Citroën Forum Hrvatske  

Povratak   Citroën Forum Hrvatske > Stara linija C > Citroën C5 II > Moj C5 II
Zaboravili ste podatke?


Odgovori
 
Uređivanje
Staro 25.2.2017. , 21:30   #461
C5
 
mamut's Avatar
 
Član od: 02.02.2016.
Zadnja aktivnost: Danas 00:41
Lokacija: Zagreb
Postovi: 968
Zahvala: 10
Zahvaljeno 62 puta u 51 postova
Garaža
Originalno

čitam sada novi Auto klub, tema Filter čađe

naime, ja sam 99% vremena gradski vozač. kuća poso u Zagrebu, ko tu živi zna kako je to, stani kreni od semafora do semafora

E sad, u auto klubu kažu ''bolje spriječiti nego liječiti'', to jest napraviti regeneraciju u servisu za nekih 500tinjak kuna, svakih cca 15.000km

Ja jesam danas recimo napravio 80ak km po autoputu, dal se regeneracija desila neznam, u kakvom je stanju filter..pojma nemam

Ima o ovoj temi dosta već na forumu znam, al me baš sad zanima dal stvarno vrijedi (ima li smisla) ovo s preventivnom regeneracijom svakih 15.000km ili?
mamut je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Staro 25.2.2017. , 21:39   #462
C5 modifikator
 
vborovic's Avatar
 
Član od: 09.02.2015.
Zadnja aktivnost: 25.5.2017. 06:28
Lokacija: Varaždin
Postovi: 3.181
Zahvala: 4
Zahvaljeno 400 puta u 342 postova
Originalno

Citat:
mamut: Pregled postova
E sad, u auto klubu kažu ''bolje spriječiti nego liječiti'', to jest napraviti regeneraciju u servisu za nekih 500tinjak kuna, svakih cca 15.000km
Kako si je "netko" platio oglas s tim člankom ... ... postoji prisilna regeneracija, ali nju će ti ionako sugerirati na redovnom servisu koji se vrši svakih 20 tkm, ako vide po dijagnostici da je filter začepljen, ili jako blizu toga .. i nije nužno raditi ju svakih 15 tkm ... FAP nije vječan, kad-tad će ga trebati mijenjati, može mu se eventualno produljiti život za 20-30 tkm, ako sve radiš po PS-u ... ali nema pravila, i može trajati i kraće, i duže ...

A najjeftinija "prevencija" je jednom na mjesec pola sata vožnje po otovrenoj cesti, okretaji iznad 3000 i deri ... pod uvjetom da imaš dovoljno tekućine za spaljivanje čestica, inače ništa od toga
vborovic je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'vborovic' na postu:
Staro 25.2.2017. , 22:16   #463
Profesionalac
 
ZlatkoC4's Avatar
 
Član od: 16.07.2014.
Zadnja aktivnost: 22.7.2019. 08:16
Lokacija: Slavonija-VK
Postovi: 4.464
Zahvala: 1.665
Zahvaljeno 610 puta u 457 postova
Garaža
Originalno

Citat:
mamut: Pregled postova
(ima li smisla) ovo s preventivnom regeneracijom svakih 15.000km ili
evo ti vborovic sve rekao. mj. na autocestu i ne brini, pod uvjetom da imaš aditiva.
Citat:
mamut: Pregled postova
Ja jesam danas recimo napravio 80ak km po autoputu, dal se regeneracija desila neznam
vjerojatno jeste. to su idealni uvjeti za regeneraciju spaljivnje čađi

i nemoj se toliko sekirati održavaj auto redovno dok traje kad mu dođe kraj mjenjaš ga i tjeraj dalje.

a gradska vožnja ubija i benzince svaki na svoj način. svaki auto je najbolje voziti u omjru 50% grad-otvorena cesta. ali to je malo kome izvedivo.
ZlatkoC4 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 25.2.2017. , 22:26   #464
C5 modifikator
 
vborovic's Avatar
 
Član od: 09.02.2015.
Zadnja aktivnost: 25.5.2017. 06:28
Lokacija: Varaždin
Postovi: 3.181
Zahvala: 4
Zahvaljeno 400 puta u 342 postova
Originalno

