C4 II HDI 110 Seduction by gužva

gužva

New member
Evo i moje vozalice, 110 HDI Seduction + Auto klima paket, pošto imam najbolju šeficu na svijetu nakon promaknuća je stigao i C4 po mom izboru, jako sam zadovoljan sa autom, za 118.000kn je savršen i po meni vrijedi više, trenutno 5000 kn u 1.5 mj. bez najmanje greške.







 

gužva

New member
Evo me konačno natrag malo, popoustio posao na ljeto, 1,5 god sa C4, 40 000 km, apsolutno bez i namanjeg problema, bilo je svega i udaraca u rupe sa 150 na autoputu, u zraku preko nenadanog hupsera 100+ i ateriranje sa iskrama:whistling: ali sve torture izdržava uzorno, jedina stvar koja me živcira je loša koža na volanu, za ovih vrućina ruke su mi svakodnevno crne a volan je užasno izlizan, ali to bidem pretapecirao u pravu kožu i riješeno, malo me ove vaše potrošnje od 4-5 lit bune, jer nema šanse da ga spustim ispod 7 a sad sa klimom ide bez problema preko 8, doduše i vozim se relativno brzo, ali izgleda da svi ovi mali dizeli troše puno kad ih se gazi, veliki motori su definitivno isplativiji za krkane poput mene. Sve u svemu slijedeći će biti vjerovatno redizajn za 1,5 god dok leasing iziđe ,ali definitivno 2.0 HDI.:palac-gore::palac-gore::palac-gore:
 

gužva

New member
mali motor = velika potrošnja. :rolleyes: pogotovo u gradu.
Vidim i ja sad, jednom sam bio pristojan jer je bio led zimus na Ri-Zg pa sam bio na 100 po autoputu i bilo je oko 5, ali zahtjevni uvjeti eksploatacije nikako ne pogoduju malom motoru koliko god imao snage, jer realno ovaj ima dovoljno snage za sve uvjete ali......
 

c4 power

New member
Vidim i ja sad, jednom sam bio pristojan jer je bio led zimus na Ri-Zg pa sam bio na 100 po autoputu i bilo je oko 5, ali zahtjevni uvjeti eksploatacije nikako ne pogoduju malom motoru koliko god imao snage, jer realno ovaj ima dovoljno snage za sve uvjete ali......
Sve zavisi za šta ti treba auto, dali za posao ili je to jedini auto u kući. Jednom godišnje na more ili skijanje gdje se zavrti nekih cca 1000km puta a 90% ostale vožnje spada pod gradsku definitivno netreba jači. Veća nabavna cijena, potrošnja, osiguranje, porez itd. a u biti tu razliku u snazi i kubikaži ne iskoristiš. Da mi je auto od firme i da služi za posao i da se tanka na karticu od firme :whistling: definitivno bi volio 2.0 hdi ali ovako za moje potrebe sa cca 12000km godišnje neisplativo.
 

gužva

New member
Sve zavisi za šta ti treba auto, dali za posao ili je to jedini auto u kući. Jednom godišnje na more ili skijanje gdje se zavrti nekih cca 1000km puta a 90% ostale vožnje spada pod gradsku definitivno netreba jači. Veća nabavna cijena, potrošnja, osiguranje, porez itd. a u biti tu razliku u snazi i kubikaži ne iskoristiš. Da mi je auto od firme i da služi za posao i da se tanka na karticu od firme :whistling: definitivno bi volio 2.0 hdi ali ovako za moje potrebe sa cca 12000km godišnje neisplativo.
Poanta je sto 2.0 u koleginom 308 trosi u svim režimima manje od 1.6, osim nizbrdo u šestoj na 90 km/h, osiguranje je isto, nabavna cijena je smiješno malo veća, samo što moraš inzistirati na 2.o seduction a ne exclusive, jer ni ovaj moj nije bio sluzbeno dostupan u ovoj kombinaciji pa sam ga dobio bez puno pregovaranja, za firmu porez ne znaci nista, tako da 2.0 rules definitivno, a kad jednom sjednes u novi dizel sa 150 konja vjeruj mi i kao privatnom korisniku ti sve razlike brzo postanu nebitne, ja sam imao 156 1.9 jtd 115 i nakon nje 2.4 jtd 150 i razliku nisam osjetio u nijednom financijskom aspektu, osim litre ulja vise na servisu.
 

c4 power

New member
Imao sam razne aute prije ovoga i turbo benzince i turbo dizelaše, atmosferce raznih marki i veličina tako da mi nisu nepoznate vozne osobine istih ali nekako više nemam potrebe za jačim. Na autoputu ionako ne prelazim 150km/h a i to je 2-3 puta godišnje ne duže od 350km u jednom pravcu a 90% gradske vožnje nemogu nabrati ni 80km/h. Meni je recimo razlika od cca 15-20000kn u cijeni vozila velika i jednostavno neiskoristiva. Ionako je sve to neki kredit uz 20-30% učešća ili leasing...:hm:
Opet ponavljam, svako ima svoje razloge i potrebe tako da po tome i kupuje auto.
Kad novac nebi bio problem večina nas bi vozila neki V6 biturbo ili V8 pa tako i ja ali....
 

c4 power

New member
Kad novac ne bi bio problem većina bi vozila V6 biturbo ili V8?
Otkud taj zaključak u ime većine?
Zaključak je donesen po razmišljanju mase ljudi u mom okruženju i u neobaveznim razgovorima gdje su auti vječita tema. Svi bi da ima zvuk V8 benzinca, bar 300ks, 0-100 5-6 sec, gume 19",da pokazuju svoje vozačko umjeće gdje stignu ali da to netko drugi plaća i održava-jer naravno kad novac nebi bio problem.Pa tako i ja. Privatno voze od 1.2 punto, 1.4 hdi 206, audi 1.9 tdi, vectru 1.8 itd...a ja C4 1.6hdi koji je moj trenutni maximum i prezadovoljan sam s njim. Dali bi volio imati Porsche cayenne, A8 , neki Bmw ili neki drugi auto premium klase? Naravno da bi ali....
 

