zamjena brtve nosača filtarskog uloška ulja

joja

Member
Pzdrav članstvu!

Može pomoć? Da li ima netko iskustva sa mijenjanjem brtvi na kućištu uljnog filtera i brtve međuhladnjaka ulja? Imam par nepoznanica. Mislim da mi "slini" ulje negdje iza kućišta filtera ili međuhladnjaka tamo gdje je to prišarafljeno na bloku pa bi htio mijenjat brtve. Da li je potrebno skidati granu i ispustiti rashladnu tekućinu i ulje prije demontaže ili se to može napraviti bez toga? Na međuhladnjak dolazi crijevo sa rashladnom tekućinom ali nevidim da ima i odlazno crijevo. Pretpostavka je da je odlaz ili druga rupa na bloku. Svaki savjet ili iskustvo bi dobrodošlo. Hvala!
 

Mrèela

New member
Kada si menjao filter ulja? Možda nije stegnut ili se olabavio . Probaj najpe sa dotezanjem. Onda uzmi sprej odmašćivač i sve to lepo operi da sija,i onda prati gde pušta.
 

joja

Member
Nisam mijenjao filter ulja ali sam sve oprao i probao dotegnuti i po meni je to u redu. Vidim da "slini" iza onog pomoćnbog hladnjaka ulja ali ne mogu vidjeto točno gdje pa pretpostavljam da je do brtvi kako sam i napisao. Da, ima jedno ulegnuće na bloku odmah iza kućišta filtera ulja i tu mi se skuplja ulje i cijedi se po bloku.
 

joja

Member
Nije to. Moja je 2.0i16V i bitno se razlikuje od dizela. Ima slika na WWW. service.citrone.com pod nazivom "sonda filtera kartera ulja motora"
 
Posljednje uređivanje:

Mrèela

New member
Moja je 2.0i16V i bitno se razlikuje od dizela.
Evo te slike:



SONDA FILTERA KARTERA ULJA MOTORA






01


FILTAR ZA ULJE


01








EM:pROÈISTAÈ ULJA PSA
- I STAROST >= 5

02





01

NOSAÈ FILTARSKOG ULOŠKA

03





01

BRTVA NOSAÈA FILTARSKOG ULOŠKA

04





01

GLAVA FILTARSKOG ULOŠKA
DIAM 20X150-LG 27

08


0301 J5


01

KARTER MOTORNOG ULJA

09


0311 21
RP 0311 40


01
01

NAVOJNI ÈEP
DIAM 14X125

10


0313 27


01

BRTVA ÈEPA KUÆIŠTA CILINDARA
14X21-2

11


1047 21


01

PREGRADA ANTIEMULZ.MOT.ULJA

12







13









15


1170 26


02

PRSTENASTA BRTVA
DIAM INT 9,7 EP 2,58

16
 
Posljednje uređivanje:

joja

Member
Slika je približno točna. Naime, kod moje mašine se ne može mijenjati samo filter ulja već je on u kučištu i mijenja se uložak, a na tom kučištu nalazi se pomoćni hladnjak ulja u koji dolazi crijevo za rashladnu tekućinu. Kučište filtera ulja ima brtvu i šarafi se na blok, a pomoćni hladnjak ima brtvu i šarafi se na kušičište fitera. Pošto ne vidim da pomoćni hladnjak ima i crijevo za povrat rashladne tekućine, mislim da bi trebalo istu prije rastavljanja ispustiti iz sistema. Normalno, skinuti i granu.
 

Automatic

Well-known member
Ak je tak onda bi trebale na kučištu bit ili dvije brtve ili brtva koja ima dva brtvljenja u sebi a isto tako i ona koja ide na blok .U protivnom bi se mješalo voda i ulje.Ako se baš ne kužiš bolje to pusti da ti neko zamjeni ko to radi da kaj ne zezeneš.Ovo preko foruma se može dati savjet ali je nemoguće napravit mehaničara ili popravit auto preko foruma.Ako niste te struke nemojte se upuštat u neke zahvate pogotovo gdje se radi o vodi jer citroen je dosta specifično vozilo što se tiče odzračivanja i raznoraznih kvarova.Ja imam dosta iskustva sa autima raznih marki i proizvođača ali citroene nisam toliko radio i kod njih sam duplo oprezniji jer stvarno znaju iznenadit.Francuzi su uvijek posebniji od ostalih auta a neke stvari znaju bit stvarno komplicirane u odnosu na druge aute.
 

joja

Member
Da, brtve su specifične. Prema slici koju imam obadvije, od kućišta filtera ulja i od pomoćnog hladnjaka, imaju četiri pregrade tak da vjerojatno odvajaju vodu i ulje. Nisam mehaničarske struke ali ponešto se kužim i mislim da bi to mogao napraviti. Jedino odzračivanje. I ja sam čul da je malo komplicirano pa bum zatražil savjet majstora. Hvala na savjetu i upozorenju.
 
Na vrh