Citat:
ZlatkoC4: Pregled postova
vjerojatno jeste. to su idealni uvjeti za regeneraciju spaljivnje čađi
Ne nužno Zlatko, ako auto nije na većim okretajima, a po tempomatu u 6-toj ti komotno na C5 kliziš na 2200-2500 okretaja ...
vborovic je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 25.2.2017. , 23:09   #465
C5
 
mamut's Avatar
 
Član od: 02.02.2016.
Zadnja aktivnost: Danas 00:41
Lokacija: Zagreb
Postovi: 968
Zahvala: 10
Zahvaljeno 62 puta u 51 postova
Garaža
Originalno

da, stavit trebam manualno u 5. brzinu jer mi u šestoj ne prelazi 3000

jel mogu sam provjerit dal imam tog aditiva? gdje se nalazi?

u članku piše da je novi filter 10.000kn, jel postoji zamjenski ili nešto?
mamut je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 25.2.2017. , 23:17   #466
Prčkaroš
 
Cutac's Avatar
 
Član od: 28.12.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 11:08
Lokacija: Sisak
Postovi: 8.279
Zahvala: 477
Zahvaljeno 287 puta u 256 postova
Garaža
Originalno

Citat:
mamut: Pregled postova
jer mi u šestoj ne prelazi 3000
To na 130?
Imaš autocestu VG-Lekenik za prelaženje preko 3000
Cutac je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 25.2.2017. , 23:20   #467
C5
 
mamut's Avatar
 
Član od: 02.02.2016.
Zadnja aktivnost: Danas 00:41
Lokacija: Zagreb
Postovi: 968
Zahvala: 10
Zahvaljeno 62 puta u 51 postova
Garaža
Originalno

yep, 130
mamut je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 26.2.2017. , 10:11   #468
C5 modifikator
 
vborovic's Avatar
 
Član od: 09.02.2015.
Zadnja aktivnost: 25.5.2017. 06:28
Lokacija: Varaždin
Postovi: 3.181
Zahvala: 4
Zahvaljeno 400 puta u 342 postova
Originalno

Citat:
mamut: Pregled postova
jel mogu sam provjerit dal imam tog aditiva?
Dijagnostika, treba očitati što ja uneseno (ćišča varijata) ... ili ručno pogledati ispod auta (prljava varijatna) ...
vborovic je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 26.2.2017. , 12:15   #469
Profesionalac
 
ZlatkoC4's Avatar
 
Član od: 16.07.2014.
Zadnja aktivnost: 22.7.2019. 08:16
Lokacija: Slavonija-VK
Postovi: 4.464
Zahvala: 1.665
Zahvaljeno 610 puta u 457 postova
Garaža
Originalno

Citat:
vborovic: Pregled postova
Ne nužno Zlatko, ako auto nije na većim okretajima,
auto če odraditi regeneraciju i sa 2000 okretaja jer mu nisu okretaji presudni več da je motor zagrijan i da je brzina preko 60km h a kad voziš sa višim okretajima onda regeneraciju i izgaranje odrađiva sa manjom uporabom aditiva jerje i ovako postignuta idealna temp za izgaranje čađi. a dizela je te inače 1.6 hdi teško natjerati preko 2500-3000 a da nisi u nižem stupnju. a u stvari za tim nema previše potrebe.
a u 5 stupnju bih morao voziti 160 da pređeš 3000 taman za presretaća. pa skuplja kazna od DPF
Citat:
vborovic: Pregled postova
Dijagnostika, treba očitati što ja uneseno (ćišča varijata)
definitivno dijagnostika i odmah znaš koliko ima aditiva. a na nekima je gotovo nemoguče fizički vidjeti koliko ima aditiva. a to svakako fizički prepusti neko majstoru jer je aditiv karcogen opasan !

Citat:
mamut: Pregled postova
u članku piše da je novi filter 10.000kn, jel postoji zamjenski ili nešto?


u ovlaštenom ti tvornički obnovljen stoji oko 4000 kn novi oko 6000kn. za tvoj auto.

