Centralna konzola škripi

NezJa

New member
Pozdrav svima,

U C5 iz 2012 godine (new business) centralna konzola je napravljena od sive plastike - neka imitacija aluminija. Ta plastika mi škripi nenormalno, do te mjere da škripi sama od sebe ako malo jače uđem zavoj. O tome ako se samo dotakne da i ne govorim.

Imate li slično iskustvo sa vašim autima? Da li netko zna može li se to uopće popraviti?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ako imaš živaca, al baš debelih - odi davit u ovlašteni da ti to riješe, auto ima još garanciju, zar ne?

Druga opcija je da kupiš silikon sprej i kreneš udarat
 

Fex

Member
Welcome to the club :) Meni isto škripi od prvog dana mislim. 2010. g. Ona plastika oko automatskog mjenjača je tvrda i škripi i ako malo nogom dotakneš. Škripe mi i obadvoja prednja vrata kad se otvaraju. I sad najnovije vozačev prozor otkad je toplo.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Welcome to the club :) Meni isto škripi od prvog dana mislim. 2010. g. Ona plastika oko automatskog mjenjača je tvrda i škripi i ako malo nogom dotakneš. Škripe mi i obadvoja prednja vrata kad se otvaraju. I sad najnovije vozačev prozor otkad je toplo.
Mogao biš malo lubricirat auto.
 

Fex

Member
Nemam sta lubricirat kad su sarke na vratima zatvorene... Auto se raspada a pazim ga i mazim. 4 godine star. 57000 km. I sav je u ku*cu. Jedino je motor vrh. I Aisinov automatik..Ostalo je sve poluproizvod. On je je*eno atraktivan i udoban i mrcina od auta al je skalamerija. Mažem prozor sa samponom, sapunom, i sad pod zadnje wd-om jer mi je jedini pri ruci bio. I ima onu cjevcicu pa mogu gurnut u prorez onaj prema retrovizoru. I sad ne skripi. Vec vidim da ce skoro riknut podizac pošto je desni otisao prije mjesec dva. Auto mi je preljep i sve 5. Al brate mili ko da ce se raspast. Sta onda neki koji ima 150 000 i kojeg niko nije pazio neg se bas vozio bez grča. Kakav je taj onda pitam se. Frend imao isto ecxlusiva 2,7 hdi u fullu. Veli tvoj je jos dobar. Meni je isto sve skripalo al sam jos i s motorom imao zezanciju. Velim kod mene je 2.0 Hdi 140 ks i on je najbolja komponenta auta. I mjenjač je super. Za sad bar.
Frend ima Alfu 159 2010. isto. 2.4 jtd. Auto je naspram mog tenk. Nista ne skripi. Ne klima. A jos je kod Erbera kupljen. Znači uvoz Italija. Ima 140 000 km i odlican je. A Alfe bi trebale bit krame. Vozio sam dok sam čekao servis i DS5. Pa ko za to da novce nije normalan. Sve je to sminka kao neka a materijali smeće. Nađiđan i atraktivan al nisam vidio neku preveliku razliku u kvaliteti naspram mog C5 a DS5 kao puca na premium. Takav je i Ds3 al ajd kod njega jos kuzim jer je jeftiniji. Prije C5 smo imali Xantiu. Prodali ju nakon 11 god. I bila je jos uvijek ispravna i odlična. Ovaj auto nema teorije da doceka te godine. On jos par god i rasušit će se sav. Propast će ko stari kauč :)
 

Dalibor

Dado Tornado
ovo što pišete doživio sam na autima koje su vlasnici više desetaka tisuća kilometara vozili na prenapumpanim gumama.
svi od reda paze i maze svoje aute, međutim auti im se raspadaju i škripa dolazi iz mjesta sa koje je nikad nebi očekivao.
prije tjedan dva vozio sam hyundai accent 2004. sa oko 80 000 km, i auto kao da se raspada, vozim po ravnoj cesti a ono žubori iz radija, pretinac povremeno zacvili, odostraga svako malo cvili pa prestane.

ali točno mogu osjetiti kako guma uopće ne amortizira, nego poskoči i udar se prenese kroz cijeli auto, dok na zbilja velikim neravninama cijela prednja konzola zatitra...
takve se stvari na težim autima ne osjet toliko ali auto upija kroz konstrukciju
 

Fex

Member
Žao mi je zbog problema koje imaš s njim. Priča uopće nije komična, ali na ovo sam otkinuo. LOL
Da da to je fora tu od jednog mog frenda :grin:
Kad prođe neka krntija kojoj je onak legao zadnji kraj veli on gle ga prop'o je ko stari kauč.

