Stražnji most, gdje je najbolja i najjeftinija reparatura?

106tak

New member
fala gox...

inace,nacuo jednu teoriju zavjere vezano uz zadnje mostove ax/saxo/106/206...
poznanik vec ganja ax-ove par godina i kaze da prvi proizvedeni ax-ovi uopce nisu imali problema sa zadnjim mostom...jel tko ganjao kojeg starijeg axa da to opovrgne?
 

106tak

New member
Da ozivim malo temu...
moze kontakt od Zuby-a...

jos nesto sto me zanima...ukoliko kotac ima lufta znaci da je lezaj u banani,a ukoliko nema lufta a kotaci su / \ onda ...??
 

sax

New member
Da ozivim malo temu...
moze kontakt od Zuby-a...

jos nesto sto me zanima...ukoliko kotac ima lufta znaci da je lezaj u banani,a ukoliko nema lufta a kotaci su / \ onda ...??
ista stvar,lezajevi su banana

fala gox...

inace,nacuo jednu teoriju zavjere vezano uz zadnje mostove ax/saxo/106/206...
poznanik vec ganja ax-ove par godina i kaze da prvi proizvedeni ax-ovi uopce nisu imali problema sa zadnjim mostom...jel tko ganjao kojeg starijeg axa da to opovrgne?
ja sam imao ax-a 1992 god i nikad problema sa mostom tako da je moguca ta varijanta
 

platon

manijak
ima neko informacije da netko popravlja bliže osijeku?
Weger iz Osijeka mogu ti broj dat, on je po meni najbolji i ugradi mazalice tako da si poslije miran što se tiče mosta. Imaš još u Tenju i U Bilju koji to rade
 

Dalibor

Dado Tornado
mala ti je korist od mazalica, ti igličasti ležajevi nisu opterečeni nekakvom brzinom okretanja, ali ni tada igličastim ne treba podmazivanje.
uzmeš što kvalitetniji (skuplji, jel) ležaj i on jamči dugotrajaniji rad od nekog manje kvalitetnog.
taj most je sa takvim igličastim ležajevima napravljen tako da ne podnosi velika opterečenja.
pomoglo bi recimo da su odmah tvornički ugradili dva igličasta ležaja na svakoj strani.
valjda su zato na nekim citroenima i stavili u servisni interval (na 120 000km?!) servis zadnjeg mosta.
 

platon

manijak
U pravu si treba uzet kvalitetan ležaj, ali taj ležaj ode zbog vlage i zato što izgubi mašćobu. Zato ako ugradiš mazalice i jednom u godini natiskaš mast, produžiš mu vijek trajanja...ali da je tako serijski, nebi se radile reparacije mostova ;)
 
Na vrh