Imaš u temi od zmixa kad je on kod majstora Marka u Novom Sadu sipao aditiv i napravijo regeneraciju. i eno tjera i dalje ez problema a prošlo je više od godinu dana.
ZlatkoC4 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 26.2.2017. , 12:32   #470
C5
 
mamut's Avatar
 
Član od: 02.02.2016.
Zadnja aktivnost: Danas 00:41
Lokacija: Zagreb
Postovi: 968
Zahvala: 10
Zahvaljeno 62 puta u 51 postova
Garaža
Originalno

ja sve ovo preventivno pitam, ništa ne osjećam slabiji auto ili nešto slično zbog DPF začepljenosti nedaj bože čisto me interesira jer sam gradski vozač na što treba pripazit

najbolje mi se čini maknut taj filter, ali onda se vjerojatno poremeti puno toga što se dijagnostike i funkcija tiče
mamut je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 26.2.2017. , 12:43   #471
C5 modifikator
 
vborovic's Avatar
 
Član od: 09.02.2015.
Zadnja aktivnost: 25.5.2017. 06:28
Lokacija: Varaždin
Postovi: 3.181
Zahvala: 4
Zahvaljeno 400 puta u 342 postova
Originalno

Citat:
mamut: Pregled postova
najbolje mi se čini maknut taj filter
I onda imaš tehnički neispravno vozilo ... ali opet će me dežurni dušebrižnici i "stručnjaci" popljuvati, pa ću na ovome stati ...
vborovic je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 26.2.2017. , 12:52   #472
C5
 
mamut's Avatar
 
Član od: 02.02.2016.
Zadnja aktivnost: Danas 00:41
Lokacija: Zagreb
Postovi: 968
Zahvala: 10
Zahvaljeno 62 puta u 51 postova
Garaža
Originalno

pa naravno, ne pada mi napamet, samo kazem da bi nam muke bile manje bez tog sranjca
mamut je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 26.2.2017. , 12:55   #473
Profesionalac
 
ZlatkoC4's Avatar
 
Član od: 16.07.2014.
Zadnja aktivnost: 22.7.2019. 08:16
Lokacija: Slavonija-VK
Postovi: 4.464
Zahvala: 1.665
Zahvaljeno 610 puta u 457 postova
Garaža
Originalno

Citat:
mamut: Pregled postova
najbolje mi se čini maknut taj filter, ali onda se vjerojatno poremeti puno toga što se dijagnostike i funkcija tiče
kupiš si onda benzinca i ne brineš za DPF. Iako se ni time ne bih spasio od mogućih skupljih zahvata na vozilu jer i benzinci imaju skupih kvarova pa i češćih nego li je ovaj naš DPF. pročitaj malo benzince sa ovog našeg foruma koliko ih je već imalo problema sa curenjem ulja brtvovanjem brušenjem glave antifriz i da ne nabrajam sad u tvojoj temi što sve a na 120-160 k km. sve ima svoje prednosti kao i mane.
a definitivno bih imao teh neispravan auto. a okoliš neću niti spominjati.
ZlatkoC4 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 5.3.2017. , 18:22   #474
C5
 
mamut's Avatar
 
Član od: 02.02.2016.
Zadnja aktivnost: Danas 00:41
Lokacija: Zagreb
Postovi: 968
Zahvala: 10
Zahvaljeno 62 puta u 51 postova
Garaža
Originalno

Već neko vrijeme pratim ovo i definitivno mi se ne pričinjava, samo je pitanje zašto je to tako, treba li tako bit, itd.

Radi se o pokazivaču goriva, uvijek full tankam, i prva polovica tanka traje sto godina (čitaj 20 dana), a druga polovica curi ko pješčani sat

evo i slikovno

ovaj dio traje dugo


ovaj dio traje kratko


uzimam u obzir i to da je donji dio pored rezervu itd. no pratim ja i crtice, jednostavno kad pređem pola tanka onda pokazivač puno brže pada nego u gronjem dijelu

inače uvijek pređem 800tinjak kilometara s full tankom, prvi dio 400-500, drugi dio 200-300
mamut je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 5.3.2017. , 18:32   #475
Lepi™
 
Pavel's Avatar
 
Član od: 17.04.2016.
Zadnja aktivnost: 20.6.2019. 17:01
Lokacija: Sisak
Postovi: 464
Zahvala: 29
Zahvaljeno 39 puta u 33 postova
Garaža
Originalno

