Citroën Forum Hrvatske  

Povratak   Citroën Forum Hrvatske > Ostali modeli > Nisu Citroëni, ali ih vozimo
Zaboravili ste podatke?


Nisu Citroëni, ali ih vozimo Rasprave o automobilima ostalih marki koje posjedujemo.

Odgovori
 
Uređivanje
Staro 21.6.2019. , 12:38   #1
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 23:02
Lokacija: Opatija
Postovi: 7.815
Zahvala: 148
Zahvaljeno 915 puta u 754 postova
Originalno 308 1.4vti - ne pali

Bratski je auto, pa neće valjda škoditi pitati tu... znači kaže sestrična auto ne pali od jutros. Mislio sam prvo da je baterija, ali vergla super.

Pitanje, dali se na C4II (ili ovom autu, svejedno) sa VTi motorom čuje pumpa goriva kada se da kontakt?

Kod mene na Citraću C3 se čuje, primjeti se. A čini mi se da ne čujem nikakvo zujanje u 308ici. To spominjem sa mišlju da je možda pumpa goriva crkla, pa zato ne pali.
Nešto je ona spominjala, da je meho reko da pumpa stalno radi. Neznam dali i to ima ulogu, niti šta točno znači... moguće da je došlo do pokvarenog telefona.

Greške ne izbacuje na displej, moram spojiti obd. Nitko ju ne želi primiti do sljedećeg tjedna pa se moram ja zezat
ivan222 je online  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Staro 21.6.2019. , 15:10   #2
Novi član
 
Član od: 24.09.2018.
Zadnja aktivnost: Danas 20:40
Lokacija: Sisak
Postovi: 153
Zahvala: 0
Zahvaljeno 2 puta u 2 postova
Originalno

Ja bi prvo pokusao sa drugim kljucem (ako ima 2kom) to je najjednostavnije za eliminirat gresku koda pa onda dalje...
dinko1981 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 21.6.2019. , 15:40   #3
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 23:02
Lokacija: Opatija
Postovi: 7.815
Zahvala: 148
Zahvaljeno 915 puta u 754 postova
Originalno

Nebi li javljalo neki problem da je ključ u pitanju?
Ali javit ću da i to probaju...

Probao sam skinuti pumpu, al ona plastična matica se neda
ivan222 je online  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 21.6.2019. , 19:02   #4
Dado Tornado
 
Dalibor's Avatar
 
Član od: 21.12.2010.
Zadnja aktivnost: Danas 20:42
Lokacija: Zagreb
Postovi: 5.344
Zahvala: 889
Zahvaljeno 495 puta u 423 postova
Originalno

imam na kompu tvorničke greške za taj model, novu i staru 308. provjerit ću ima li koja u vezi paljenja. javim sutra ujutro.

ps
inače, na mojem c3 1,4 pumpu nikad ne čujem, nakon kontakta na sekundu čuje se elektro ubrizgavanje(?!)
Dalibor je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 21.6.2019. , 20:38   #5
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 23:02
Lokacija: Opatija
Postovi: 7.815
Zahvala: 148
Zahvaljeno 915 puta u 754 postova
Originalno

To je onaj zvuk od sprijeda, ispod haube... ovaj od pumpe je malo dublji zvuk. Uglavnom zapelo se na prstenu. Novi je cca 40ak kuna tako da će se ovaj rezati.
No to prepuštam drugima
Do ključa nije
ivan222 je online  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 22.6.2019. , 08:01   #6
Dado Tornado
 
Dalibor's Avatar
 
Član od: 21.12.2010.
Zadnja aktivnost: Danas 20:42
Lokacija: Zagreb
Postovi: 5.344
Zahvala: 889
Zahvaljeno 495 puta u 423 postova
Originalno

za paljenje ima dvije različite greške.
i to samo varijanta sa 95 KS, koja je valjda išla do '11.?!
prva poznata greška je osigurač od 20 A na poz. F8 unutar kutije s osiguračima/relejima u motornom prostoru. treba staviti osigurač 25 A
druga poznata je često s upaljenom lampicom motora i spremljenom greškom od P0300 do P0304, ili nekom od P1336 do P1340. pojavi se zbog napukle svjećice uslijed pretezanja. steže se na 20-26 Nm. znači otprilike kao čep na karteru
Dalibor je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'Dalibor' na postu:
Staro 22.6.2019. , 11:19   #7
Prčkaroš
 
