Lupanje u prednjem trapu kod kretanja

ZVAJ

Skoro zreo
Dakle ovako:
Jučer sam imao potrebu oštrije krenuti vozilom, u desno, uključujući se u promet. Bilo je na granici proklizavanja. Tom prilikom je došlo do užasnog lupanja kao da nema amortizera, nekoliko puta dok se točkovi nisu usmjerili ravno. Probao sam to još jednom i dogodilo se isto. Dakle kretanje prvom brzinom oštro u desno i nešto podivlja u podvozju !!!! :shock:
Na ravnoj cesti ne zanosi. Kod kočenja sve uredno. Molim ima li tko sličnih iskustava ???
 

sasa.rajs

New member
To se meni isto događalo na C4 I ali i lijevo i desno. Mislim da nema posljedica i mislim da lupi podvozje kad kotač proklizne.
 

Mrèela

New member
Dakle ovako:
Jučer sam imao potrebu oštrije krenuti vozilom, u desno, uključujući se u promet. Bilo je na granici proklizavanja. Tom prilikom je došlo do užasnog lupanja kao da nema amortizera, nekoliko puta dok se točkovi nisu usmjerili ravno. Probao sam to još jednom i dogodilo se isto. Dakle kretanje prvom brzinom oštro u desno i nešto podivlja u podvozju !!!! :shock:
Na ravnoj cesti ne zanosi. Kod kočenja sve uredno. Molim ima li tko sličnih iskustava ???
Da nije homokinetički zglob?:cool:
 

ZVAJ

Skoro zreo
Da nije homokinetički zglob?
Mislim da nije homo-zglob, on pucketa ili zaškripi.
Ovo mi iz kabine djeluje kao da nema uopće amotizera pa nekontrolirano poskakuje točak u blatobranu.
 
Posljednje uređivanje:

Mrèela

New member
Mislim da nije homo-zglob, on pucketa ili zaškripi.
Ovo mi iz kabine djeluje kao da nema uopće amotizera pa nekontrolirano poskakuje točak u blatobranu.
Da je amurtizer osetio bi i na ravnom. Može loša guma da lupa.
 

Vedran

New member
Jucer je bilo mokro kaj ne? Meni se vidi da si ti jako vrtil s kotacima u prazno, a inda auto koji nema speru tak skace... :whistling:moj savjet ti je da probas po suhom pa onda tek u detekciju problema
 

Mrèela

New member
Jucer je bilo mokro kaj ne? Meni se vidi da si ti jako vrtil s kotacima u prazno, a inda auto koji nema speru tak skace... :whistling:moj savjet ti je da probas po suhom pa onda tek u detekciju problema
Ovo ima smisla,kolega.:D
 

knez-bj

New member
To radi glupa elektronika tj. ASR, on blokira da kotač ne vrti u prazmo i onda ispada da nešto trese i lupa, pogotovo ako je cesta mokra.
 

AX-ja

èudo jedno
To radi glupa elektronika tj. ASR, on blokira da kotač ne vrti u prazmo i onda ispada da nešto trese i lupa, pogotovo ako je cesta mokra.
pa onda bi to radilo neovisno dal su kotaci smotani ili ne.
jel tako?
 

Mrèela

New member
To radi glupa elektronika tj. ASR, on blokira da kotač ne vrti u prazmo i onda ispada da nešto trese i lupa, pogotovo ako je cesta mokra.
Ako ima tu opremu,možda. Ja imam na mom Citroenu i ni po snjegu kada dodam gas na putu ne lupa ništa,hoće nekada u mjestu u snjegu. To kod tebe je malo reći da je čudno jer tek sada si osetio to lupanje.:confused:
 

gamba

New member
pa onda bi to radilo neovisno dal su kotaci smotani ili ne.
jel tako?
Pa kad su smotani u jednu stranu onda se zbog diferencijala snaga prenosi vecinom na samo jedan kotac, a pogotovo kada je mokro, dolazi do proklizavanja... i onda proradi elektronika koja pokusava spasiti stvar... i onda imas osjecaj kao da je abs upaljen :)
 

AX-ja

èudo jedno
Pa kad su smotani u jednu stranu onda se zbog diferencijala snaga prenosi vecinom na samo jedan kotac, a pogotovo kada je mokro, dolazi do proklizavanja... i onda proradi elektronika koja pokusava spasiti stvar... i onda imas osjecaj kao da je abs upaljen :)
pa ne mota stranu do diferencijala ona je na svom mjestu uvijek isto.
nego do kotaca..to mi je cudnO?
ne kuzim..
 

