DS & CX by IvanDs

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Ivane,auti su prekokrasni !!! :wub::wub:

Šteta kaj nema još koja slika od "žapca" ...
 

IvanDs

New member
E sad sljedi kratka prica.....znaci imao odlicnog spaceka oko 8 g. ali sam stalno trazio Zabu i odjednom mi jedan prijatelji kaze pogledaj i pitaj tu tu i stvarno u ok stanju (nema bolje) zaba bas kao sto sam zelio..dogovor sa vlasnikom odnosno natezanje je trajalo oko 2.5 g ...stalna ispitivanja jel ja to zelim.. hocu blabla...i tako jedva ju ja kupio al uvjet je bio da se moram rijesiti spaceka.Zabu sam vozio neko vrijeme ali sam ju htio restaurirati pa je usljedila nabavka svih djelova te bih kako stvari stoje na jesen trebalo kreniti sa radovima. U među vemenu jedan prijatelj me nagovori na CX-a posto je bila kao dobra prilika... CX je posebna stvar sve ih je manje to je prva serija....i tako u dva dana kupim i Cx-a.
E sad specifikacija:D Ds 2.3 IE Pallas a Cx 2.5 GTI znaci zadnja serija prve serije, zovu je jos i 1.5 :)
 

fullcool

New member
E sad sljedi kratka prica.....znaci imao odlicnog spaceka oko 8 g. ali sam stalno trazio Zabu i odjednom mi jedan prijatelji kaze pogledaj i pitaj tu tu i stvarno u ok stanju (nema bolje) zaba bas kao sto sam zelio..dogovor sa vlasnikom odnosno natezanje je trajalo oko 2.5 g ...stalna ispitivanja jel ja to zelim.. hocu blabla...i tako jedva ju ja kupio al uvjet je bio da se moram rijesiti spaceka.Zabu sam vozio neko vrijeme ali sam ju htio restaurirati pa je usljedila nabavka svih djelova te bih kako stvari stoje na jesen trebalo kreniti sa radovima. U među vemenu jedan prijatelj me nagovori na CX-a posto je bila kao dobra prilika... CX je posebna stvar sve ih je manje to je prva serija....i tako u dva dana kupim i Cx-a.
E sad specifikacija:D Ds 2.3 IE Pallas a Cx 2.5 GTI znaci zadnja serija prve serije, zovu je jos i 1.5 :)
bilo bi zanimljivo da opišeš kakav je osjećaj kad sjedneš iz jednog u drugi auto, razlike u vožnji, doživljaj automobila jednog i drugog.
 

jurapz

New member
Stvarno odlična kolekcija nema šta:stovanje:, i ja bi htio još u svojoj kolekciji ds-a i uvesti jednog sm-a:grin:, tražim ds-a ali nisam još našao što bi bilo za ok novce i ok stanje. Sječam se ovog cx-a iz oglasnika bio je nekih 30000kn i prodavao se dugo, ako nije tajna koliko te ispao na kraju?
 

IvanDs

New member
bilo bi zanimljivo da opišeš kakav je osjećaj kad sjedneš iz jednog u drugi auto, razlike u vožnji, doživljaj automobila jednog i drugog.
Voznja u Ds-u je poseban osjecaj koji se po meni nemoze ni s jednim Citroenom usporediti a kamoli s nekim drugim autom.Imas stalan osjecaj da hidraulika nesto radi kod ubrzavanja kocenja auto doslovno dise!Na losoj cesti on se stalno uzdize i pegla cestu.To je jednostavno leteci cilim :cool: Bio sam s njim dva puta do Sarajeva i ta mu dionica najbolje lezi :D udubina izbocina na cesti koliko hoces taman da se malo razgiba. Polozaj za volanom je isto poseban dosta pregledan i onako opusten a sjedala su doslovno fotelje....motor je stare koncepcije dovoljno jak i moze se voziti na niskim okretajima gotovo kao dizel.....a Cx-a nisam bas previse vozio ali to je auto sasvim druge filozofije. Ne toliko udoban ali vrlo se moze ostro voziti,izravan na upravljacu (diravi je prava stvar) a kocnice su mu bolesno jake...neznam meni puno bolje lezi zaba....stvar ukusa treba probat oboje.....;)

Stvarno odlična kolekcija nema šta:stovanje:, i ja bi htio još u svojoj kolekciji ds-a i uvesti jednog sm-a:grin:, tražim ds-a ali nisam još našao što bi bilo za ok novce i ok stanje. Sječam se ovog cx-a iz oglasnika bio je nekih 30000kn i prodavao se dugo, ako nije tajna koliko te ispao na kraju?
Hvala Jura! Ja sam ga prodavao u oglasiku neko vrijeme posto sam ga kupio ja i jedan moj mehanicar pa smo kupili jos jednoga Cx-a 2400 Gti za djelove a onda je on odustao te sam ga isplatio i tako....imao sam neku semu da ga se rijesim...ali eto ostao je...nedam ga za primjerice nekog Senatora :eek: A koliko me kosao nepitaj sad sam zamjenio nosace motora,diskove,plocice i jos par stvari...auto je utegnut do bola!
 

