Rad ventilatora nakon gašenja motora?

ovidu001

New member
da li je normalno da nakon gašenja motora ventilator motora radi još 5 i više minuta. Motor 16hdi 92 i to nakon normalne vežnje bez forsiranja i dužih stajanja
 

radojkta

Member
Kako bilo da bilo 5 min je previše da ne znam od kakve vožnje i vanjske temperature!Iako mi je čudno ja svog nikad ne čujem a isti su motori!
 

ZVAJ

Skoro zreo
Eto me nakon dužeg vremena. I moj benzinac Nizozemac odradi svaki put oko minutu i zimi i ljeti. S obzirom da je motor norma V, povišena je temp reshladne tekućine i samog motora ( navodno preko 100 C stupnjeva) pa nije loše da se malo rashladi motor nakon vožnje. Ne znamo samo što regulira trajanje tog rashlađivanja. Da li je to neki sklop koji mjeri temp ili "odradi" određeno vrijeme što bi objasnilo različita vremena trajanja istog. Uglavnom dobro je da ohladi motor.
 

Konrad

New member
Eto me nakon dužeg vremena. I moj benzinac Nizozemac odradi svaki put oko minutu i zimi i ljeti. S obzirom da je motor norma V, povišena je temp reshladne tekućine i samog motora ( navodno preko 100 C stupnjeva) pa nije loše da se malo rashladi motor nakon vožnje. Ne znamo samo što regulira trajanje tog rashlađivanja. Da li je to neki sklop koji mjeri temp ili "odradi" određeno vrijeme što bi objasnilo različita vremena trajanja istog. Uglavnom dobro je da ohladi motor.
pilotirani termostat, temperatura motora, kako je racunalo raspolozeno...sve to utjece na to da li ce upaliti ventilator i koliko ce dugo raditi :D

decki dok se ne pale lampice vrijedi ovo:
 

c4 power

New member
S obzirom da je motor norma V, povišena je temp reshladne tekućine i samog motora ( navodno preko 100 C stupnjeva) pa nije loše da se malo rashladi motor nakon vožnje


Dali su zbog te povišene radne temperature (100 c) izbacili pokazivače temperature rashladne tekućine da se ljudi ne brinu ili...?
 

Damaj

Active member
pilotirani termostat, temperatura motora, kako je racunalo raspolozeno...sve to utjece na to da li ce upaliti ventilator i koliko ce dugo raditi
Može biti još u pitanju i neispravan otpornik kao što je bio slučaj kod mene. Kod mene je bio neispravan pa se uopće nije palio ventilator nakon gašenja ali zato se nije htjela uključiti niti klima. Ako ne radi 1. brzina ventilatora klima se ne uključuje jer po defoultu nešto mora hladiti hladnjak klime.
 

ante66

Active member
Normalno je da ventilator vrti i nakon gasenja motora.Kod mene na c3 cesto se tako palio. Kod c3 picassa nisam bas primjetio.Jedino sam dobo obavjest od Citroen hr da dodjem promjenit nekakav senzor temp motora( mislim da je isto povucen sa trzista zapadne europe) .TEC je bija u pravu , jedino sad primjecujem da pod cokom "jace" a i mirnije radi.
 

Damaj

Active member
Normalno je da ventilator vrti i nakon gasenja motora.
C4 II je jedini auto na svijetu gdje se ventilator pali nakon gašenja auta, normalno je ako se ventilator uključio prije gašenja auta da kraće vrijeme nastavi sa radom. No tako je to kod našeg Citrena :cool:.
 

Dalibor

Dado Tornado
to mi je uvijek bila fora karakteristika citroena, i često sam dobivao znatiželjne poglede ljudi u blizini :cool:
zaključavam ga, udaljavam se, a on još nešto radi :palac-gore:
taj prizor ekipa ne doživi svaki dan :palac-gore:
 

ante66

Active member
C4 II je jedini auto na svijetu gdje se ventilator pali nakon gašenja auta
Nije jedini , i C3 iz 07 , 1,4 . Znao se upalit nakon gasenja auta i kad izadjen iz auta i radio dugooooo.Nemas frke , ugodno vozio 5 godina bez ikakvog problema.:)
 

Randy5

Active member
Rad ventilatora je moguć nakon gašenja mašine na svim poprečno postavljenim motorima jer nisu spojeni na radilicu. Tome sam se čudio još kao klinac na tetinom stojadinu. Ako se po vašem mišljenju predugo vrti, pomognite mu tako da na kratko upalite motor bez opterećenja da pumpa potjera već ohlađenu tekućinu iz hladnjaka u mašinu.
 

Damaj

Active member
Rad ventilatora je moguć nakon gašenja mašine na svim poprečno postavljenim motorima jer nisu spojeni na radilicu. Tome sam se čudio još kao klinac na tetinom stojadinu. Ako se po vašem mišljenju predugo vrti, pomognite mu tako da na kratko upalite motor bez opterećenja da pumpa potjera već ohlađenu tekućinu iz hladnjaka u mašinu.
Ne znam kako dovoljno naglasiti, ovdje se radi o paljenju ventilatora tek nakon što se auto ugasi, a ne nastavak rada ventilatora nakon gašenja auta. I kod Stojadina ventilator radi i nakon gašenja ukoliko se uključio tjekom vožnje, a ne da se pali vent. naknadno nakon gašenja motora.
 
Na vrh