Eeeee moj C4 II

ajkamai

New member
Pozdrav nakon dugo vremena. Uredno servisiran svakih 15000 km odnosno jednom godišnje...al da podjelim dva neugodna iskustva. Prije pola godine na 64000 km javi mi se info da nadolijem ulja i ja ga malo nadolijem, provjerim štangicu i OK. Nakon par dana opet, pa opet i tako cca 10 dana. Taman mi bio tehnički i mi u grabu, a kad ono auto sav zašprican od ulja. Ja gas do svog meštra i on utvrdi da se otegao natezač lanca, sva sreća ništa strašno, zategao ga i sve ok. Ulje mi je štrcalo van samo u vožnji, sva sreća kratke gradske relacije od svega par km pa nije došlo do totalnog curenja. Uglavnom da sam bio na putu od cca par sto km isštrcalo bi svo ulje i ode makina u k... U međuvremnu mi je riknuo akumulator na 4 g. što je u redu. Nekidan na 69000 km ja krenem na more, utrpam stvari u auto, okrenem ključ i on lagano zavergla i stane i tako par puta. Zovem meštra veli on po mom objašnjenju da je pumpa goriva. Napravili mototest, fakat pumpa i za 1600 kn kolko košta pumpa idemo dalje. Uglavnom citrać ima 4 g.,70000 km, 1.4 benz. Uglavnom ovo s lancem me najviše razočaralo, pumpa nešto manje.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Šteta auta... zaslužuje bolje. I šta je cijela mašina onda mijenjana ili?
 

ajkamai

New member
Novi moment. Jučer mi javi stop the engine, temp high. Sva sreća ja u kvartu, a dan prije došao s mora ( moglo mi se desiti na autoputu ). Uglavnom naslonilo se crevo na poluosovinu i izlizalo crevo pa je iscurila vodu van. Riješeno umetanjem novog creva. Aj eto opet sitnica koja mi je mogla uzrokovat velka sranja.
 
Na vrh