Cutac's Avatar
 
Član od: 28.12.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 22:54
Lokacija: Sisak
Postovi: 8.491
Zahvala: 487
Zahvaljeno 296 puta u 262 postova
Garaža
Originalno

Kod mene se pumpa cuje na sekundu.
Cutac je online  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 26.6.2019. , 14:22   #8
Novi član
 
Član od: 15.07.2014.
Zadnja aktivnost: 27.9.2019. 11:33
Lokacija: Hodošan
Postovi: 116
Zahvala: 2
Zahvaljeno 8 puta u 8 postova
Originalno

Probaj verglat i nakon toga izvaditi svjećice. Ako su morke pumpa radi i baca gorivo.
sino je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'sino' na postu:
Staro 26.6.2019. , 14:47   #9
C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
 
Član od: 03.12.2016.
Zadnja aktivnost: Danas 18:56
Lokacija: NRW Deutschland
Postovi: 422
Zahvala: 2
Zahvaljeno 65 puta u 53 postova
Originalno

Daj pogledaj prvo sta ti fali da ne rastavljas bezveze, uzmi start sprej i nek neko vergla, da eliminiras/potvrdis nedostatak goriva. Ako radi na sprej nema goriva, onda ispitaj relej pumpe i pumpu. Ako ne upali, skini kabal sa svjecice, spoji testnu lampu na minus pol i drzi je ispred kabla. Iskra mora bit jaka i skakat oko cm ispred kabla. Pazi se struje. Ako nema iskre, provjeri signal sa senzora bregaste/radilice. Ako ima signal ostaje ti jedino da provjeris fazu motora i kompresiju. I jos nesto, nakon sto probas na sprej upalit, ako ne upalu pogledaj na nekom senzoru imas li 5v referntni napon i kad das kontakt cjeck engine lampica mora svijetlit. Ako ne svijetli racunalo nema komunikaciju.
nemo26 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'nemo26' na postu:
Staro 27.6.2019. , 09:42   #10
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 23:02
Lokacija: Opatija
Postovi: 7.815
Zahvala: 148
Zahvaljeno 915 puta u 754 postova
Originalno

Hvala svima, riješeno je. Zamjenjen je uložak pumpe na kraju i auto ponovno pali.
Pošto tu ima par žičica umočenih u benzin, a iznad toga je dječje sjedalo, prepustio sam posao montaže

Ukupni trošak kvara je 270 uložak + 40 prsten.

Nego, upali auto, a malo dalje prolazi moja draga i (neupućena u problem) pita jel to to, to šta lupa?
-nije draga, to je takav motor
ivan222 je online  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 27.6.2019. , 10:19   #11
Novi član
 
Član od: 15.07.2014.
Zadnja aktivnost: 27.9.2019. 11:33
Lokacija: Hodošan
Postovi: 116
Zahvala: 2
Zahvaljeno 8 puta u 8 postova
Originalno

Imam ja takvu 308-icu sa tim motorom. Užas koliko se čuje lanac. A bio je mjenjan pred godinu dana.
sino je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 27.6.2019. , 11:08   #12
Prčkaroš
 
Cutac's Avatar
 
Član od: 28.12.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 22:54
Lokacija: Sisak
Postovi: 8.491
Zahvala: 487
Zahvaljeno 296 puta u 262 postova
Garaža
Originalno

Koliko te izasla zamjena?
Cutac je online  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 27.6.2019. , 14:01   #13
Novi član
 
Član od: 15.07.2014.
Zadnja aktivnost: 27.9.2019. 11:33
Lokacija: Hodošan
Postovi: 116
Zahvala: 2
Zahvaljeno 8 puta u 8 postova
Originalno

Negdje oko 1200kn s time da su ruke bile gratis. Prijatelj mi radio besplatno. Uzeo sam Febi set i unutra su bili originalni dijelovi + brtva poklopca, semering radilice i još nekakve sitnice.
sino je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 28.6.2019. , 14:55   #14
Prčkaroš
 
