Trese prednji kraj u vožnji

joki

New member
Bog! Novi sam na forumu i pozdravljam vas sve.

Imam Xsaru iz 2004. godine (2.0 HDi)

U vožnji na laganoj uzbrdici prednji kraj ponekad užasno trese.

Znači, četvrta brzina, nekih 2000 okretaja i trese prednji kraj. Najviše se osjeti kad je neka uzbrdica.

Ima li netko iskustva s tim? Molim vas pomoć.
 

joki

New member
Nosače motora sam prominija...
Znaci trese samo kod dajem gas...
Kako znati jel lijeva il desna polu...i jel to skupo...
 

deda

New member
Najprije vozi i nogama osjetiš,pa onda nek neko vozi a ti sjedi na desnu stranu,pa gdje osjetiš da više trese,ali u većini slučajeva trese desna,jer ona ima drugačiji prijenos nego lijeva.Ne traži novu i ležaj nego nađi po firmama koje prodaju rabljene,recimo Auto Hrvoje.Kinetički ne trese kod dodavanja gasa,on uvjek ronda,a naročito krcka kod motanja volana u skretanju.
 

Dalibor

Dado Tornado
možda bi to moglo biti i do zamašnjaka.
kada počne tresti odmah pritisni kvačilo, ako nastavi tresti onda je do pogona, ako prestane može biti i i do motora tj. zamašnjaka.
 

topolino

Member
to se lako vidi digni auto i stresi poluosovinu,ako ima puno lufta u šalici ne valja,odma si
pogledaj i lager on ti je iza zgloba.
 

zoko

New member
Bog! Novi sam na forumu i pozdravljam vas sve.

Imam Xsaru iz 2004. godine (2.0 HDi)

U vožnji na laganoj uzbrdici prednji kraj ponekad užasno trese.

Znači, četvrta brzina, nekih 2000 okretaja i trese prednji kraj. Najviše se osjeti kad je neka uzbrdica.

Ima li netko iskustva s tim? Molim vas pomoć.
Joki jesi li pronašao šta je uzrok? Ista stvar je i kod mene, u petoj između 80 i 90 kmh ako ubrzavam trese i ručica mjenjača skače. Ovo je jače vidljivo ako je auto opterećen ili je lagana uzbrdica. Promjenio sam doljnji nosač motora ali nije pomoglo nego je i on sad nakon 20tis.km rasturen...
 

Mrèela

New member
Joki jesi li pronašao šta je uzrok? Ista stvar je i kod mene, u petoj između 80 i 90 kmh ako ubrzavam trese i ručica mjenjača skače.
Da li si probao da prešaltaš u 4 pa onda da vidiš kako ubrzava ,i da li trese?
A tresti može zbog: nosača motora,polosovine,letva volana,krive gume,krive felge...Mislim da ti nisam ništa novo rekao ,što ti nisi znao,probaj sa šaltanjem u manju za kratko,ako je ovo sve ispravno. Ne znam što se majstori ne javljaju?:D
P.S.evo ti tema pa pročitaj,a mislim da je i Topolino skrenuo pažnju na to.
 
Posljednje uređivanje:

Leo

Member
Joki jesi li pronašao šta je uzrok? Ista stvar je i kod mene, u petoj između 80 i 90 kmh ako ubrzavam trese i ručica mjenjača skače. Ovo je jače vidljivo ako je auto opterećen ili je lagana uzbrdica. Promjenio sam doljnji nosač motora ali nije pomoglo nego je i on sad nakon 20tis.km rasturen...

Imam identičan problem unatrag mjesec dana na Xsari 1.4 iz '98.
Trese pri 80-90km/h nebitno u kojoj brzini (3., 4. 5.), naročito na uzbrdici.
Prebalansirao sam prednje gume, ali bez rezultata.

Ako je do poluosovina, koliki bi to uopće bio trošak ?
 

