Gdje se nalazi katalizator na C5 2.2 HDI

R C5

New member
zanima me jel' netko zna ili ima iskustva gdje se na C5 2.2 HDi (2003.) nalazi katalizator?
je li on dio prve trećine "FAP lonca" ili je taj dio prazan kao što se vidi na ovom linku, ili je gore prije fleksibilne, na grani?


[ame]http://www.youtube.com/watch?v=GfbamLyJhgo[/ame]


[ame]http://www.youtube.com/watch?v=NtTcCk3gG0U[/ame]



...također me zanima je li FAP filter - sito, zavareno za kućište ili se ipak može relativno lako izvaditi?

hvala na odgovorima i komentarima!
 

Konrad

New member
katalizator ti je ovaj dio poslje gibljive "S" cijevi, prva trecina FAP-a kako si rekao, FAP sace su ti zavarene za lonac, znaci kad rastavis fap, prednji dio ti je katalizator a straznji je FAP
 

R C5

New member
:) znao sam da budeš ti odgovorio.
ok, znači ne bude išlo elegantno/jednostavno rješavanje FAP-a izbacivanjem cijelog lonca i ubacivanjem cijevi između ulaznog i izlaznog senzora, jer koliko znam bez FAP-a 100% prolazim tehnički/eko-test (euro 3), ali bez kat-a nisam siguran.
Imate li za tu opciju kakvih iskustava ili informacija?
 

Konrad

New member
a kad imas tehnicki? :)

bitno je da ti ne dimi auto previse, daj mi registraciju posalji na PM pa cu ti provjeriti kolika ti je granica zacrnjenja za tvoj motor...

ako izbacis katalizator i fap van moras se i softverski rijesiti FAP-a i regereracija...
 

R C5

New member
6. mjesec
rezultati sa "plavog papira" na zadnjem tehničkom su:
srednje zacrnjenje 0,06 (maks. 2,50), rasipanje 0,01 (maks. 0,50) ...ovi maks.-evi su valjda EURO 3, jer to piše na istom papiru - Motor: DIESEL - EURO III

čovjeka za softver imam na standby-u (pumpa aditiva ionako opet ne radi, znam da će se upaliti lampice a možda i neće ako se "ubacim" između dvije sonde, safe mode...), ali prvo moram odlučiti koji dio/dijelove hardvera i kako ću riješiti, preferiram kvalitetna/inteligentna rješenja ;)

znate li koji je promjer/fi cijevi ispuha, 50/55mm?
 

Konrad

New member
maksimalno zacrnjenje ti je krivo jer cini se da je u bazi krivi motor posto imas FAP pa bi trebao imati manju granicu zacrnjenja ispusnih plinova, javi se u 6-om mjesecu LOL
 

Konrad

New member
u bazi imas motor sa i bez FAP filtera, motor s FAP filterom ima manju granicnu vrijendost zacrnjenja jer se ocekuje da ipak manje dimi LOL
 

R C5

New member
aha, onda sam miran i bez kat-a, valjda ak je motor dobar :)
hoće li se to promijeniti ulaskom u EU jer je sada za prolaznost dizela jedino bitno zacrnjenje a CO, NO... nisu?
 
Na vrh