OHC legenda koja je od kraja '80. ugrađena u desetke milijuna vozila. nema što ne može, samo mijenjaš broj ventila i kut otvaranja. jedno vrijeme su od njega radili i dizel, koji nikad nije bio isti jednom kad bi se pregrijao.
kao i svim potpuno alumijiskim motorima voli probiti brtva glave, pa ne znam koliko je kao rabljen preporučljiv široj publici. imao sam dva auta sa tim motorom, vozio ih s probijenom brtvom, ali problem je kada rabljen auto uđe u godine, i taj popravak može prevagnuti hoće li nešto ići na otpad, nažalost
 

Dalibor

Dado Tornado
prva dva berlinga su bazirana na ZX-u, najboljem autu koji je citroen napravio.

nisu bili loši niti noviji caddy. dosta sam vozio onu generaciju 2005./2007. kao 1,9/2,0 SDI, ponekad bi posudio TDI, i bio je dobar auto. SDI dobar dio vremena vozio sa punim gasom, ali lijepo se vrti, i sviđa mi je njegov poljoprivredni zvuk. smirenom vozaču niti ne treba jače od njega
 

markan1000

Well-known member
s kim god od mehaničara sam pričao o tom motoru kojeg imam i ja u C3, osim te nesretne brtve svi se slažu da je motor odličan.
ja sam svog (2005. godište) uzeo s brtvom koja je malo probila prije dvije godine, na račun toga dobio popust, odmah sam to riješio, i (da kucnem) sa samim motorom od onda zadnje dvije godine nema problema (ukupno auto ima 207.000 km).
 

Ax boy

Well-known member
Dalibore,da zx je doista bio auto samo takav, pogotovo 1.9 dizel i to oprema aura uhhhhh ili čak 1.8 benzin 70 kW uuuu taj jede pasata onog tdi iz devedesetih za doručak. Moj tata kupio 1998 auru dizel i 2003 prodao ga sa 370 000 ( 200 000) u pet godina ali :cenzura::cenzura::cenzura::cenzura::cenzura:a mehaničar u auto pebi u zagrebu ( bilo ih je i više a ne samo jedan al) hahhhh zeznio na servisu nešto ispetljao i prokuhao motor i bye bye aurica. Međutim zx-a je kod nas bilo vrlo,vrlo malo zbog doba u kojem je izašao a to je bilo tijekom domovinskog rata pa ;) . Caddy i udobnost recimo ne idu zajedno u istu rečenicu i sa 250 000 svaki šeraf se čuje dok berla, tada tek mu se razradi motor na 250,300 000. ;)
 
Na vrh