C4 II by igp

igp

New member
evo dojmovi nakon prvih 1,000 km - VTI 120ks

1. 95% gradske vožnje, normalno razradjivanje sa mjenjanjem brzina na 2500 okretaja ili 2000 okretaja na hladan motor. (kao i sto sugerira BC)

2. Udobnost - na visokom nivou i bez zamjerke. prošli auto mi je bio P-307 i ne vidim skoro nikakvu razliku. oduvijek se govorilo da su citroeni udobniji, ali kao sto neki testovi govore, izgleda da je ovjes otvrdnut, ali i dalje daleko iznad ostalih. niko se nije bunio ni na zadnjoj klupi.

3. Vozne osobine - dobre. volan nije toliko izravan kao kod nekih drugih marki, ali vise nego dovoljan za veliku vecinu

4. Potrosnja - 9.3 lit/100 km grad, polu otvorena cesta (do trogira i nazad) 8.2 lit/100 km. manual kaze da potrosnja pada jos nakon 5,000 km. prosli auto sa 90KS mi je trosio 11 lit/100 km, tako da mi je ovo ok. ocekujem da se to kasnije stabilizira na 8.8 grad i ne vjerujem da moze manje. naredni mjesec me ocekuju 3 duza putovanja, pa cu postati i potrosnju na otvorenoj cesti

5. razna elektronika - usb, bluetooth,.... - sve ok

6. Kočnice - izvrsne. (gume su michelin energy saver 205-55-16)

7. Mjenjač - iskreno, nije na visini auta. isti kao i na p-307 iz 2001. šteta što nisu poradili na tome. precizan je, ali hodovi 1-2-3 su predugi i ima malo zapinjanja, posebno iz 3. u 2. i iz 1. u 2.

8. Ostalo- sve 5. nikavih lupkanja, cvrcaka, ostecenja, znakova habanja, trzanja brzinomjera...


jedina mana - plastika ispod volana je skalu dolje u kvaliteti usporedjujuci sa vrhom instrument ploce i oblogama vrata. ima dosta pukotina kroz koje se vide razni kabeli i nije bas cvrsta, ali nije to nista strasno


ajde pitajte sto vas zanima, ako sam sto propustio
 

fellow

New member
Re: Iskustva s novim C4

Vrlo dobra, zapažanja... Da se osvrnemo na neke sitnice koje su od pre poznate:

1. Pojasevi? Da li se dobro uvlače?
2. Ključ? Da li se lepo sklapa, kakav je kvalitet plastike?
3. Otključavanje? Da li kad je auto zaključan jedno povlačenje brave iznutra otvara sva vrata?
4. Zadnja vrata (gepek) jel sistem (ona meka brava) isti kao na C4-I tj P307?

5. Da li je kompikovana zamena sijalica?
6. Da li stvarno nema pokazivač temperature tečnosti?
7. Kakva je muzika? Ja sam sa fabričkom na C4-I oduševljen.


Svestan sam da ti je auto nov pa mnoge stvari ne možeš sad ni primetiti a nadam se da ih i neće biti puno...

Naravno pitanja su i za ostale... :cool:
 

igp

New member
Re: Iskustva s novim C4

Ti nemas problema s bluetoothom???
koliko znam sa njim - ne.
automatski je spojen sa mobitelom cim upalim radio, javljanje na poziv i automatsko smanjivanje zvuka je ok, ulazak u izbornik preko tipke na radiju i volanu je ok, call list-call directory-imenik, rade normalno. sviranje muzike sa mobitela je isto u redu.

ima li jos kakva funkcija koju mozda ne znam a stvara probleme???

Vrlo dobra, zapažanja... Da se osvrnemo na neke sitnice koje su od pre poznate:

1. Pojasevi? Da li se dobro uvlače?
2. Ključ? Da li se lepo sklapa, kakav je kvalitet plastike?
3. Otključavanje? Da li kad je auto zaključan jedno povlačenje brave iznutra otvara sva vrata?
4. Zadnja vrata (gepek) jel sistem (ona meka brava) isti kao na C4-I tj P307?

5. Da li je kompikovana zamena sijalica?
6. Da li stvarno nema pokazivač temperature tečnosti?
7. Kakva je muzika? Ja sam sa fabričkom na C4-I oduševljen.

1. sve ok.
2. da, plastika malo gumirana, odlična
3. da. imaš baby lock na zadnjim vratima i ne znam blokira li to otvaranje.
4. mislim da je
5. ne. dvije vide i to je to
6. nema. ali i tako neces gasirati auto na hladno.
7. odlična.

zaboravio sam reci i da je šipka za gledanje ulja totalno bezveze. neka crvena plastika na kojoj je nemoguće vidjeti boju ulja, jedino je dobro obrisati i osjetiti pod prstom gdje je masno.
 

Olaf

New member
Najbolje gledat na suncu kako se presijava ulje na sipki, ako ces trebat dolit ulje kupi Total Ineo 5w30

Jel ti kopiran imenik u radio?
 

