Postupak skidanja mjenjača

MaxBertone

New member
Prijavih se na forum kako bih saznao mora li se na Xsari Picasso (1.8 16V iz 2000. godine) skidati most da bi se skinula getriba.

Išao sam na put u Njemačku. Nakon pristizanja na odredište osjetih lagane vibracije i krckanje. Odmah otiđoh u Citroenov servis gdje su utvrdili da je otišao druk ležaj koji je pokidao vilicu.

Rekli su da popravak iznosi 1000€, jer se, kako tvrde, mora prethodno skinuti most da bi skinuli getribu. Tu je i dodatnih 500€ za vilicu, druk ležaj, korpu, lamelu i semeringe. Je li moguće da se getriba ne može skinuti bez prethodnog skidanja mosta?
 

MaxBertone

New member
Nakon sto sam shvatio da me samo zele oderati jer vide da sam stranac i znaju a se moram vratit nazad kuci olucih sam to napraviti.. nikad na francuzu nisam radio osim sitnica uz pomoc iskusnijih napravih sve. Za pocetak htio bi komentirati Valeo: Nisu vise kao sto su bili, novi komplet druk lezaj, korpa lamela-cca. 100€, dodjem u garazu, raspakujem, uhvatim druk lezaj on mi se raspadne u ruci, spakujem nazad, vratim, nece da mi zamjene(moja greska haha), ajde kupim drugi druk hvala bogu ovaj uredan(vog puta neka druga marka, neznam tocno napamet naziv bude kasnije Edit), odem kod punca u citroenov servis da kupim viljusku, mora se naruciti, 50€ kosta. neda mi vrag mira, nazovem kod nas u Hr. par trgovina, ista ta viljuska 130kn, nevjerovatno ali sta je tu je, kuci se mora. Nakon 3 dana( od 16h - 20h) sastavili sve slozili naisli na problem pa ako itko moze pomoci. Gdje se sipa ulje u getribu? :oops:
 
Na vrh