Anti polution system fault

radisic

New member
Imam citroen C 5 2009 godina 103 KW 2.0 HDi motor. U vožnji mi jednostavno izgubi vuču upali mi se ESP greška i inda napiše Anti polution system fault, te ostane goriti ona žuta lampica kao slavina. Nekad mi se jednostavno dogodi da se ugasi pri bilo kojoj brzini, i samo svjetli lampica od akumulatora. Tada ga ugasim sačekam 2-3 minute i opet radi ko da ništa nije bilo. Samo sad se češće događa. e sad: u servisi su mi poništili greške (kažu da ih je dosta bilo) i tada radi 20 dana normalno i onda opet iznova. Provjeravali su tekućinu aditiva u FAP filteru kžu da je ima negdje oko 1,3 l. Može li mi ko pomoći da me savjetuje šta da servisiram. Ne bi htio porpavljanje sa metodom pokušaja i pogreške, tj možda fali aditiva, možda je FAP filter, možda nekakav senzor i sl. Jedan majstor mi kaže da je siguran da se radi i EGR ventilu i da njega treba zamjeniti kao da se on zanečisti od našeg goriva. On ga je kao jednom čistio i opet bilo u redu 20-ak dana i sad se opet javlja isti problem i sad mi kaže da ga moram promjeniti. po pričanju onih koji imaju ili peugot i slične kvarove, kažu da kad fali tekućine - aditiva auto gubi na snazi i da ne može preko 2000 obrtaja. Kod mene auto normalno ubrzava dok jednostavno ne izgubi struju. Pored toga promjenio sam u servisu i filtere zraka, i filter nafte, te sad sam najbliže mjenjanju tog EGR ventila a ne bi ga mijenjao ako nije on.

Ako neko zna neko neka pomaže.
 

Konrad

New member
Prvo i osnovno, treba pogledati koje greske ima, price o aditivu, egr- itd nisu bitne jer treba vidjeti sto izbacuje memorija racunala motora

Spoji ga na dijagnostiku prvo
 

radisic

New member
Ovako, da odgovorim šta je bio kvar - za sve koji imaju sličnih problema. A ovi što govore da ga prvo prikopčam na dijagnostiku nek prvo pročitaju tekst upita. U tekstu piše da je bio kod više majstora a i u servisu citroena (svi su očitavali dijagnostiku i izbacivalo im puno grešaka tako da su mogli samo naglabati je ovo je ono. A bilo je sljedeće:

Valjda imaju nekakva dva senzora (jedan na radilici jedan na bregastoj). Kvar je bio na konektoru muško - ženskom na senzoru radilice. Hoću reći da je konektor bio labav tako da bi nekad izgubio kontakt te bi senzor prepoznao da nema struje te se auto gasilo. promjenom konektora auto radi ispravno i već sam prešao cca 2.000 km bez i kakvih problema. Radi tog banalnog kvara izbacivalo je greške EGR ventila, anti polution sustem fault, fap filtera itd. da sam radio po dijagnostiki sve to bi džaba mjenjao i potrošio koju tisućicu nepotrebno. Uglavnom nije sve baš kako kompjuteri izbace.
 

Konrad

New member
aj da ja tebi sad nesto kazem...

dijagnostika je alat kao i sarafciger i s njome se promatraju greske i uvjeti gresaka...

sigurno je bila i greska sinkronizacije ili broja okretaja motora...

ako ti mislis da dijagnostika nije bitna iduci put uzmi probirku pa ispituj zicu po zicu
 

R C5

New member
...treba mi netko tko ima i dobro kuži da može "povezati" greške koje mi javllja, jer mislim da je razlog banalan kao u ovoj temi.
 

Mrèela

New member
Ovako, da odgovorim šta je bio kvar - za sve koji imaju sličnih problema. A ovi što govore da ga prvo prikopčam na dijagnostiku nek prvo pročitaju tekst upita. U tekstu piše da je bio kod više majstora a i u servisu citroena (svi su očitavali dijagnostiku i izbacivalo im puno grešaka tako da su mogli samo naglabati je ovo je ono. A bilo je sljedeće:

Valjda imaju nekakva dva senzora (jedan na radilici jedan na bregastoj). Kvar je bio na konektoru muško - ženskom na senzoru radilice. Hoću reći da je konektor bio labav tako da bi nekad izgubio kontakt te bi senzor prepoznao da nema struje te se auto gasilo. promjenom konektora auto radi ispravno i već sam prešao cca 2.000 km bez i kakvih problema. Radi tog banalnog kvara izbacivalo je greške EGR ventila, anti polution sustem fault, fap filtera itd. da sam radio po dijagnostiki sve to bi džaba mjenjao i potrošio koju tisućicu nepotrebno. Uglavnom nije sve baš kako kompjuteri izbace.
Kolega,imao si mnogo sreće što nađe pravog majstora,inače bilo onako kako si napisao,menjaj sve redom. :cool:

aj da ja tebi sad nesto kazem...

dijagnostika je alat kao i sarafciger i s njome se promatraju greske i uvjeti gresaka...

sigurno je bila i greska sinkronizacije ili broja okretaja motora...

ako ti mislis da dijagnostika nije bitna iduci put uzmi probirku pa ispituj zicu po zicu
Bez ljutnje,kompijuterska dijagnostika jeste alat,ali sa tim alatom treba znati rukovati.
Nadam se da će te se složiti samnom,da velika većina ne zna da to koristi kako treba,isto tako mnogi neće da stanu iza dijagnostikovanog kvara,jer nisu sigurni u isti.
Ovo govorim iz iskustva.:cool:
 

damvid

New member
Meni se jučer upalila ova ista poruka (Depollution system faulty, ali surfajući sam utvrdio da je vjerojatno kod mene uzrok stari filter goriva, budući da nije mijenjan 40tkm.

Da li ima smisla da do sljedeće subote, kad idem na servis, probam ispumpati vodu iz filtera? Ime netko iskustva s tim?

Hvala.
 

20ran

New member
Slična stvar je i kod mene. C5 2009.god 2.0HDi 103kW i povremeno se pali Anti-pollution system fault. Par puta se pojavio i ESP system error u kombinaciji sa Anti-pollutionom. Bio sam na dijagnostici i kažu da je potrebno zamjeniti elektrozatvarač recikliranih ispušnih plinova i elektrozatvarač turbine.

Uglavnom, planiram zamjeniti te elektroventile pa javim da li je meni pomoglo. Nije mi jedino jasno kakve veze to ima sa ESPom.
 

Mrèela

New member
Iste stvari su se dešavale i kod mene.
Ako el. ventil za regulisanje turbine ne radi dobro pojavljuje se to kako si opisao,samo što je kod mene i dimio,k'o ćiro i jedva da je moga i do 2000 obr. Ja stvarno ne znam zašto pali i ESP.:D
 

20ran

New member
Iste stvari su se dešavale i kod mene.
Ako el. ventil za regulisanje turbine ne radi dobro pojavljuje se to kako si opisao,samo što je kod mene i dimio,k'o ćiro i jedva da je moga i do 2000 obr. Ja stvarno ne znam zašto pali i ESP.:D
Nisam skužio da nešto posebno dimi, a što se tiče okretaja ide do crvenog bez problema. Možda mu je ovo druga faza koja slijedi uskoro :hm:
 
Na vrh