jurapz

New member
.a Cx-a nisam bas previse vozio ali to je auto sasvim druge filozofije. Ne toliko udoban ali vrlo se moze ostro voziti,izravan na upravljacu (diravi je prava stvar) a kocnice su mu bolesno jake...neznam meni puno bolje lezi zaba....stvar ukusa treba probat oboje.....;)
Cx bi trebao biti slične udobnosti kao ds jer sve ti je slična koncepcija, jel si siguran da imaš na cx-u kugle od 500ccm i da nije brkano prednji i zadnji kraj, kad si punio kugle zadnji put. Meni je moj cx vrhunski udoban doslovce plovi, udobniji je od xm-a on je više za sportsku vožnju, ali cx prelazi preko rupa samo tako i diravi skroz mekan možeš prstom okretati kada stojiš na mjestu, obično ljudi ne održavaju dodatnu kuglu koju imaju auti sa diravijem pa onda volan bude tvrđi, malo je zeznuto za skinuti kuglu ali isplati se:grin:
 

IvanDs

New member
Cx bi trebao biti slične udobnosti kao ds jer sve ti je slična koncepcija, jel si siguran da imaš na cx-u kugle od 500ccm i da nije brkano prednji i zadnji kraj, kad si punio kugle zadnji put. Meni je moj cx vrhunski udoban doslovce plovi, udobniji je od xm-a on je više za sportsku vožnju, ali cx prelazi preko rupa samo tako i diravi skroz mekan možeš prstom okretati kada stojiš na mjestu, obično ljudi ne održavaju dodatnu kuglu koju imaju auti sa diravijem pa onda volan bude tvrđi, malo je zeznuto za skinuti kuglu ali isplati se:grin:
Prednje kugle sam punio prije pola godine ali nisam s tim previse zadovoljan....nekako mi nema dovoljno hoda :confused: Nesto su vece nego na zabi i to su one koje se pune na 75 bara navodno takve trebaju biti a zadnje nisam dirao....Prijatelj koji mi ga odrzava kaze da kupim nove kugle i gotovo.A ta peta kugla je stavljena nova prije mozda dvije godine i diravi mi je super mekan i bez zadrske vraca na nulu.
 

jurapz

New member
Prednje kugle sam punio prije pola godine ali nisam s tim previse zadovoljan....nekako mi nema dovoljno hoda :confused: Nesto su vece nego na zabi i to su one koje se pune na 75 bara navodno takve trebaju biti a zadnje nisam dirao....Prijatelj koji mi ga odrzava kaze da kupim nove kugle i gotovo.A ta peta kugla je stavljena nova prije mozda dvije godine i diravi mi je super mekan i bez zadrske vraca na nulu.
Provjeri dali prednje kugle imaju ugravirano 75 bara i da su 500 ccm, te su se stavljale i na žabu osim ako na žabi nemaš one kugle originalne što se mogu rastaviti na pola i promjeniti membrana, imaš na cx-u 5. kuglu na regulatoru i još jednu 6.kuglu odmah pokraj centralne u kutu horizontalno položenu, ako nju nisi dirao onda je sigurno provjeri i provjeri zadnje. Majstori su dosta stavljali ove kugle od 400ccm, jer je teže nabaviti ove od 500ccm. Razlika između 400 i 500 je da su ove od 400ccm skoro kao kugla dok su ove od 500 izdužene, a razlika u udobnosti se značajno osjeti. Mora cx biti udoban kao žaba
 

IvanDs

New member
Provjeri dali prednje kugle imaju ugravirano 75 bara i da su 500 ccm, te su se stavljale i na žabu osim ako na žabi nemaš one kugle originalne što se mogu rastaviti na pola i promjeniti membrana, imaš na cx-u 5. kuglu na regulatoru i još jednu 6.kuglu odmah pokraj centralne u kutu horizontalno položenu, ako nju nisi dirao onda je sigurno provjeri i provjeri zadnje. Majstori su dosta stavljali ove kugle od 400ccm, jer je teže nabaviti ove od 500ccm. Razlika između 400 i 500 je da su ove od 400ccm skoro kao kugla dok su ove od 500 izdužene, a razlika u udobnosti se značajno osjeti. Mora cx biti udoban kao žaba
Ne nemam na zabi te originalne iz dva djela ali su i te na zabi manje nego na Cx-u i da na ovima pise 75 ali neznam dali su 500ccm...ma necu se s tim optrecivati kad budem htio vise koristiti kupim nove original i gotovo..;)
 

IvanDs

New member
radili vam diravi kad je ugašen auto?
Pa jos jedno puno vracanje moze da odradi...tako je bar kod mene. Mislim da on dosta trosi pritiska posto kad okreces volan odmah se ukljcuje regulator pritiska i dopunjuje sistem.....
 

fullcool

New member
Pa jos jedno puno vracanje moze da odradi...tako je bar kod mene. Mislim da on dosta trosi pritiska posto kad okreces volan odmah se ukljcuje regulator pritiska i dopunjuje sistem.....
samo vraćanje ili možeš da vrtiš lijevo desno par puta dok se ne ukruti?
 
Na vrh