C4 1,6 VTi Exclusive by dugokontov

dugokontov

New member
Mislim da ne trebam puno govoriti o autu budući da su kolege ovdje dosta toga napisale, stoga ja dostavljam par slikica kako bi vidjeli i ovu opciju vozila:

Oprema za sigurnost
- Svjetla za maglu s bocnim osvjetljenjem
- ESP + ASR
- ABS + REF + AFU
- Bocni zracni jastuci i zracne zavjese
- Isofix sustav na stražnjim bocnim sjedalima
- Zracni jastuk za vozaca i suvozaca

Oprema za udobnost
- Automatski dvozonski klima uredaj
- Daljinsko centralno zakljucavanje
- Sjedalo vozaca podesivo po visini
- Upravljac podesiv po visini i dubini
- Lumbalno podešavanje prednjih sjedala
- Sjedalo suvozaca podesivo po visini
- Srednji naslon za ruke sprijeda
- Stražnji elektricni podizaci stakala sa sekvencijalnim podizanjem i spuštanjem te zaštitom od priklještenja
- Upravljac presvucen kožom
- Prednja sjedala s funkcijom masaže leda (lumbalno)

Oprema za pomoc u vožnji

- Regulator/limitator brzine na programiranje
- Pomoc pri parkiranju sprijeda i straga mjerenje raspoloživog mjesta za parkiranje
- Elektricni i grijani vanjski retrovizori
- Impulsni pokazivac smjera
- Pokazivac promjene stupnja prijenosa uz rucni mjenjac
- Set za krpanje guma
- Analogni i digitalni brzinomjer
- Putno racunalo
- Automatska elektricna parkirna kocnica
- Automatsko paljenje svjetala
- Elektricno preklopivi vanjski retrovizori i bocna svjetla ispod retrovizora
- Mjerenje raspoloživog mjesta za parkiranje
- Pomoc pri parkiranju sprijeda i straga
- Prednji automatski brisaci
- Unutarnji elektrokromni retrovizor
Audio sustavi i multimedija
- USB Box + BlueTooth
- Radio CD MP3 s komandama na volanu i jack uticnica
Vanjski stil
- Vanjske kvake u boji karoserije
- Dodatno zatamnjena stražnja bocna i stražnje staklo+Kromirane letvice na bocnim staklima
- Prednji i stražnji odbojnici u boji karoserije
- Prednji i stražnji branik sa kromiranom letvicom

Funkcionalna oprema
- Pepeljara i upaljac za cigarete
- Prednji elektricni podizaci stakala sa sekvencijalnim podizanjem i spuštanjem te zaštitom od priklještenja
- Preklopljiva stražnja klupa 2/3-1/3 s naslonima za glavu
- Pretinci ispod prednjih sjedala
- 4 polifona zvuka za pokazivace smjera i upozoritelje
- Prijenosna svjetiljka i uticnica 12V u prtljažniku
- Stražnji naslon za ruke s otvorom za skije
- Uticnica 230V

plus - panoramski krov


ako imate kakvih pitanja pucajte:whistling:
 

Prilozi

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Bogami se imaš čime pohvalit :D:D:stovanje::stovanje::wub:

ps vidim da i ti imaš onaj famozni "set za krpanje guma" :twisted:,a ne rezervni kotač :hm:
 

dugokontov

New member
e... to nemam:D to mi je promaklo...

al zato imam kotač smanjenih dimenzija :cool:

kao što rekoh nakrcan opremmom...

žena mi kaže da je pravi ženski auto, ne moras nista razmišljati, sve je elektronika...

od paljenja svjetala, paljenja brisača, parkirne kočnice, nadzor mrtvog kuta, pomoć pri parkiranju sprijeda, straga, parking assist za ocjenu parkiranja bočno, automatsko zatamljenje srednjeg retrovizora, masaža, folow me home, utičnica 230,...

samo je problem kad ga budem jednog dana mjenjao, razmazit će me pa ću teško ići ispod ove razine opreme...:D

čovjek se lako nauči na dobro;)
 

Bratkee

New member
vidio sam istog takvog na vrapču kod placa... pola sata sam razgledavao auto! zeni mi vec bilo neugodno... imam namjeru kupiti c4 sa istom opremom tj. exc!
auto je jednostavno predobar!!! cestitam!
 

ledolomac

New member
vidio sam istog takvog na vrapču kod placa... pola sata sam razgledavao auto! zeni mi vec bilo neugodno... imam namjeru kupiti c4 sa istom opremom tj. exc!
auto je jednostavno predobar!!! cestitam!
Oprema je važna ali je motor daleko važniji.On ti pruža najviše gušta i zadovoljstva,.Zato predlažem dizel i to po mogućnosti 112 ks. S seduc. opremom i paketom aut. klime dobiješ svu važniju opremu od prednje navedene. Eventualno još paket siti i to je to. MOTOR je ono što ga čini zadovoljstvo voziti pa je najvažniji i najbitniji. Zato obvezno prije kupnje probaj voziti i dizel pa češ sam vidjeti koja je to razlika.Da ne pišem o potrošnji koja je kod mene za prijeđenih 9000km ispod šest litara, nečujnosti auta jer i na auto putu u šestoj brzini s 2500 okretaja ide 150 km,itd.
 