Ma nisu to sad neki problemi al živciraju. Ne očekuješ to od takvog auta koji još uvijek izgleda moderno i atraktivno i izvana i unuta. A škripi kao stara lada

ovo što pišete doživio sam na autima koje su vlasnici više desetaka tisuća kilometara vozili na prenapumpanim gumama.
svi od reda paze i maze svoje aute, međutim auti im se raspadaju i škripa dolazi iz mjesta sa koje je nikad nebi očekivao.
prije tjedan dva vozio sam hyundai accent 2004. sa oko 80 000 km, i auto kao da se raspada, vozim po ravnoj cesti a ono žubori iz radija, pretinac povremeno zacvili, odostraga svako malo cvili pa prestane.

ali točno mogu osjetiti kako guma uopće ne amortizira, nego poskoči i udar se prenese kroz cijeli auto, dok na zbilja velikim neravninama cijela prednja konzola zatitra...
takve se stvari na težim autima ne osjet toliko ali auto upija kroz konstrukciju
Ja stvarno pazim na tlak u gumama. Možda malo i preopsesivno. Isprobao više benzinskih da se uvjerim da su točne. Ali škripa se ne čuje kad se vozi ravno. samo zavoji. čak i kad su rupe i kad je sve drndavo ništa ne škripi. Samo kad se valjda piga ta tvrda plastika oko mjenjača koja nije ista kao ostatak auta. Poklopac pepeljare i to oko mjenjača je od tog tipa plastike i to škripi tj više cvrči onak od tvrdoće. Uzmem cjeli greben taj i mičem ga i on nejde nikud. Samo je ta pretvrda plastika problem. Al velim to samo u zavoju. Više živciraju vrata šta škripe. Tj to je više nekakvo pucanje. Imam dojam kao da su vrata preteška i da onda vise i zapinju pa se čuju. Zadnja se lijepo otvaraju. Mislim nije to ništa strašno. Auto inače radi kao sat. Nije još ni jedna žarulja pregorila. Èak ni od dnevnog svjetla. Sve radi odlično. Samo tih par stvari živcira. Al velim šta će tek bit za par god kad se još kilometara natuče ak već sad zeza a ima 58 tisuća.

Mislim mene to toliko ne dira jer je auto nov plaćen dosta ispod cijene. Ali ako se to isto dešava u nekom 3.0 Hdi koji je napucan opremom i koji fino i košta e to je onda već fijasko. Ako neko da, ne znam, 300 tisuća kuna pa mu škripe vrata i plastika onda je to već razlog za živciranje.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
prije tjedan dva vozio sam hyundai accent 2004. sa oko 80 000 km, i auto kao da se raspada, vozim po ravnoj cesti a ono žubori iz radija, pretinac povremeno zacvili, odostraga svako malo cvili pa prestane.
Na svakom accentu kojeg sam bio vozio, njih pet, plastika škripi. Na accentu je valjao jedino Mitsubishijev CRDi motor.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Ali ako se to isto dešava u nekom 3.0 Hdi koji je napucan opremom i koji fino i košta e to je onda već fijasko. Ako neko da, ne znam, 300 tisuća kuna pa mu škripe vrata i plastika onda je to već razlog za živciranje.
Vidi ovo. :)

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=zsp1i73z4Po[/ame]
 

Fex

Member
Aha ovo je update. Bas sam bio gledao cijeli review prije. Frajer je stvarno detaljan.
Znači nema pravila. Poludio bi da mi se to dešava s Porscheom :(
 

Damaj

Active member
Nema pravila a to znači da u tvornici prilikom montaže nešta loše usjedne. Pričao mi faš (autolimar) da cvrčke obično imaju auti po kojima je nešta razmontirano pa ponovno sastavljano (pričam o polovnima). A pogotovo kokpit je jako teško sklopiti bez cvrčaka jer u nekim modelima moraš zavrtati vijke točno određenim redosljedom, inače se cvrčak redovito pojavljuje (redosljed sličan kao kod zatezanja vijaka kotača). Onda sljedom ovog navedenog netko u tvornici nešta zezne i ili ne usjedne nešta dobro ili se nekom mangupu radniku neda uložiti truda ako od prve nešta dobro ne usjedne.
 
Na vrh