Pozdrav nakon dugo vremena. Uredno servisiran svakih 15000 km odnosno jednom godišnje...al da podjelim dva neugodna iskustva. Prije pola godine na 64000 km javi mi se info da nadolijem ulja i ja ga malo nadolijem, provjerim štangicu i OK. Nakon par dana opet, pa opet i tako cca 10 dana. Taman mi bio tehnički i mi u grabu, a kad ono auto sav zašprican od ulja. Ja gas do svog meštra i on utvrdi da se otegao natezač lanca, sva sreća ništa strašno, zategao ga i sve ok. Ulje mi je štrcalo van samo u vožnji, sva sreća kratke gradske relacije od svega par km pa nije došlo do totalnog curenja. Uglavnom da sam bio na putu od cca par sto km isštrcalo bi svo ulje i ode makina u k... U međuvremnu mi je riknuo akumulator na 4 g. što je u redu. Nekidan na 69000 km ja krenem na more, utrpam stvari u auto, okrenem ključ i on lagano zavergla i stane i tako par puta. Zovem meštra veli on po mom objašnjenju da je pumpa goriva. Napravili mototest, fakat pumpa i za 1600 kn kolko košta pumpa idemo dalje. Uglavnom citrać ima 4 g.,70000 km, 1.4 benz. Uglavnom ovo s lancem me najviše razočaralo, pumpa nešto manje.