Radi se o neobicnom problemu, koji se evo javio i jucer, a danas sve OK pa ne mogu auto odvesti u servis. Auto je C5 iz 2009. god (proizvodnja u prvom kvartalu 2009.god.), motor 2.0 hdi, oprema Exclusive.
Dakle, ovih dana su bile velike kise. Auto sam jucer parkirao na travu i na njoj je proveo kojih par sati. Na povratku doma dok sam vozio niz stranu, odjednom se pojavi poruka da elektricna rucna nije ispravna, i upali se lampica za ESP i ABS. Stanem, ugasim auto, pricekam malo, upalim ga ponovno i pritisnem dugme za dijagnostiku, ali kaze nema greske.
Ok. Pritisnem kocnicu da bih otkocio rucne kocnicu i onda senzori opet polude. Pojavi se poruka da mi noga mora biti na rucnoj kocnici ako zelim otkociti rucnu, opet se upali ESP i ABS dugme. Rucno sam pokusao aktivirati ESP, ali pojavi se poruka da ESP ima gresku i da se ne moze aktivirati.
Tako sam vozio do doma ali ovaj put ga parkirao na asfalt. Evo jutros posao u servis, upalim auto i sve ok. Vise puta sam aktivirao rucnu ne bih li iscenirao istu gresku kao sinoc, ali nista.
Moje pitanje je mogu li senzori ovako poludjeti zbog kise? Ako mogu, kako to da su tako lose zasticeni i zasto bas uvijek senzor oko rucne kocnice?
Auto je bilo na dijagnostici prije 3 mjeseca bez errora. Je li moguce da je u medjuvremenu nesto crklo oko senzora na papucici kocnice?
Je li me ovakve greske trebaju zabrinuti u smislu da je nesto ozbiljno poremeceno u elektronici auta? Na samom sam rubu da prodam auto iako ga vozam nepunih godinu i pol tek. Ne bih htio da svako malo moram davati par tisuca kuna zbog kvarova uslije neispravne instalacije.
PS. prije pola godine mi je odjednom krepao ekran od navigacije. Imam strasan osjecaj da bi to moglo biti povezano s mojom idejom o losoj elektronici.
PPS. Mislim (naglasak mislim) da je auto u prvog vlasnika imao udes jer sam primijetio tragove bojenja na vozacevim vratima, a i serijski broj na vjetrobranskom staklu je kao poguzvan. Udes je mogao biti na strani vozaca, vjerojatno udar u vozaceva vrata. Takodjer u prilog ovoj tvrdnji ide i cinjenica da vjetrobranska stakla koja okruzuju ovo podrucje imaju noviju godinu od 2009 (mislim 2010 i 2012). Mogu li ovakvi sudari poremetiti elektroniku?
Dakle, ovih dana su bile velike kise. Auto sam jucer parkirao na travu i na njoj je proveo kojih par sati. Na povratku doma dok sam vozio niz stranu, odjednom se pojavi poruka da elektricna rucna nije ispravna, i upali se lampica za ESP i ABS. Stanem, ugasim auto, pricekam malo, upalim ga ponovno i pritisnem dugme za dijagnostiku, ali kaze nema greske.
Ok. Pritisnem kocnicu da bih otkocio rucne kocnicu i onda senzori opet polude. Pojavi se poruka da mi noga mora biti na rucnoj kocnici ako zelim otkociti rucnu, opet se upali ESP i ABS dugme. Rucno sam pokusao aktivirati ESP, ali pojavi se poruka da ESP ima gresku i da se ne moze aktivirati.
Tako sam vozio do doma ali ovaj put ga parkirao na asfalt. Evo jutros posao u servis, upalim auto i sve ok. Vise puta sam aktivirao rucnu ne bih li iscenirao istu gresku kao sinoc, ali nista.
Moje pitanje je mogu li senzori ovako poludjeti zbog kise? Ako mogu, kako to da su tako lose zasticeni i zasto bas uvijek senzor oko rucne kocnice?
Auto je bilo na dijagnostici prije 3 mjeseca bez errora. Je li moguce da je u medjuvremenu nesto crklo oko senzora na papucici kocnice?
Je li me ovakve greske trebaju zabrinuti u smislu da je nesto ozbiljno poremeceno u elektronici auta? Na samom sam rubu da prodam auto iako ga vozam nepunih godinu i pol tek. Ne bih htio da svako malo moram davati par tisuca kuna zbog kvarova uslije neispravne instalacije.
PS. prije pola godine mi je odjednom krepao ekran od navigacije. Imam strasan osjecaj da bi to moglo biti povezano s mojom idejom o losoj elektronici.
PPS. Mislim (naglasak mislim) da je auto u prvog vlasnika imao udes jer sam primijetio tragove bojenja na vozacevim vratima, a i serijski broj na vjetrobranskom staklu je kao poguzvan. Udes je mogao biti na strani vozaca, vjerojatno udar u vozaceva vrata. Takodjer u prilog ovoj tvrdnji ide i cinjenica da vjetrobranska stakla koja okruzuju ovo podrucje imaju noviju godinu od 2009 (mislim 2010 i 2012). Mogu li ovakvi sudari poremetiti elektroniku?