C5 II sa 434.595 km

deda

New member
Zavisi,jel bolje da znaš kolko je prošao ili da ti skinu 250 000 km pa ispadneš naivac.To je isto jel bi oženio kurvu da znaš kolko je prošla ili da šuti i misliš kak je poštena.
 

deda

New member
Njemci naročito, ne kupuju novi auto dok god se stari isplati voziti.Imaš dvije varijante kod njih,sa puno km,pa se kilometraža skine ili ako ima relativno malo km,onda ne valja pa ga se rješava,a o poštenju njihovog tržišta su samo bajke.
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
o poštenju njihovog tržišta su samo bajke.
ovi noviji ak su njegovani pri ovlaštenom majstoru bi se isto trebali moći proveriti. kaj ne?

Kaj se tiče pitanja dal bi ga zel s 400,000KM, ne, ne bi. i tih 6,000EUR mi je puno. :)
Preveć je to, a najdalje kaj sam vozil auto imal je 290,000KM i to mi se činilo prepuno.
 

Automatic

Well-known member
Bi zel bi ga rađe nego kod nas isto godište ali sa 200 000 km.Garantirano da je u boljem stanju i nije ni upola raz....n ko auti kod nas .Ipak za razliku od naših ljudi kojima je sve skupo švaba održava aute ,da auto nije održavan sa tom kilometražom bi izgledal ko ofucana kokoš,a i ti kilometri su natučeni po autoputu pa ne vjerujem da je auto raz...n.Malo eproma i taki je na 110 000 km ,ko 99posto auta iz uvoza.Ovo je samo gola istina da većina auta iz uvoza ima prosjek oko 400 000 km ,samo kaj to svi znamo ali nam paše kad na uri piše 170 000.
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Njemci naročito, ne kupuju novi auto dok god se stari isplati voziti.Imaš dvije varijante kod njih,sa puno km,pa se kilometraža skine ili ako ima relativno malo km,onda ne valja pa ga se rješava
Moj je iz uvoza. Austrijanac. Èovjek ga je prodavao sa 45tkm, jer se naknadno odlučio za istog, ali karavansku izvedbu. Dobio sam "extra" i račun, kupoprodajni original, servisnu, a usput na zamjeni guma u tom istom servisu potvrdili su kilometre. Teško je generalizirati. :meh:
 
Na vrh