C4 1,4VTi

nino69

New member
Pozdrav!
Evo moj C4, još probne tablice, par slika s mobitelom za sada







1,4 VTi Attraction + Look 1 paket, 2011.g, 111.000km
Dobio sam godinu dana garanciju (CarGarantie) i napravljen servis (prednji diskovi, prednje i stražnje pločice, a ulje i filtere još nije trebalo mijenjati)
Uspio sam još ispregovarati nove ljetnje gume (Semperit Speed 2 205/55/16) i set 15" čeličnih felgi da imam za zimske.
Auto je iznutra kao nov, redovno je servisiran u ovlaštenom servisu.
Imam samo jedno pitanja i postavit ću ga ovdje da ne otvaram novu temu, a možda je i blesavo pitanje :)
Ono kada mi pokaže da prebacim u višu brzinu, meni je to nekako prerano. Èim pređem 50 i nešto km pokazuje mi da šaltam 4 i onda vozim na 2000 okretaja. Imao sam do sada Astru G 1.6 (benzinac, 75KS) koja je imala max okretni na 2800 i stvarno se mogla voziti u niskim okretajima, ali na ovom mi je malo čudno. Znam da to što piše nije naređenje, ali ipak ako je tako dobro nema problema.
 

Cutac

Prèkaroš
Ja ga vozim kako kada. Kada mi nije hića, šaltam na 2000 okretaja, možda kockicu više, ponekad 3000, a u pretjecanju ne ide bez ganjanja preko 4 tisuće.

A da je lijep, ne moram ni spominjati :grin:


Samo pitanjce, što je look paket?
 

ante66

Active member
Mozes bes frke vozit na 2000 okretaja.I mene je iznenadilo da na niskim okretajima preporuca saltanje u visu brzinu.To radi komp na osnovu vise parametara. Ne trebas se bojati ide i na 1800 o/min sasvim korektno.Sa tim motorom ako se pazi moze se zaista spustit potrosnja jako jako nisko.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Èestitke na autu :)
Ignoriraj slobodno ovo za šaltanje... to je prvenstveno namjenjeno što štedljivijoj vožnji.
Vozi kako ti paše, s kilometrima ćeš već naučit kako motor ''diše'', slobodno ga tu i tamo i u crveno potjeraj :cool:

Samo pitanjce, što je look paket?
Maglenke i kvake/retrovizori u boji vozila... ako se ne varam.
 

Damaj

Active member
Može se voziti u nižim obrtajima, neće naškoditi dijelovima od kojih je motor sastavljen, ali ne preporučujem jer sam ja tako vozio i imao problema sa eko-testom na tehničkom, praktično sam motor ugušio pa je kao rezultat toga bila pojačana emisija štetnih plinova. I meni je to smiješno, tvornica preporučuje vožnju u nižim obrtajima čime štediš gorivo i "manje" zagađuješ okoliš, a onda takvim stilom vožnje ugušiš motor i dolazi ponovno do povećanog zagađenja okoline. Ili je to rezultat našeg lošeg goriva jer Citroen preporučuje sipanje aditiva nakon svakih 4-5 potrošenih rezervoara.
 

Cutac

Prèkaroš
Po meni, uvijek treba iskorištavati sav raspon okretaja. Treba ga voziti štedljivo, ali ne treba oklijevati sa visokim okretajima.
Ali vidjet ćeš da tome motoru treba okretaja za iole bolje ubrzanje.
 

Zix

Active member
Lep autic!
Cestitke na kupovini.
Za pocetak iskljuci muziku i slusaj zvuk motora pa ce te sa vremenom postati prijatelji.
Koliko ti ispostujes njega toliko ce i on tebe.
Poz
 

nino69

New member
Hvala, ali bez muzike neće ići :)
Pregledao auto, provozao i kada sam došao kući skužim da nisam isprobao CD. Ubacim jedan, napiše error i izbaci. Drugi, treći, četvrti... Skoro sam umro, da mi ne valja najvažniji dio u autu.
Ne znam zašto ali ne želi pročitati CD-RW koji je snimljen s BurnAwareom, ako je ImgBurn-om onda hoće.
 

ZlatkoC4

Well-known member
Prekrasan auto čestitam i neka te vjerno i dugo služi.:grin:

ovo šaltanje zanemari idi slobodno u malo veće okretaje. to je samo zbog ekonomične vožnje. svakako mu povremeno trebaju i veči okretaji da se malo prodiše:grin:
 

nino69

New member
da tako bi i trebalo i ne bi trebalo imati veze s kojim softverom radiš, a koji mu je vrag tko će ga znati.
Kad smo već kod softvera, radi li vama Tapatalk, ne da mi da se logiram
 
Posljednje uređivanje:

nino69

New member
Evo kratki osvrt nakon 4000km. Udoban, prostran unutra, prtljažnik povelik, može se voziti penzionerski kada troši na kapaljku, ali kada mu daš gasa ide fino.
Od problema do sada:
-kupio novi akumulator
-novi hladnjak klime (u auto kući su mi prije isporuke napravili servis (diskovi, paktne) i dopunili klimu, ali se ispostavilo da hladnjak pušta, pa sam dobio novi. Ulazi u garanciju (CarGarantie Hrvatska)
-dosipao malo ulja
Uglavnom zadovoljan osim jedne stvari, kvačilo je užas. Hod mu je valjda pola milimetra, pa mi i sada nakon 4000km još uvijen zna trznuti, nikako da se naviknem na to. Puštaš, puštaš, puštaš i onda odjednom uhvati.
Potrošnjom prezadovoljan, a i preciznošću BC-a. Uvijek sipam pun i izračunam isto kao i komp.

 
Na vrh