Slabo poznati detalji o C4

balki

Active member
Na novom C4 vidim/o da se dosta toga ne komunicira s njihove strane službeno a radoznalcima poput nas je interesantno pa ako znate za još detalja 'ajmo ih zajedno potražiti:

- Aluminijska hauba- nigdje ju ne spominju u opisima a po njoj se vide inžinjerski napori da svedu nepotrebnu masu auta na minimum radi uštede u potrošnji i smanjenju emisija. Za pretpostaviti je da su uz Alu haubu istu logiku optimiziranja primjenili na još elemenata. (Na Imprezi je npr Alu hauba i krov kako bi se smanjila masa i težište pomaklo niže a također je rezultat brižnog namjenskog projektiranja)

- Cx (otpor zraka)- je navodno 0,3 što nije spektakularno ali je skroz korektno za te gabarite i normalan pitom oblik auta (želim reći da nije nizak, strelast, futuristički zakošen i slično)

- Za Start-stop koristi veliki kondenzator koji se puni na usporavanju i kasnije njime preko invertera pokreće alternator koji pokreće motor.

Otvorena pitanja mi sad još padaju na pamet su kako su napravljena "Akustička stakla" na HDI verzijama tj koja je tehnologija i razlika u odnosu na obična stakla? Dali su stakla atermična? Dali "pomoć pri parkiranju na kosini" radi pomoću ABS el. ventila pošto nema el. ručnu? ...

Da nastavim- u katalogu kazu za C4 e-HDI 115 da uz ostalo ima:
- "poboljsani servo upravljac koji ogranicava gubitak energije" i tu mislim da misle na el. servo.
- poboljsanu aerodinamiku- sprecavanje ulaza zraka ispod vozila i spusteno podvozje za 5mm
- "upravljanu pumpu za ulje"- (? ovo mi ne pada na pamet sto bi moglo biti)
- "klima uredjaj s poboljsanom cirkulacijom zraka"- (takodjer??)- usput dali se kompresor klime samo ukljucuje/iskljucuje i pri radu radi uvjek na max kapacitetu ili ima neko moduliranje snage prema potrebi? (Neki pandan inverterskim kucnim klimama?)
 

Nono

Èlan
kada gledam kako su se nekad proizvodili auti a kako danas dobijem dojam kao da danas fushaju
Ne znam da li je fušanje pravi izraz iako, normalno, ima i toga. Tržište i borba za profit su nametnuli takve norme da ne ostaje vremena za pregled, kontrolu ili popravak učinjenog. To radi netko drugi ali i taj ima normu kakvu ima. Nije tako samo u automobilskoj industriji, to se odnosi na manje-više sve što se danas proizvodi. Kad pogledaš film kako se npr. proizvodi iPhone u Kini, dobiješ sliku kako su izgledali prvi počeci manufakture.
 

balki

Active member
Posljednje uređivanje:

balki

Active member
Da pohvalim jos jednu sitnicu- Kokpit finish ima odlican anti reflexni ucinak pa mu se odraz u staklu skoro ne nazire ni u naj gorim uvjetima.
 

knez-bj

New member
Jel netko zna koji su zvučnici ugrađeni u vrata, promjer i proizvođač? Da li se isplati zamjena sa npr. MacAudio ili Magnat?
 

brodjo

New member
Francuska tvrtka, Saint Jean Industries, u slavonskobrodskoj Slobodnoj zoni Ðure Ðakovića od 2004. proizvodi više od 30 različitih aluminijskih nosača za automobilsku industriju. U Hrvatskoj se rade isključivo dijelovi za Peugeot i Citroën,tako da SJI iz Slavonskog Broda mjesečno isporučuje 150 tona aluminijskih dijelova. :)
 

Silentshoot

Active member
Jel netko zna koji su zvučnici ugrađeni u vrata, promjer i proizvođač? Da li se isplati zamjena sa npr. MacAudio ili Magnat?
Da li netko ima odgovor na ovo pitanje,to i mene zanima? Ne bih mijenjao zvučnike,nego čisto da znam što mi svira u autu i koliko to može trajati...laganog slušanja i ne nabijanja...
 

linkres

New member
U modelima Exlusive je Denon audio sustav, za ove jeftinije neznam.
Meni neki put u desnim vratima nabija kao da je papir podrapan :), ali nakratko.
Inače u bivšem golfu V radio je bio mrak, 5x bolji od ovog, mislim na zvuk.
A dimenzije zvučnika pitaj u servisu ili Auto data. ;)
 

Silentshoot

Active member
A tamo je denon,to sam vidio,iako taj medveščak, to je neka kombinacija svih tih oprema ili? Puno ima toga što bi se moglo dodati...denon ionako imam doma i volio bih da ga se može ugraditi...
 
Na vrh