Hrvoje Marin

Active member
Na prijašnjim modelima unutarnja stranica vrata je bila samo tanka plastika, picasso 1. itd.

Ovo novo "izgleda" puno bolje, ali zvučnik je manji. štaš.
 

Bratkee

New member
Oprema je važna ali je motor daleko važniji.On ti pruža najviše gušta i zadovoljstva,.Zato predlažem dizel i to po mogućnosti 112 ks. S seduc. opremom i paketom aut. klime dobiješ svu važniju opremu od prednje navedene. Eventualno još paket siti i to je to. MOTOR je ono što ga čini zadovoljstvo voziti pa je najvažniji i najbitniji. Zato obvezno prije kupnje probaj voziti i dizel pa češ sam vidjeti koja je to razlika.Da ne pišem o potrošnji koja je kod mene za prijeđenih 9000km ispod šest litara, nečujnosti auta jer i na auto putu u šestoj brzini s 2500 okretaja ide 150 km,itd.
slažem se! a i čuo sam da su ti dizeli čudo... radim jako malo kilometara godišnje tako da će ipak biti benzinac 120! (za sada)
definitivno ću isprobati i dizela kojeg si preporučio čisto da vidim .... a onda tko zna...
 

dugokontov

New member
što se motora tiče mogu reći sljedeće:

ja živim u zg, pa moj troši u prosjeku 9 l, odnosno na 10000 km potrošnja mi je bila 8,8 l....

kako sam prije imao dizelaša to je za mene bio pravi šok, no navikneš se...

međutim, ako živiš van zagreba, mislim da nema potrebe za dizelaša, jer u manjim gradovima i u područjima gdje nema masa semafora, guzvi i sl. benzinac se spusti na 6-7 l.... što je vrloo prihvatljivo

s druge strane, ako ne radiš 20000 km godišnje, razlika u cijeni goriva ne ide u prilog dizelašu...

no kazem, ako pređeš sa dizelaša na benzinca veliki je šok koliko često moras na benzinsku i to je činjenica...
e sad, ako uzmaš prek lizinga ili prek kredita auto vidi kolika ti je razlika u rati za dizelaša i za benzinca...

tu razliku daš za gorivo na mjesečnoj razini pa vidi da li ti se isplati...
 

Marko

Well-known member
Uživaj i teraj ga!

međutim, ako živiš van zagreba, mislim da nema potrebe za dizelaša, jer u manjim gradovima i u područjima gdje nema masa semafora, guzvi i sl. benzinac se spusti na 6-7 l.... što je vrloo prihvatljivo

s druge strane, ako ne radiš 20000 km godišnje, razlika u cijeni goriva ne ide u prilog dizelašu...
Tu se vidim slažemo! :)
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
međutim, ako živiš van zagreba, mislim da nema potrebe za dizelaša, jer u manjim gradovima i u područjima gdje nema masa semafora, guzvi i sl. benzinac se spusti na 6-7 l.... što je vrloo prihvatljivo
je,al se potrošnja dizla isto tak samanjuje na 4-4.5 l..
 

dugokontov

New member
je,al se potrošnja dizla isto tak samanjuje na 4-4.5 l..
istina...

međutim masa je tu nepoznanica i faktora da bi se to tek tako moglo reći...

trebao bi nam pravi matematičar...

ja sam htio samo reći da potrošnja 6-7 l za benzinca je prihvatljiva, a što bi i bilo da ne živiš u zg ili nekom velikom gradu... sa semaforima i dr. ;)
 

dugokontov

New member
ajde da predjem na nešto drugo...

meni je izuzetno važna prednja i zadnja pomoć pri parkiranju...

moram priznati da je auto dosta nepregledan pozadi kad treba ići na parkiranje u rikverc, pa i naprijed...

to se pogotovo osjeti kod parkiranja bočno, tako da pomoć kod parkiranja s prijeda i straga je dušu dala... :angel:

ne znam da li bi više bez toga bilo koje auto uzeo ...

za svaku preporuku!!! :)
 

ledolomac

New member
U svakom slučaju zadnji senzori olakšavaju život i za preporučiti su ( i ja ih imam).Isto tako ne bih se složio da je auto nepregledan.Naprotiv ja sam ugodno iznenađen preglednošću, jer šta su nepregledna auta tek se vidi kad se sjedne u druge modele.npr. megan, astra, kie itd./pogotovo straga/.Danas dizajn auta uvjetuje i ograničava preglednost. To je zamjerka kod svih novijih auta.
 
Na vrh