Posto je rec o Xantii, to za gumeno crevo da se navlaci na metalni deo ti se samo cini... Ko ne veruje nek proveri. To crevo je fabricki naliveno na onu racvu creva koja dovode povrat ulja iz drugih elemenata hidraulike. Najlakse je da se presece pa nastavi i uvek imas spoj da odvojis i proveris kad god pozelis ili posumnjas u regulator pritiska. Ako se odvoji na samoj posudi za LHM, pre posude ima racva creva iz drugih elemenata pa nikad nisi siguran da li curi samo iz regulatora ili iz jos necega...
A to crevo ne moze da otkaci direktno sa tanka jer je tu plasticna facva u koju su spojena ostala dovodna creva iz drugih elemenata hidraulike. Citroen nije predvideo proveru ovih elemenata na taj nacin, pa je nalivao fabricki creva na racvu jer kad se tu pokida (svuce) nema vise namestanja menja se sve komplet, a da je navuceno crevo na metalni deo fabricki, bila bi selna da moze da se skine. Ovo je najprostiji (najprimitivniji, ali tacan) nacin da se proveri ispravnost regulatora, ko hoce sam da radi, ili odvesti auto u servis...