BX Povratno crijevo hidraulike

fudya

New member
na levom tocku mi je toliko popoucalo povratno crevo da vise ne mogu da ga nastavim.
da li mogu u kucnoj reziji sam da ga zamenim i ako neko moze da mi ukartko objasni kako....jos bolje ako ima neku sliku?
hvala unapred
 
na levom tocku mi je toliko popoucalo povratno crevo da vise ne mogu da ga nastavim.
da li mogu u kucnoj reziji sam da ga zamenim i ako neko moze da mi ukartko objasni kako....jos bolje ako ima neku sliku?
hvala unapred
misliš na klipu za dizanje BX-a ono na manžetni? ako na to crevo -plastično misliš možeš i sam da ga zameniš.
 

Lakii

Well-known member
Dobar dan.

Vidim da si novi na forumu, trebao bis se prvo predstaviti u rubrici za predstavljanje.
I, ovu cemo temu prebaciti u Podforum Hidraulika.

A sada, vezano za tvoj problem.
To mislis nove cijevcice kupovati?
Ako da, onda je skidanje starih relativno jednostavno, dignes auto na najvisu visinu, zakrenes volan da imas bolji pristup.
Savjetujem ti da sam amortizer tj. onaj dio oko povratne cijevi dobro ocistis i prebrises.
Moras odkopcati onu selnu (elasticnu kopcu) koja drzi povratnu cijev na amortizeru. Otkopcas ju tako da uguras mali sarafciger ili caval ili nesto tocno na mjesto di se spajaju dva kraja te selne. Ako si sve dobro ocistio, trebao bis na selni vidjeti to izbocenje i opreklop, kao mala kandja.
U pravilu, kada kupujes original povratne cijevi sa njima bis trebao dobiti novu kopcu ali ako ju nemas, ovu moras pazljivo skinuti.

Nakon toga stvais novu povratnu cijev na mjesto stare i stavis kopcu. Ako koristis staru, mozda ces ju morati malo sa klijestima popraviti da ti dobro uhvati.
Kopcu stavljas na mjesto pomocu nekakvih klijesta za sjeci zicu koja ti mogu uhvatiti kopcu tako da ju mozes nategnuti dovoljno.
Ovako to izgleda na autu:

Na ovoj slici vidis kako ti kopca izgleda, na kojem dijelu ju odspojiti i poslije staviti nazad:
 
Na vrh