Mrèela

New member
Pa kad su smotani u jednu stranu onda se zbog diferencijala snaga prenosi vecinom na samo jedan kotac, a pogotovo kada je mokro, dolazi do proklizavanja... i onda proradi elektronika koja pokusava spasiti stvar... i onda imas osjecaj kao da je abs upaljen :)
Ako ti je palio lampicu ESP-ASR onda je stvarno tako kako ti opisuješ-:D
 

ZVAJ

Skoro zreo
Jucer je bilo mokro kaj ne? Meni se vidi da si ti jako vrtil s kotacima u prazno, a inda auto koji nema speru tak skace... moj savjet ti je da probas po suhom pa onda tek u detekciju problema
Padala je kiša, istina. Imam taj ESP. Po snijegu ga čujem kao neko struganje u prijenosu i spriječava proklizavanje. Radi sasvim u redu. Moguće da je to bilo u pitanju. Probao sam danas na suhom malo oštrije i nije lupalo samo je malkice prolkliznulo. Ako je to taj ESP to bi onda značilo da i sin, novopečeni vozač neće moći divljati sa kretanjem da "zadivi curice" :whistling: a to i nije tako loše he he he. A po kiši je stvarno za uplašiti se.
Ma nisam vidio paljenje lampice. Prvo izletio sam tipu pred auto, a drugo, to je tako zalupalo da nisam znao kako se zovem...
 

Mrèela

New member
Padala je kiša, istina. Imam taj ESP. Po snijegu ga čujem kao neko struganje u prijenosu i spriječava proklizavanje. Radi sasvim u redu. Moguće da je to bilo u pitanju. Probao sam danas na suhom malo oštrije i nije lupalo samo je malkice prolkliznulo. Ako je to taj ESP to bi onda značilo da i sin, novopečeni vozač neće moći divljati sa kretanjem da "zadivi curice" :whistling: a to i nije tako loše he he he. A po kiši je stvarno za uplašiti se.
Ma nisam vidio paljenje lampice. Prvo izletio sam tipu pred auto, a drugo, to je tako zalupalo da nisam znao kako se zovem...
Jeste ,ASR ,to je dobro neda divljanje i da škripaju gume,a ESP služi da auto drži u pravcu,kad naglo skreneš da bi izbegao nekoga na ulici ili na putu on neda da se zanese auto. Ovo je pojednostavljeno ,nadam se da si razumeo.:D
A, po zimi kada se meni to desilo prvi put,ja mislio da se drobi ležaj u točku,strašno za nekoga ko to prvi put oseti,misliš sve se raspada u točku.:D
 

Automatic

Well-known member
Ako je bilo mokro i nagli start a pod kutem jednostavno je došlo do proklizavanja kotača koji je povremeno uhvatio podlogu a samim time se osjeti i udarac u ovjesu jel ga tog momenta jednostavno udari kak guma uhvati,to je kao da ga digneš naq dizalicu pa ga naglo pustiš da uhvati podlogu,samo kaj je ovo možda deset puta u sekundi.Moguće da guma ima neravnine na gazećem sloju,a kad se smota volan to se uvijek bolje osjeti.Mislim da to nebi trebao biti neki kvar,ali provjeri selen na ovjesu.
 

ZVAJ

Skoro zreo
strašno za nekoga ko to prvi put oseti,misliš sve se raspada u točku.
Upravo tako. Jeza me uhvatila.

Ako je bilo mokro i nagli start a pod kutem jednostavno je došlo do proklizavanja kotača koji je povremeno uhvatio podlogu a samim time se osjeti i udarac u ovjesu jel ga tog momenta jednostavno udari kak guma uhvati
Nisam ja to očekivao. Vozio sam škodu prednji pogon pa Xsaru i nije bilo takvih doživljaja. A kretalo se sa škripom točkova. Evo na suhom sve u redu vozim ga i nema problema. Nemam običaj kretati sa proklizavanjem točkova, ja kupujem gume pa... pazim.
 

Automatic

Well-known member
Upravo tako. Jeza me uhvatila.



Nisam ja to očekivao. Vozio sam škodu prednji pogon pa Xsaru i nije bilo takvih doživljaja. A kretalo se sa škripom točkova. Evo na suhom sve u redu vozim ga i nema problema. Nemam običaj kretati sa proklizavanjem točkova, ja kupujem gume pa... pazim.
Imao sam problem na dosta auta koji su to radili ,prekontroliraj si prednje amortizere,a da vidiš da li ti je neravna guma moraš lagano skretat na maloj uzbrdici pod 90 stupnjeva ,te ako je problem u gumi volan će polako drhtat lijevo-desno ,ko kad je u pitanju balans.Kod auta koji imaju niskoprofilnu gumu se to hoće dogodit jer nema dosta visine da se prilagodi i puno je tvrđa pa hoće naj..... sam gazeći sloj već i na gumi sa malo kilometara zbog naleta na rupe na našim cestama(kaldrme)
 
Posljednje uređivanje:

Mrèela

New member
Imao sam problem na dosta auta koji su to radili ,prekontroliraj si prednje amortizere,a da vidiš da li ti je neravna guma moraš lagano skretat na maloj uzbrdici pod 90 stupnjeva ,te ako je problem u gumi volan će polako drhtat lijevo-desno ,ko kad je u pitanju balans.Kod auta koji imaju niskoprofilnu gumu se to hoće dogodit jer nema dosta visine da se prilagodi i puno je tvrđa pa hoće naj..... sam gazeći sloj već i na gumi sa malo kilometara zbog naleta na rupe na našim cestama(kaldrme)
Majstore, ako smotamo volan do kraja i lagano krećemo ,a volan se pomjera levo ,desno ,kolika je verovatnoća da je do gume?:D
 
Na vrh