Xsara 1.4, slabe zadnje kočnice

xsaraodmara

New member
mjenjao sam komplet kocnice(prednji diskovi i plocice,reparirane celjusti,mjenjani lajtunzi,zadnje pakne i cilindri,kociona tekucina) i jucer sam bio na tehnickom pregledu gdje mi je receno da su zadnje kocnice preslabe,pogotovo zadnji desni kotac. mehanicar mi je i u preventivi danas zamjenio "peti" kocioni cilindar,u nadi da ce biti bolje,ali uzalud. majstor nezna sta da vise promjeni,jer se po njemu sve OK. razlika izmedu ljevog i desnog kotaca je preko 50% !!!
ali,auti ne zanosi pri kocenju,cak ni pri naglom. vec sam lud...
sta da radim? ima ko savjet?
 

fullcool

New member
Jesu li tokareni zadnji bubnjevi? Ako su tokareni i nove su pakne i cilindri, i ako si siguran da nema štopanja u cijevima, onda ti preostaje samo da nekako opteretiš zadnji kraj dok pakne ne sjednu kako treba.
Nek ti majstor podesi regulator kočenja za zadnju osovinu da koči maksimalnom silom, trebao bi imati tereta u gepeku da ne blokiraju zadnji kotači ili da ne uključuje prerano ABS ako ga imaš, tako voziš neko vrijeme i kočiš oštrije da pakne nalegnu, pa poslije opet nek ti majstor na regultoru smanji silu kočenja na normalnu razinu.
 

deda

New member
Neka taj majstor ponovo skine doboše i neka vidi kako rade oba cilndra,to što su novi ne mora biti da valjaju,neka traži gdje je problem dog ga ne nađe,pa nisu kočnice neka nauka,sigurno postoji neka glupa bezvezna sitnica zbog koje je to tako,samo si treba dat truda i ne odustat dok se ne skuži kaj nije dobro,jer nešto nije dobro složeno ili ne valja.
 

xsaraodmara

New member
evo nakon par dana i tone i tone zivaca uspjeli su rjesiti problem. tromble su bile par milimetara potrosene. jucer uredno prosao tehnicki pregled,registrirao ga godinu dana i sad sam presretan. kad se auto ispolira i rjese jos neke sitnice bacam fotoshooting.
 
Na vrh