C5 Problem sa podizanjem posle pranja motora

dares

New member
ljudi,molim za pomoc,ako ima pomoci :(
Danas sam oprao motor i sve je radilo normalno da bih nakon sat vremena podigao auto na 2 stepen visine (40km/h) i kad sam ga spustio skroz na najnizi nivo,spustio se samo zadnji kraj a prednji ostao na visini 2.
Pumpu uopste ne cujem.
Kad upalim auto on mi na displeju izbaci sliku auta i strelicu,kao da je u normalnom modu visine.Medjutim,kad pokusam da ga dignem ili spustim samo mi pokaze na displeju auto prekrizen.
Je li neko imao slican problem?
 

Automatic

Well-known member
Možda ti iskočila štangica sa korektora visine ,ili došla voda u kontakt,korektor ili senzor ti je prikopčan na tarzionku.Naziv ti je za istu stvar.Pogledaj osigurać naranđaste boje u onoj kutiji kraj motora (belmondo ga stalno spominjo u vezi pumpe).Ne kužim se toloko u hidrauliku ali pratim slične kvarove ,ma još će se neko javit da buš siguran
 

Mrèela

New member
ljudi,molim za pomoc,ako ima pomoci
Probaj sa skidanjem kleme- na nekoliko minuta. Negde je voda napravila problem. Osigurač je u motornom prostoru kako je Automatik rekao,i ima 40 A
 
Posljednje uređivanje:

dares

New member
Nalazi se u motornom prostoru ispod tog plastičnog poklopca između akumulatora i bombe ima 40 A i mislim da je jedini te snage tu.
ako mislis na onaj pod brojem 8 narandzasti,nalazi se skroz desno snage je 40A ostali su dva po 50A i dva po 80A, i njega sam provjerio ispravan je
 

Automatic

Well-known member
Onda je možda problem u korektoru ili nekom ventilu koji treba da se otvori tj da propusti ulje u povratu, nemoj se zavlačit ispod auta i pokušvat nešto , takvu stvar rješavaj samo dok si u grabi (ako se auto ne spušta) ,jer ga spušta sam teret ,a hidraulika ga samo diže.Mislim da na mom c5 pumpa ni ne radi kad ga spuštam već samo kad diže.Provjerisi kontakte na korektoru i onu šelnicu koja je na štangi.Samo se nemoj zavlačit pod auto ako nemaš mjesta ispod dok se auto spusti u najniži položaj jer kod nas čovjek ležao ispod pa drmnuo u korektor visine te se auto spustio na njega i ode on.
 

Mrèela

New member
i njih sam gledao,vizuelno djeluju ok
Kolega, ja sam digao svo auto u 3 stepen ,znači u najviši i ispod motora sam skidao šuspleh,onu plastiku i stavljao nove šarafe ... i upalim auto stisnem dugme da spustim ,neće i ,tako nekoliko puta,i ništa baš sam se uplašio_Ovako sam rešio izišao na ulicu i provozao ga malo i sve se serdilo,mojoj sreći nigde kraja. jbg probaj tako.:D

vozio ga 7-8 km i nista,zadnji kraj lezi na dnu
E,onda ne znam ,mogao bih samo da nagađam. Neka se javi kolega iz S.Broda ,on zna sigurno ili AX-ja:D
 

dares

New member
ako je korektor crko zar ne bi trebao ovaj drugi da radi normalno,i zasto je podigo pprednji kraj a zadnji ostao dole,to ukazuje ako se ne varam na zadnji korektor,medjutim zadnjem nismo ni prilazili,oko prednjeg smo prali odozdo.Postoji li mogucnost da je voda usla u prednji korektor i to mu pravi problem? Kako to provjeriti?
Moze li mi ko objasniti taj dio
I jos nesto jutros sam pokusao opet da ga upalim i probam,medjutim nista.Prilikom paljenja mi na displeju izbaci upozorenje na nizak nivo ulja,vjerovatno zbog nagetosti motora,smijem li tako paliti eventualno voziti do servisa?
 

Automatic

Well-known member
Pa provjeri zadnji da nije ispala štangica ali negdje nađi grabu da kotači budu pod opterečenjem,izvadi đek iz korektora jednog i drugog pa probaj ali nemoj ta radit ako ležiš ispod auta.
 

Mrèela

New member
Pa jesi li proverio ulje u posudi? Evo ti taj deo i zadnji ,možda je ušlo vode
Evo i automatik je rekao da proveriš konektore/džek,sve gde ima struje,dovoljno da je malo labav a ti si ga sa crevom pod pritiskom pomerio
 

dares

New member
u zadnji nije mogla uci voda nikako,jer nije bio izlozen ni kapljici vode,prednji jeste,prilikom pranja motora odozdo vjerovatno je mlaz bio cak i direktno u njega.Zadnji sam vituelno gledao,stoji normalno.Prednji sam gledao i on djeluje normalno,skidao dzek sa njega i nista.

Koliko je opasno otici do servisa nekih 70km,s obzirom na upozorenje na nivo ulja i spustenim zadnjim dijelom bez ikakve amortizacije
 

dares

New member
Jesi li proverio ulje, pregledaj te cevi i spojeve što su na slikama da negde ne pušta ulje.
on mene upozorava na ulje u motoru,jamislim da je to zbog polozaja motora u kojem se nalazi jer je sad skroz naget,da li to skodi samom radu motora ili samo ne dopire do senzora.
Lds sam gledao,ima ga u boci do mrezice,ali sa prednjim dignutim i zadnjim spustenim,ispod auta nema fleka od ulja.
 
Na vrh