Mrèela

New member
Ako je do poluosovina, koliki bi to uopće bio trošak ?
Nikada nisu obe polosovine.
Proveri na kanalu ili dizalici ,za cijenu ne znam. Popravi to što pre ,rasturiće ti trap.
Za mog C5 je leva oko 300e.
 
Posljednje uređivanje:

Leo

Member
Otišao sam sa Xsarom na grabu i rukama protresao polusovine.
Iz djela na kojem poluosovine idu iz mjenjača, čuje se sitno klak-klak.
Znam da sam pred cca 4 mjeseca na velikom servisu mjenjao puknute manžete, pa mi pada na pamet da je prije toga prašina i prljavština možda kriva za sadašnju situaciju - kod mene je tokom godine bilo dosta infrastrukturnih radova i svaki dan sam vozio po prašini i zemlji/blatu.
 

Mrèela

New member
Otišao sam sa Xsarom na grabu i rukama protresao polusovine.
Iz djela na kojem poluosovine idu iz mjenjača, čuje se sitno klak-klak.
Znam da sam pred cca 4 mjeseca na velikom servisu mjenjao puknute manžete, pa mi pada na pamet da je prije toga prašina i prljavština možda kriva za sadašnju situaciju - kod mene je tokom godine bilo dosta infrastrukturnih radova i svaki dan sam vozio po prašini i zemlji/blatu.
Vrlo moguće da su sradale pre stavljanja novih mandžetna.
Je li na jednoj ili obe ima lufta?
 

Vedran

New member
To nije luft, normalno je da ide klonk, kad je homokineticki neispravan onda ide toktok i to ne mozes napipat na grabi, ali jako dobro osjetis u voznji i skretanju.
Mislim da idete u krivom smijeru jer tresnja je valja 1% ikad zbog poluosovine....
 

zoko

New member
Da li si probao da prešaltaš u 4 pa onda da vidiš kako ubrzava ,i da li trese?
A tresti može zbog: nosača motora,polosovine,letva volana,krive gume,krive felge...Mislim da ti nisam ništa novo rekao ,što ti nisi znao,probaj sa šaltanjem u manju za kratko,ako je ovo sve ispravno. Ne znam što se majstori ne javljaju?:D
P.S.evo ti tema pa pročitaj,a mislim da je i Topolino skrenuo pažnju na to.
Da, napisao sam da trese u petoj ali nebitno je u kojoj sam brzini, bitnoje da trese samo dok auto ubrzava ali tek iznad 80 kmh a na uzbrdici nema veze ni brzina kretanja ni broj okr niti u kojoj sam brzini...on rastura.
Kod mene je ravnica pa na to i zaboravim. Ali sjecam se proslog ljeta jedne duge uzbrdice na kojoj sam popizdio, kako god voziš on trese ko lud.
Nebitno imao ljetne ili zimske gume (doduše budu na istim felgama).
 

Mrèela

New member
Ali sjecam se proslog ljeta jedne duge uzbrdice na kojoj sam popizdio, kako god voziš on trese ko lud.
Nebitno imao ljetne ili zimske gume (doduše budu na istim felgama).
Kolega ,guglao sam puno i 90% je do polosovina,ljudi opisuju isto kao ti na 80-90 počinje tres.Ti peoveri i te felne i trap,nosač motora.Jbg. nisam ti ništa novo rekao.:D
 

Dalibor

Dado Tornado
zbog osovina bi tresao kada bi došlo do izvijanja osovine, ali da si osovinu na taj način oštetio trešnja bi bila najmanji problem...

zbog mijenjača vjerojatno nebi jer trese bez obzira na stupanj prijenosa.

zbog guma i felgi najvjerojatnije nije jer si ih uspio izbalansirati.

provjeri si nosače.
ugašen auto stavi u brzinu, stani ispred otvorene haube i snažno guraj i vuci auto prema sebi i od sebe, kada nabije ako se čuje snažan metalni udar može biti do nekog nosača.

može biti do nekog od dijelova koje se nalaze na samom spoju kotač - auto, ali to bi trebao mehaničar pogledati.
 
Na vrh