Tak mi je i samome ali dojma sam da je to vise psiholoski. Blize je rezervi, crvena boja itd. Morao bi papir olovka metodom malo pratiti i racunat al mislim da je to stvar u glavi.
Pavel je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 5.3.2017. , 18:59   #476
C5
 
mamut's Avatar
 
Član od: 02.02.2016.
Zadnja aktivnost: Danas 00:41
Lokacija: Zagreb
Postovi: 968
Zahvala: 10
Zahvaljeno 62 puta u 51 postova
Garaža
Originalno

Da, zato sam i napisao da pratim bas kako si napisao, papir olovka, tocno znam kolko km je koja crtica, i donji dio ide cak i vise nego duplo brze nego gornji
mamut je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 5.3.2017. , 19:02   #477
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 11:38
Lokacija: Opatija
Postovi: 7.688
Zahvala: 142
Zahvaljeno 910 puta u 749 postova
Originalno

Na većini auta je tako narihtano, ništa se nije pokvarilo
ivan222 je online  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 5.3.2017. , 19:57   #478
Profesionalac
 
ZlatkoC4's Avatar
 
Član od: 16.07.2014.
Zadnja aktivnost: 22.7.2019. 08:16
Lokacija: Slavonija-VK
Postovi: 4.464
Zahvala: 1.665
Zahvaljeno 610 puta u 457 postova
Garaža
Originalno

Citat:
mamut: Pregled postova
tocno znam kolko km je koja crtica
Sve je to u redu jer ako imaš npr. rezervoar od 60 L u njega u biti stane i do 65L tako da ti prva crtica nije 5L već 9L. Zato dobiješ privid da ti je prva polovica rezervoara više trajala.
Iako ne znam koliki je rezervoar u C5 ali u mom je 60L a u njega stane sigurno 64-65L zbog cijevi koja nije u matematici rezervoara.
ZlatkoC4 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 5.3.2017. , 21:39   #479
C5
 
mamut's Avatar
 
Član od: 02.02.2016.
Zadnja aktivnost: Danas 00:41
Lokacija: Zagreb
Postovi: 968
Zahvala: 10
Zahvaljeno 62 puta u 51 postova
Garaža
Originalno

evo o ovom pričam

ovo je sad slikano, 5 dana nakon tankanja, pomaklo se 2 milimetra



kad pređe polovicu, za 5 dana je tank gotov
mamut je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 5.3.2017. , 22:01   #480
C5 modifikator
 
vborovic's Avatar
 
Član od: 09.02.2015.
Zadnja aktivnost: 25.5.2017. 06:28
Lokacija: Varaždin
Postovi: 3.181
Zahvala: 4
Zahvaljeno 400 puta u 342 postova
Originalno

Koju preostalu kilometraži ti pokazuje TRIP komp? Da li prati takav eksponencijalan pad, tipa, par dana prije pokazuje da imaš još do benzinske 500, 490, 480 ... pa onda u roku dan-dva, paralelno sa padom na pokazivaču goriva, pokazuje da je preostalo za 300, 200, 100 km itd ... ?
vborovic je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Odgovori

Oznake
citroën, ehdi, moj

Uređivanje



Sada je 11:44. (GMT +1)


CitroënForum.hr je nezavisni internetski projekt nekolicine ljubitelja motornih vozila marke Citroën.
Nije izravno povezan s proizvođačem marke niti ovlaštenim predstavnicima proizvođača.
Sadržaj poruka na forumu predstavlja isključivo stavove, mišljenja te iskustva njihovih autora, a ne vlasnika foruma
niti članova uredništva foruma. Oni se na bilo koji način ne mogu smatrati odgovornima za njihov sadržaj.

"Citroën", njegov logotip te imena modela su registrirani zaštitni znakovi u vlasništvu tvrtke "Automobiles Citroën",
članicom PSA grupe, koju u Republici Hrvatskoj zastupa tvrtka "Citroen Hrvatska" d.o.o.

Copyright © 2019, CitroënForum Hrvatske
www.citroenforum.hr
vBulletin® Copyright © 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Ad Management by RedTyger