La Marche

Iskreni optimist
Ako ovo nije bilo retoričko pitanje, te ako je bilo upućeno meni, odgovor je NE za svaki od ovih i sličnih automobila.
Auto koji bih kupio da imam previše novca je Jetcar. A ovako kako jest, mislim da je sasvim lako moguće da mi sljedeći auto bude VW XL.

Neki od tih velikih i(li) brzih auta (i motocikala isto tako) sam mogao kupiti već odavno i imam ih mogućnosti i održavati, ali me uopće ne zanimaju niti su me ikad zanimali. Uopće, smatram da nije u redu da se koristi više zemljinih resursa nego što je pojedinom čovjeku potrebno, čisto kao životni stav.

A krug prijatelja? Od svih mojih prijatelja (u HR i vani sve u svemu oko 200 ljudi s kojima uopće razgovaram o takvim stvarima) doslovno samo jedan bi htio takve brze, jake aute i taj si je to odavno i kupio i s takvim autima i motorima se vozio otprilike dva desetljeća, a sad se vozi u nekom diesel kombiju i uopće ga više to ne privlači.

Ni tvoji ni moji prijatelji nisu samim tim postali većina.
 

c4 power

New member
Ma uopče nisam mislio ulazit u raspravu, svatko ima svoj stav i mišljenje o svemu na svijetu pa tako i o automobilima. Moj stav je ko voli ( može ) nek izvoli. Prije su me držale stvari poput snage i brzine pa sam takve aute i vozio. Trenutno me drži da bi si kupio neki SUV npr. Kiu Sportage Crdi ili sl. cca 115-140ks koji ne juri a malo povišen polažaj sjedenja, awd, itd...
Dali bi da si mogu priuštit A8 S ili neki sl?-BI!
Ali poštujem svačije mišljenje.
 

La Marche

Iskreni optimist
Ma čuj, meni je tako ugodno na ovom forumu, za razliku od većine foruma ovdje stvarno možemo razmjenjivati mišljenja bez ljutnje.
Nismo djeca, jasno da svi imamo svoja razmišljanja, želje, nadanja... ali nekako mi je zanimljivo tuđe mišljenje usporediti sa svojim, pa to staviti na uvid i drugima.
A onda mi (na drugim forumima, ovdje je zbilja ugodno, ponavljam) kao hladan tuš bude odgovor u kojem neistomišljenik raspali iz svih oružja, bit će pala kruna s glave, pa treba oprati čast!
Pa, neka ti je sa srećom da ti sljedeći auto bude V12!
 

Isus

New member
Imao sam razne aute prije ovoga i turbo benzince i turbo dizelaše, atmosferce raznih marki i veličina tako da mi nisu nepoznate vozne osobine istih ali nekako više nemam potrebe za jačim. Na autoputu ionako ne prelazim 150km/h a i to je 2-3 puta godišnje ne duže od 350km u jednom pravcu a 90% gradske vožnje nemogu nabrati ni 80km/h. Meni je recimo razlika od cca 15-20000kn u cijeni vozila velika i jednostavno neiskoristiva. Ionako je sve to neki kredit uz 20-30% učešća ili leasing...:hm:
Opet ponavljam, svako ima svoje razloge i potrebe tako da po tome i kupuje auto.
Kad novac nebi bio problem večina nas bi vozila neki V6 biturbo ili V8 pa tako i ja ali....
:palac-gore:

Velika vecina ;)
 

c4 power

New member
Pa, neka ti je sa srećom da ti sljedeći auto bude V12!
Nitko sretniji od mene da mogu uopče razmišljat o takvim vozilima. To bi značilo da sam totalno financijski neovisan i da su mi prihodi astronomski ili neki iznenadni (tipa euromillions jackpot :grin:) ali to su samo snovi.
Uopče nema ljutnje niti branim ikakve stavove, samo ponavljam da smo svi različiti ili kao što bi narod rekao sto ljudi-sto čudi.
 

gužva

New member
Što ste se raspalili, ja privatno imam mogućnosti za voziti kaj hoću (ne pričam o Ferrariju, Lambu i sl), gledam sad naći nekakvu dobru 156/147 GTA 3.2 V6 ili stari Fiat 130 V6, vozio sam i SL 500, S8, 740 d, ali s ničim se nisam nauživao kao sa 205 GTI 1.9 i 147 GTA, ali voziti se sa tim zvjerima je super, o troškovima održavanja jakih auta i nema nekakve razlike nego kod novih kompakata, npr. kod Tomića sam za 740d iz 2004. izmjenu ulja i filtera plaćao cca 1500 kn, izmjena ulja u kočnicama je bila 250 kn, imate malo iskrivljene predodžbe o troškovima, gume danas svaki kompakt ima 17-18 cola, nabavna cijena je velika isto kao i prodajna, potoršnja je otprilike 10-15 litara što i nije strašno,tako da lovačke priče sa šanka o sumanutim troškovima ne pale, i obično ih pričaju ljudi koji nisu u životu sjeli u ništa skuplje od kompakta.
 
Na vrh