teže pali na vruće, al i na hladno

marek45

New member
Dakle hoćeš uplait autić, krene trk (cilindar prvi se pokrene), zastane i onda odjednom upali.
Prije mi je samo na toplo (na radnoj temperaturi) tako zastajkivao kod paljenja.
Sad je počelo i na hladno,

Reče mi šogi da more bit radi četkica na alternatoru (ako se sjećate ulje je slinilo po motoru, pa je moguće da je došlo do tog alternatora, mada je tamo sve suho i remen nikad nije bio mastan od ulja).
A može bit i radi akumulatora-star je 7 godina.

Što preporučate da prvo napravim. Èetkice i ležajeve il aku?

E sad mene zanima di da ja u Èakovcu nabavim te čektice i te ležajeve za taj alternator? I ako ima koja dobra duša da mi nađe točne dimenzije il šifre toga svega jer ja o tome nemam pojma, a htio bih kupit prije zamjene (navodno je cijena smijurija)

Ujedno i koji aku. Vidim da je bosh po 500kn, a varta po 800 i 900kn!
Ne znam koja je razlika i dal je ima??!!
 

Matija

New member
Iskreno, mislim da je manje više svejedno. Bitno da on nije stajao sto godina kod trgovca. Bosch, Varta, možeš ili pogriješiti ili proći super, lutrija je to. Ako poznaš nekoga u trgovini, neka ti on preporuči. Ja sam imao Excide na BX-u jedno 7 godina i onda je taj na Xantiji izdržao još 4. :cool: Samo redovna kontrola elektrolita. Izdahnuo je prošle godine, pa sam kupio Bosch, nema mogućnost kontrole, dok radi radi... Vidit ćemo.

Kupi najveći koji može stati, nikada neće škoditi malo više Ah. :D
 

Olaf

New member
Stvar je u tome sto zbog loseg akumulatora moze bit slabo punjenja, nekidan sam na Berlingu sa starim akumulatorom mjerio 12,2v a sa novim akumulatorom 14,4v
 

marek45

New member
Ja bi reko da je alternator jer imam gotovo pa isti problem, i kod mene je alternator ;)
Treba izmjerit punjenje kad je auto upaljen

dakle rekao sam strujačima neka provjere akumulator i alternator jer mi zeza kod paljenja.
procedura je išla ovako:

1. dođe tip s nekim uređajem. auto ugašen, spoji taj uređaj na akumulator i gleda (mjeri).
2. kaže dajte kontakt (auto ne palim!).
3. kaže: sad upalite.

veli on meni: akumulatoru padne napon kod verglanja. dakle s 12.5v na 0.8volti,a to ne smije.

pitam ga: a nije problem alternator i četkice? veli, ne. on dobro puni!

uglavnom ovih dana idem kupit vartu.


p.s. zanimljivo mi je da mi sad skoro uvijek teže pali na toplo, a na hladno ne. to je samo jednom zastao.
inače je akumulator star 7 godina.
 
Na vrh