1587 VTS

New member
Re: C4 - igp

:shock: :shock: :shock: Ma sve je odlicno i auto mi je extra, al da nema pokazivac temperature vode u toj klasi, e pa to je stvarno sramota! Isto kao na opel astri H, a di je citroen, a di opel :disgusted:
 

igp

New member
pitanje za vlasnike VTI motora i servisere

gubite li ulje u motoru i da li ste ga ikako nadolijevali? ja sam vec otprije primjetio da polako pada i danas se javilo upozorenje za top up. imam dogovoren servis da se provijeri, ali kazu da je to uobicajeno za te motore dok se ne razrade.Nakon prvog servisa i promijene ulja i filtera se navodno vise ne pojavljuje. kazu da po knjizici novog c4 je navedeno da se moze gubiti i litra ulja na 1,000 km?

ovo mi je 4 novo auto i nikad na nijednom nisam nadolijevao ulje izmedju godisnjih servisa. jedino na p307 kad mi je nakon 5 godina popustila brtva glave.
 

Damaj

Active member
pitanje za vlasnike VTI motora i servisere

gubite li ulje u motoru i da li ste ga ikako nadolijevali? ja sam vec otprije primjetio da polako pada i danas se javilo upozorenje za top up. imam dogovoren servis da se provijeri, ali kazu da je to uobicajeno za te motore dok se ne razrade.Nakon prvog servisa i promijene ulja i filtera se navodno vise ne pojavljuje. kazu da po knjizici novog c4 je navedeno da se moze gubiti i litra ulja na 1,000 km?

ovo mi je 4 novo auto i nikad na nijednom nisam nadolijevao ulje izmedju godisnjih servisa. jedino na p307 kad mi je nakon 5 godina popustila brtva glave.
Ma glupost, kakvo nadolijevanje nakon 1000 km, moj nivo ulja je jedva malo opao nakon 9000 km.
 

Ciki vts

New member
pitanje za vlasnike VTI motora i servisere

gubite li ulje u motoru i da li ste ga ikako nadolijevali? ja sam vec otprije primjetio da polako pada i danas se javilo upozorenje za top up. imam dogovoren servis da se provijeri, ali kazu da je to uobicajeno za te motore dok se ne razrade.Nakon prvog servisa i promijene ulja i filtera se navodno vise ne pojavljuje. kazu da po knjizici novog c4 je navedeno da se moze gubiti i litra ulja na 1,000 km?

ovo mi je 4 novo auto i nikad na nijednom nisam nadolijevao ulje izmedju godisnjih servisa. jedino na p307 kad mi je nakon 5 godina popustila brtva glave.
to pise?? hahahah

U skodinoj knjizicu pise da auto moze trositi 1l na 10000km, citroen fail :D :D :D :D
 

igp

New member
jel ima netko da je morao nadolijevati ulje ili je kod svih u redu?
jos jedno pitanje, ali mozda je vezano uz eksploataciju - primjetio sam na sipci da mi je ulje tamnije boje nego dok je auto bilo novo. jel to ok? jos uvijek imam lagano gubljenje antifriza, ali jos nije palo ispod minimuma.
 

Zdravac

New member
koliko imaš km?

Meni nakon cca 4 000 km je ulje još uvijek pri vrhu na mjeraču.
Boju možeš vidit na slici.

Usput, moram reći da gluplji mjerač duugo nisam vidio.
Prilično teško je očitati, pogotovo kad je ulje friško.
 

Prilozi

Konrad

New member
jel ima netko da je morao nadolijevati ulje ili je kod svih u redu?
jos jedno pitanje, ali mozda je vezano uz eksploataciju - primjetio sam na sipci da mi je ulje tamnije boje nego dok je auto bilo novo. jel to ok? jos uvijek imam lagano gubljenje antifriza, ali jos nije palo ispod minimuma.
pa nemoze ulje ostat iste boje kad je novo i kad se koristi par tisuca km

vezano za nadoljevanje, kad ugasis auto pricekaj 15 minuta pa onda izmjeri sa mjeracem razinu ulja, a postoji mogucnost da ti nije bilo do maximuma ulje natoceno kad si ga preuzeo novog, i nemora ti ulje bit tocno do maximuma, moze biti malo ispod oznake a nemoj ga tocit preko oznake nikad
 

ZVAJ

Skoro zreo
Halo igp!

cca 6500km ulje ispod polovice naranđaste smjese na žici. Je, baš je žica. Kupljeno 1L 4W40 TOTAL ulja (100kn/L). ulio skoro 3dcl i sad je malo iznad polovice. Sutra ponovo kontrola na potpuno hladan motor i ako treba dolijevam do 3/4 naranđaste mase. Boja - nije više žuto već je skoro smeđe. S obzirom da ga stane u motor 4,25L nekako mi je rasipnik sa uljem.
:mad:

Zategni bolje čep, mora ti preskočiti zub, a da bi preskočio moraš dobrano stisnuti.
Samo da ne pukne taj ÈEP !!! Onda će biti veselja...
Ovo sa zubom mi je novost. Možda zato nestaje tekućina..
 

ZVAJ

Skoro zreo
Eto danas dodao na hladno još 1 dcl ulja da bude cca 4mm od maksimuma. Sad ću vidjeti što će biti dalje.

Danas dobio poruku na ekranu ICE FROSTED (nešto mu se zaledilo) cca 2 sekunde a onda blinkalo cca 15 sek : CHECK DIPPED BEAMS . (Google prevodi: provjeri umočenu gredu) :hm:
Temperatura je bila viša od O stupnjeva.
Svašta zna taj auto......
 

igp

New member
za vlasnike kojima tek slijedi - 1. servis, 11 mjeseci i 10,000 km.

ulje, filter, brtva kartera, dijagnostika, ruke, litra tekucine za stakla, nadopuna antifriza - 1100 kn
 
Na vrh