Cutac's Avatar
 
Član od: 28.12.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 22:54
Lokacija: Sisak
Postovi: 8.491
Zahvala: 487
Zahvaljeno 296 puta u 262 postova
Garaža
Originalno

Hmm, baš sam se nadao da ćeš reći cijenu ruku.
Koliko je komplicirano? Jel vadio motor ili je samo skidao veliki nosač?
Cutac je online  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 28.6.2019. , 17:17   #15
Novi član
 
topolino's Avatar
 
Član od: 05.05.2013.
Zadnja aktivnost: 31.8.2019. 19:00
Lokacija: Zagreb
Postovi: 80
Zahvala: 0
Zahvaljeno 14 puta u 13 postova
Originalno

motor se ne skida samo nosač,set u intercarsu košta oko 600kn sa popustom.posla ima par sati,a ako ssu se raspale vodilice lanca treba skinut karter i očistiti sito uljne pumpe,za thp motor je set nešto preko soma kuna.
topolino je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'topolino' na postu:
Staro 28.6.2019. , 17:24   #16
Dado Tornado
 
Dalibor's Avatar
 
Član od: 21.12.2010.
Zadnja aktivnost: Danas 20:42
Lokacija: Zagreb
Postovi: 5.344
Zahvala: 889
Zahvaljeno 495 puta u 423 postova
Originalno

Citat:
Cutac: Pregled postova
Jel vadio motor
iako po litri obujma razvija snage koliko i ferrari, ipak ne treba vadit motor kao tamo
Dalibor je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'Dalibor' na postu:
Staro 28.6.2019. , 17:37   #17
Prčkaroš
 
Cutac's Avatar
 
Član od: 28.12.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 22:54
Lokacija: Sisak
Postovi: 8.491
Zahvala: 487
Zahvaljeno 296 puta u 262 postova
Garaža
Originalno

Citat:
Dalibor: Pregled postova
iako po litri obujma razvija snage koliko i ferrari, ipak ne treba vadit motor kao tamo


Super
Znači jedan dan posla, kod mehaničara cca. 600-800 kuna? Cca. 800 kuna Conti set lanac, španer, vodilice, 800 kuna ruke, znači 2000 kuna bi bila zamjena.
Cutac je online  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 5.7.2019. , 10:30   #18
Novi član
 
Član od: 15.07.2014.
Zadnja aktivnost: 27.9.2019. 11:33
Lokacija: Hodošan
Postovi: 116
Zahvala: 2
Zahvaljeno 8 puta u 8 postova
Originalno

Pa da tu negdje bi bila zamjena. Cijenom ispada jeftinije nego kad na VW mijenjaš set zupčastog.
sino je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 5.7.2019. , 12:44   #19
Dado Tornado
 
Dalibor's Avatar
 
Član od: 21.12.2010.
Zadnja aktivnost: Danas 20:42
Lokacija: Zagreb
Postovi: 5.344
Zahvala: 889
Zahvaljeno 495 puta u 423 postova
Originalno

vjerojatno se radi o jednorednom lancu koji je preslab za predviđenu namjenu, zbog čega prebrzo prozvekeče, ali zamjena nije preskupa.
dijelovi bi bili 3x skuplji da se radi o dvorednom lancu iz boljeg čelika, ali onda bi tiho radio do 250.000 km
Dalibor je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Odgovori

Oznake
14vti, 308, pali

Uređivanje



Sada je 23:05. (GMT +1)


CitroënForum.hr je nezavisni internetski projekt nekolicine ljubitelja motornih vozila marke Citroën.
Nije izravno povezan s proizvođačem marke niti ovlaštenim predstavnicima proizvođača.
Sadržaj poruka na forumu predstavlja isključivo stavove, mišljenja te iskustva njihovih autora, a ne vlasnika foruma
niti članova uredništva foruma. Oni se na bilo koji način ne mogu smatrati odgovornima za njihov sadržaj.

"Citroën", njegov logotip te imena modela su registrirani zaštitni znakovi u vlasništvu tvrtke "Automobiles Citroën",
članicom PSA grupe, koju u Republici Hrvatskoj zastupa tvrtka "Citroen Hrvatska" d.o.o.

Copyright © 2019, CitroënForum Hrvatske
www.citroenforum.hr
vBulletin® Copyright © 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Ad Management by RedTyger