Iskustva s C5 Break Exclusive 2.0 HDi FAP

zoki69

New member
Pozdrav svima,želim kupiti
Citroen C5 Break Exclusive 2.0 HDi FAP-pa ako je netko ponosni vlasnik istoga molim da uzmete malo vremena pa da mi napišete kako ste zadovoljni sa autom.unaprijed hvala!
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Re: Iskustva s C5 Break Exclusive 2.0 HDi FAP?

To je vrlo vjerojatno najkomotniji i najudobniji auto kojeg sam vozio, a vozio sam ih, pa skoro sve. :) I jedini auto te klase gdje se sa svoja blizu 2 m nisam osjećao strancem na stražnjoj klupi. :)

Ako je auto pravilno i pravodobno održavan te je normalno vožen, većih problema u pravilu ne bi smjelo biti.
Ono što se s vremenom javljalo od problema na tom autu je FAP i hidraulika, ali prije svega zbog manjka znanja i pažnje vlasnika oko održavanja.

1. FAP filter je zapravo "katalizator" koji HDi motor čini jednim od najčišćih diesel motora. Naravno, zahtjeva da se povremeno pobrineš oko njega dodavanjem aditiva u određenim intervalima. Njima u stvari "pomažeš" FAP filteru u sagorijevanju čestica čađe. Ako to propustiš, FAP se lako može začepiti i tada te comp baca u "safe mode" i ograničava ti performanse i brzinu do 60 km/h. U svakom slučajnu nešto što ne želiš da ti se dogodi na otvorenoj cesti/autoputu. Tada ti ne gine odlazak u servis, skidanja FAP-a, mehaničko čišćenje, itd.
Od aditiva, mislim da ne možeš pogriješiti s Totalovim. Èini mi se da ga i Citroen preporučuje.

2. Što se tiče kvarova na hidropneumatskom ovjesu, kod 99,9 posto slučajeva je to zbog nebrige, odnosno neznanja vlasnika. Tu je ključna stvar ulje. :) I najvažnije ti je koliko je prethodni vlasnik vodio brigu o tome. Važno je da se strogo pridržavao uputa iz servisne knjižice. U servisnoj piše da se nakon svakih X km dolije/zamjeni ulje, i toga se strogo pridržavaj. Èak bolje 1000 km prije nego 500 km kasnije. U protivnom ozbiljno riskiraš mehanička oštećenja zbog kojih ćeš imati veliki i skup problem.

Rezime priče je da će ti hidropneumatski ovjes pružiti nevjerojatno udobnu vožnju, a sve ceste ćeš doživjeti kao da su upravo presvučene novim slojem asfalta. :)

Neki su spominjali i mušice oko elektronike. Npr. upali ti se neka lampica koja se baš prema Muprhyevom zakonu ugasi dok stigneš u servis. :D Ako je i bilo kakvih greškica oko elektronike, onda je to otklonjeno na drugim serijama tog modela.
 

Konrad

New member
Re: Iskustva s C5 Break Exclusive 2.0 HDi FAP?

ako se lampica i ugasi greska ostaje u dnevniku spremljena...samo sto vecina majstora nezna koristiti dijagnostiku...

vecina kvarova ti je u stvari potrosni materijal...

jedan od problema je ozicenje u straznjem staklu koje oksidira pa nemozes staklo prtljaznika otvorit

Bjelivuk - ti mehanicki cistis FAP?
 

sarpp

New member
Re: Iskustva s C5 Break Exclusive 2.0 HDi FAP?

kh kh a sad pitanje za nasmijati ekipu......kako znaš da ti auto ima fap:wtf:
 

Konrad

New member
Re: Iskustva s C5 Break Exclusive 2.0 HDi FAP?

imas vise opcija;
1. digni haubu i na C5-icama na stijeni iza motor imas senzor na koji idu 2 gumena crijeva...
2. sagni se ispod auta i vidjet ces na sredini auta top
3. daj broj sasije pa cu ti rec ROFL
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Re: Iskustva s C5 Break Exclusive 2.0 HDi FAP?

kako znaš da ti auto ima fap
Ono što sam primjetio kod svih FAP-ova je da imaju auspuh savinut prema zemlji i, naravno, čist je poput benzinskog. ;)

Drugo, digni haubu i pogledaj idu li iz grane tanke cijevi (poput onih kočionih) od kojih jedna završava u elektornskom sklopovlju (senzor) smještenom s desne strane kilera. Ako da, imaš FAP sustav, ako ne, onda je klasični.
 

Konrad

New member
Re: Iskustva s C5 Break Exclusive 2.0 HDi FAP?

i obicni dizeli imaju ispuh prema zemlji da se čada brze talozi

iz kakve grane idu cijevi kod hladnjaka, ja te nisam skuzio?
 

zoki69

New member
Re: Iskustva s C5 Break Exclusive 2.0 HDi FAP?

Gvala svima za komentar,uglavnom pozitivno...ima li netko losa iskustva?:whistling:
 

Hrvoje Marin

Active member
Re: Iskustva s C5 Break Exclusive 2.0 HDi FAP?

sve za 5. minus okviri prozora, koji često nabubre. FAP moj nema, to sam skužio nakon 18 mjeseci. Da netko prodaje početkom 2007 EURO 3 motor nije mi palo na pamet. A u prometnu su upisali EURO 4 pa sam zaključio ima FAP, no nema. Service je jasan.
 

Konrad

New member
Re: Iskustva s C5 Break Exclusive 2.0 HDi FAP?

sve za 5. minus okviri prozora, koji često nabubre. FAP moj nema, to sam skužio nakon 18 mjeseci. Da netko prodaje početkom 2007 EURO 3 motor nije mi palo na pamet. A u prometnu su upisali EURO 4 pa sam zaključio ima FAP, no nema. Service je jasan.
EURO 4 ne znaci da ima FAP...
 

Hrvoje Marin

Active member
Re: Iskustva s C5 Break Exclusive 2.0 HDi FAP?

i još jedan "detalj" od 3.5k kuna, a to je zadnje staklo. na mom je prestalo raditi otvaranje 10 dana prije kraja 2g jamstva, a 2g kasnije je korodirao microswitch.

Oba problema su "serijska" vodovi na staklu na C5, pa prekidač i na 407.
 

Zmix

New member
Prosto je.

1.6 HDi 90 KS - nema FAP
1.6 HDi 110 KS - ima FAP
2.0 HDi 110 KS - nema FAP
2.0 HDi 136 KS - ima FAP

Evo kako izgleda... ROFL

 
Na vrh