AX GT vs. Saxo VTS

Dite

New member
Pozdrav kolege, odnedavno sam vlasnik jednog citroena ax gt, stanje je jako lose ali popravit ce se ( trenutno radim na jednom vecem projektu vozila druge marke ), cim to bude gotovo nasao sam novi manji projekt citroen ax gt.
Zanima me njegova slicnost sa citroenom saxo 16v vts, konkretnije dali se trapovi mogu montirati sa vts-a na ax ( amortizeri, viljuske, itd,..??. ) ostao bi na 14 cola ali bi premontirao glavcine na 4 rupe, ??....
Molim vas da mi prokomentirate i u slucaju da imate takve dijelove slobodno pisete.
Sto se tice motora ostao bi na 1.4, ali motor bi radio, pa mi ukazite na neki projekt tipa 1.4 sa nekim boljim karburatorima, ITB,.....
Sto se sasije tice u planu je olaksavanje iste i ojacavanje slabih tocaka na sasiji ??.

Eto za sad je to to, volio bi prvo prikupiti potrebne dijelove pa pomagajte,...

Hvala
 

Dite

New member
To je taj, crveni u jako losem stanju...
Mislim se za pocetak registrirati ga, trebat ce mi jedno zadnje desno stop svjetlo, itd....
 

zuti

New member
aaa, crveni gt.
uopće nije u tako lošem stanju. triba mu veliki servis i auto je mina.
ostalo je ionako šminka:grin:

ako ti se bude dalo napravi temu o radovima, to bi bilo zanimljivo, a mi ćemo pomoć koliko se može.

poz
 

igor

New member
koliko ja znam i koliko sam proučavao zbog istog kod sebe sve paše osim prednje torzione opruge jel se ne šarafi na vilicu drito ko kod ax-a več ima uho na rukavcu ispod opruge i tu se šarafi. Èak postoji mogučnost da bi ti to uho moglo smetati tako je barem kod mene bilo ali ja sam to riješio sa flexom i sve pet. Vidi pa javi pozzz...
 

igor

New member
Ax ima napred torzionku ali ne obični več gt i gti a isto tako i diesel ax a što se toga tiče da se stavit jer sam ja na svog prvog ax-a stavljal sve od gti-a ax-a a moj je bil 1.1 TGE i sve paše osim kaj ima zajebancije s tim jer obični ax nema punktirane tvornički matice na šasiji za šarafljenje istog ali ja stavil obične m8 matice i podloške i štimalo je.
A kaj se tiče federa i amortizera od Saxa (pritom mislim na kompletni rukavac;glavčina 4 rupe,disk,čeljust,feder i amortizer) paše jer sam ih ja stavil na svog ax-a sporta i sve paše original jedino kaj treba stavit kuglu od saxsa na vilicu od ax-a jel ima deblji bolcn od ax-ove i treba stavit šešir sa dva šarafa na vrhu amortizera jer saxo ima 3 a ax 2 al uglavnom sve paše 100%... :rolleyes:
 

Dite

New member
Dragi kolege, pogotovo kolega Igore puno ti hvala.
Ukoliko budem imao pitanja obratit cu se ali vec si mi puno pomogao.
Evo rjesio sam sve papire i razmisljam u kojem pravcu ici s tim autom,....ostati na 1.4 pa ga doraditi ( motor, mjenjac,....) mozda ici na centralni motor ( kawasaki zx10r ili yamaha R1,.....),....ima kombinacija,...
U svakom slucaju trebam djelove za prednji i zadnji trap da ga prepravim na 4 rupe,itd,.....
 

deda

New member
Torziona osovina je jedno,a stabilizator štanga je sasvim drugo,pa normalno da ima stabilizato,to imaju i auti od prije 60 godina. Saxo ima torzionu osovinu samo otraga i ona služi umjesto federa.Ako sve menjaš i stavljaš od Saxa i pripasuješ ,normalno da paše,a li pojedinaćno i originalno ne paše.Možeš pripasati i ovjes od Formule 1 ako hoćeš.
 
Na vrh