Kako najbolje početi druženje s novim C4 HDi?

nenon

Citroen n00b
Vožnjom :).

Elem, idući tjedan, dolazi C4 HDI medo2, novi :). Budući sam dosada vozio benzince imam neka pitanjca, pa slušam sugestije.

Koja je preporuka za vožnju (okretaji, km/h...) s takvom novom "neraubanom" mašinom. Jel i dalje stoji preporuka, nježno (max.120km/h ... XXXX rpm) prvih 1000-1500 km ?
Također, negdje, na forumu, sam pročitao ne ganjati ga dok se ne zagrije, a ne gasiti ga vrućeg (što god to značilo).

Ako može par tips & tricks, linkova, kako bi to odradili stari HDI majstori bio bi jako zadovoljan :)
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Neće mu naštetit ak ga ispočetka malo paziš..
A ovo za gaženje na hladno stoji..dok se ne ugrije ne preko 3 soma okretaja( kad se gasne plava lampica)..isto tak, ne ga gasit odma nakon gaženja i dužeg puta da se ne s*ebe turbina :cool:
 

Krky

Lakerski profesionalac
kaj ga bus vise pazil i mazil, to bus vise nezadovoljniji, i samo trazil greske, nedostatke i mane kojih ima i svaki drugi novi auto, mi se svi smijemo, al ona stara Zmixova jos uvjek vredi
 

linkres

New member
Neće mu naštetit ak ga ispočetka malo paziš..
A ovo za gaženje na hladno stoji..dok se ne ugrije ne preko 3 soma okretaja( kad se gasne plava lampica)..isto tak, ne ga gasit odma nakon gaženja i dužeg puta da se ne s*ebe turbina :cool:

Plava lampica? Ima li to moj medo?:confused:
 

Marko

Well-known member
jedan prilično kontroverzan postupak
http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm

Pročitajte što čovjek piše i na koji način objašnjava postupke, ako niste sigurni ili niste čvrsto odlučni to tak napraviti rađe nemojte - čovjek se ogradio u tzv. disclaimeru.

@nenon: Ulje u motoru mora biti na radnoj temperaturi (ne se orjentirati po,pokazivaču temp. rashladne tekućine) prije bilo kakvoj "tjeranja". Dobro je ne auto odmah gasiti dok je vruć tj. ako si se vozio žešće nek auto radi u leru par minuta radi turbine čije kućište postiže ekstremne temperature i ti dok zgasiš auto prekineš cirkulaciju ulja kroz turbinu koje služi za podmazivanje a turbina je usijana od vrućine što s vremenom može prouzročiti nimalo jeftine probleme (ležajevi turbine, naslage od sagorenog ulja koje se malo pomalo nagomilalo utječući na rad turbine i kvar).
 

dejan

New member
Prvo ideš do servisera da vidi novu stranku.:grin:
To paziš prvih 1000km, promjeniš ulje i filter i pol po gasu.
 

nenon

Citroen n00b
Prvo ideš do servisera da vidi novu stranku.:grin:
To paziš prvih 1000km, promjeniš ulje i filter i pol po gasu.
Još jedan "hot question" :surprised:. Znači preporuka promjena ulja/filtera nakon 1000-1500 ?
 

Marko

Well-known member
Nebi trebalo biti potrebe s obzirom na današnju tehnologiju i tolerancije. Mada osobno da imam nerazrađeni auto prvo bi ga razradil po onoj metodi sa linka i onda bi napravio izmjenu ulja i filtera i gas!
 

nenon

Citroen n00b
@nenon: Ulje u motoru mora biti na radnoj temperaturi (ne se orjentirati po,pokazivaču temp. rashladne tekućine) prije bilo kakvoj "tjeranja". Dobro je ne auto odmah gasiti dok je vruć tj. ako si se vozio žešće nek auto radi u leru par minuta radi turbine čije kućište postiže ekstremne temperature i ti dok zgasiš auto prekineš cirkulaciju ulja kroz turbinu koje služi za podmazivanje a turbina je usijana od vrućine što s vremenom može prouzročiti nimalo jeftine probleme (ležajevi turbine, naslage od sagorenog ulja koje se malo pomalo nagomilalo utječući na rad turbine i kvar).
tnx za link, mislim da ipak neću poći tom cestom. Medo 2 ima pokazivač temp. ulja, da ? Što se tiče "tjeranja" to zvuči vrlo razumno.
 

Krky

Lakerski profesionalac
Koliko znam sa prvim uljem po knjigi se siba 20tkm
I kad auto dojde do salona da je vec tako rec razradjen
 

La Marche

Iskreni optimist
Kod mene sa C4II - kao i sa svim dosadašnjim autima.
Dva dana si happy s novim autom, onda zaboraviš na novi auto, obaveze tjeraju i tu i tamo, pa si onda nesretan kad prvi put zguliš felgu uz rub ceste, pa si sretan kako malo troši, onda se negdje nakon mjesec-dva sjetiš pogledat ulje, pa si sretan, jer kao i svim autima do sada, još uvijek je ulje na maksimumu, pa onda opet život ide dalje, pa vidiš da ti svjetli ključ što znači da treba na servis, pa nekoliko puta tako, ako što treba u međuvremenu - popraviš (a uglavnom ne treba) i na kraju - kupiš za par godina novi auto.
A za nekad novi divan i krasan koji ti je odnio vreću novaca i donio vreću veselja moliš Boga da čim prije bilo kome prodaš po bilo koliko novaca, samo da se riješiš obaveze i zaključiš da ti je bio krasan auto, da si se s njim vozio i ovamo i onamo i doživio i ovo i ono i da ti je to bio najbolji do sada i Bože daj da i novi tako dobro radi.
Ukratko - nemam ništa pametno za reći o prvih nekoliko dana novog auta, ali može možda biti relaksirajuće za vlasnike koji su možda nervozni i ustrašeni da je baš njih pogodio neki loš model ili da će im se možda pojaviti ovaj ili onaj problem, pročitati i moje iskustvo, na moju žalost, već tridesetgodišnje.
Ili - još kraće - "samo ti to teraj" (by Zmix) "ali umjereno" (by La Marche)
 

deda

New member
Danas se delaju auti da ga može imat i vozit svako ko se seti.Onaj koji zna u pol noći sve raskopat i složit,a najviše za ljude koji pojma nemaju i koji znaju samo kam se ftakne ključ za paljenje i gdje se toči gorivo,prema tome kaj te briga,kupi i teraj.Ja bi blokiral da se uopće hauba može otvorit,samo oni u servisu i niko više,jer ionak ko god nekaj prčka samo za:cenzura::cenzura::cenzura:e nekaj.Prošla su vremena kad se auto moral razrađivat,pa svaki mjesec dana trčat k mehaničaru na servis,nema toga više,zato ima indikatore i kad nekaj blesne, u servis i amen.
 

Sale

cfh
Uredništvo foruma
Onaj koji zna u pol noći sve raskopat i složit,a najviše za ljude koji pojma nemaju i koji znaju samo kam se ftakne ključ za paljenje i gdje se toči gorivo,prema tome kaj te briga,kupi i teraj.
Mirda, Danijel i ja samo sinoć zaključili da je najbolje uzeti Pastuwva. :D
 
Na vrh