Citroen C4 1.4 Seduction - Par Excellence

Par Excellence

New member
Kao što sam i neki dan najavio, konačno mi je auto stigao. Imam ga 3 dana te sam dosad prošao nešto više od 400 km pa da iznesem neke dojmove.

Za početak da ga malo predstavim za sve one koji ne znaju. Radi se o najslabijem benzinskom 1.4 motoru sa 95 ks, oprema je seduction te sam dodatno uzeo automatsku klimu, a dobio sam i kotač punih dimenzija iako nisam tražio :). Sve skupa me izašlo 109 000 kn.

Prvo par riječi o motoru koji mi je bio najveća nepoznanica i čega sam se najviše plašio. Kako sam probne vožnje radio sa 25 ks jačim benzincem, bojao sam se kako će se moj "slabić" ponašati na cesti. Naravno, straha nije trebalo biti jer razlika gotovo da se i ne osjeti, tj. vrlo je mala. Auto definitivno nije za 402 street race, ali za mene kao obiteljskog čovjeka sasvim dovoljno. U subotu sam napravio oko 200 km sa 4 odrasle osobe u autu i nije se osjetio nikakav nedostatak snage. Prvih 100-njak km sam ga stvarno pazio, a zatim sam se trudio da ga vozim približno svojem načinu vožnje. Kažem približno jer ga još ne želim potpuno opteretiti i nastojim ne prelaziti 3-3,5 t okretaja. U ovih 400 km bilo je oko 100 km autoceste, 50-ak km gradske vožnje i ostalo otvorena cesta u mom kraju te je prosječna potrošnja po kompu 6,9 litara. Kad tome dodam da će nakon par tisuća potrošnja malo pasti i da ću ga malo jače stisnuti dolazim do sasvim očekivane potrošnje od oko 7 litara što me sasvim zadovoljava.

Ono što je neki minus autu je sasvim sigurno mjenjač :(. Dosta je tvrđi od svih auta koje sam dosad vozio. Mijenjanje brzina nije baš neki užitak, treba upotri:cenzura::cenzura::cenzura:iti malo snage, tj. ne može se s jednim ili dva prsta mijenjati, a dosad mi je čak i dvaput zapeo. Jednom nisam od prve pogodio iz treće u drugu, a jednom je dosta teško išao iz lera u prvu. Nadam se da je to samo radi toga što je novi auto i da će se s vremenom malo razraditi.

Najveći plus dajem onome što me najviše i interesira - unutrašnjosti (ipak ću tu najviše vremena provoditi). Auto je gotovo nečujan (haha, ženi se dvaput ugasio) pri brzinama koje su kod nas dopuštene. U subotu nisam mogao izdržati te sam na ZG obilaznici odlučio nakratko malo stisnuti do 175 (ima još mjesta) i tu tek počinje buka iako ne prevelika. Ne može se šaptati ali razgovarati da. Uz radio pojačan na 10, buka se ne osjeti. Tempomat radi savršeno i odsad nikad ne kupujem auto bez njega. Klima vrlo brzo hladi i grije, a odlična stvar su i bočna svjetla koja se pale kod skretanja. Svakako još valja spomenuti i pomoć kod kretanja uzbrdo/nizbrdo. Odlična stvar i odlično funkcionira.

Za kraj, s autom sam uglavnom prezadovoljan. Strah zbog motora je stvarno bio neopravdan i sve moje potrebe zadovoljava. Svugdje plijeni pažnju i ljudi se stvarno okreću za njim. Jedino se nadam da će mjenjač s vremenom malo omekšati.

Ukupna ocjena: 9/10

I da, jedna stvar je stvarno iritantna. Iako radi sigurnosti je odlična stvar, alarm za nezakopčan pojas mi diže živce. Ujedno pitanje za sve, a najviše za Lakyja, kako taj zvuk mogu isključiti? Navodno se jedino može uz intervenciju u software u servisu pa molim malo informacija.

Kako mi trenutno fotić nije doma, a slike s moba nisu baš nešto, za početak evo jedna "službena" slika s preuzimanja.
 

1587 VTS

New member
Bravo, drago mi je bas, super auto :wub: :hello:
Strah zbog motora je stvarno bio neopravdan i sve moje potrebe zadovoljava.
Jesam ti rekao, pa nije 95 Ks tako malo - eeeej ;) Za normalnu voznju ima i viska, a jos kad se razradi pa ga po potrebi zavrtis kako dolikuje benzincu :whistling: Ako ja sa 75 ks u 1.1 tonu teskom drugom autu redovito budem među (naj)brzima na cesti, nema razloga da i ti ne mozes ako ti zatreba :D To smo rijesili.


I da, jedna stvar je stvarno iritantna. Iako radi sigurnosti je odlična stvar, alarm za nezakopčan pojas mi diže živce. Ujedno pitanje za sve, a najviše za Lakyja, kako taj zvuk mogu isključiti? Navodno se jedino može uz intervenciju u software u servisu pa molim malo informacija.
Iskljucis ga tako da se vezes :D:D:D
 

Navigator

New member
Vlasnika sam takodjer Seductiona 1.4...Potpisujem sve sta kazes u vezi motora, jer sam i ja bio malo skeptican da je 95 ks premalo..ali nikakav nedostatak snage se ne osjeca...

Samo sta ja nemam takvih negativnih iskustava s mjenjacem...nadam se da je to samo dok ti se ne razradi...

Jenini "nedostatak" je 6-ta brzina...tj kao da fali jedna brzina d se auto malo "rastereti"...bar je takav meni dojam...
 

Par Excellence

New member
Vlasnika sam takodjer Seductiona 1.4...Potpisujem sve sta kazes u vezi motora, jer sam i ja bio malo skeptican da je 95 ks premalo..ali nikakav nedostatak snage se ne osjeca...

Samo sta ja nemam takvih negativnih iskustava s mjenjacem...nadam se da je to samo dok ti se ne razradi...

Jenini "nedostatak" je 6-ta brzina...tj kao da fali jedna brzina d se auto malo "rastereti"...bar je takav meni dojam...
Ma nebi previše dramatizirao oko mjenjača, nije to baš tako strašno. Samo sam napravio usporedbu s prošlim autima koje sam vozio i u usporedbi s njima, mijenjanje ne teče tako glatko. Al' možda se i to razradi.
A s ovim za 6-tu brzinu se slažem, pogotovo bi dobro došla na autocesti.
 

Olaf

New member
a to je tvoj C4 bio :D

danas bas cistim slike na foticu i reko ko je ovaj :D

nista se ne dira softver nego se promijeni opcija za stranku da ne tuli pojas...
 

Par Excellence

New member
a to je tvoj C4 bio :D

danas bas cistim slike na foticu i reko ko je ovaj :D

nista se ne dira softver nego se promijeni opcija za stranku da ne tuli pojas...
Danas sam razgovarao s nekim u servisu i sutra oko 3 dolazim da mi riješite to tuljenje :D
 

Olaf

New member
Nazalost to nemrem iskopcat. Sorry kaj je dugo trajalo, c4 ide samo na novi softver koji je spor zbog starog laptopa tak da se nisam jos uhodao u izbornike
 

Par Excellence

New member
Nazalost to nemrem iskopcat. Sorry kaj je dugo trajalo, c4 ide samo na novi softver koji je spor zbog starog laptopa tak da se nisam jos uhodao u izbornike
Aj' probaj naći neki soft za to :D
Nemaš beda, nikud mi se nije žurilo. Nego, jel ti ono žena, cura...?
 
Na vrh