DS7 Crossback

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Već se nakupilo dosta materijala, pa je zaslužio i svoju temu... dakle DS7 Crossback. Kinesko dijete koje gleda prema Europi.
Uspjeh na starom kontinentu je nesiguran, pošto bi Citroen s njim tradicionalno... yebao a da ne uđe.

Što hoću reć... žele premium marku. No shvaćaju da za to nisu sposobni, pa dobivamo poluproizvod sa platformom i motorizacijom nedoraslom zahtijevima klase.

U teoriji (fataziji), oni bi da taj auto konkurira X3, Q5, GLC ili Stelviu :rofl:
Svjesni svoje gluposti, najavljuju cijene prema X1, Q3, GLA...

I tu sve pada u vodu. Ili oćeš bit premium marka ili nećeš. Jeftini premiumi, ili budget premiumi ne postoje.

Na kraju ćemo dobit četri marke slične pozicije... Oplo, Pug, Citrać i DS... jeftini buđet auti nisu, premiumi nisu. A srednja klasa kupaca nestaje... tko će to kupovat?

(Kinezi spasite nas)

Enivej... evo malo slikica. Primjetite pokušaj ''premiuma'' sa personalizacijom. I moram priznat da mu srebrna stoji dobro, jako dobro.



















:thinking:
 

ZlatkoC4

Well-known member
jedina stvar koju su dobro napravili vidljivo na slici sa bordo bojom kopita je dobar prijelaz armature na vrata odnosno stopljeno dobro. i sat na konzoli mi je ok

ovaj mjenjač sa škrgama već viđeno u ds5 ekran središnji mi je prevelik tako da me se nije dojmio ali vjerujem da će u Kini poručiti rezultate. Oni vole taj neki čudni štih.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Sat je fora detalj, inače je zatvoren kad je auto ugašen



I sa 10ak godina zaostatka uvode ''nove'' tehnologije

 

Pavel

Lepi™
Interijer mi je vrhunski, jedinstven. Eksterijer je komercijala. Zadnji kraj Ford (Kuga cini mi se), prednja grill maska kao kod Audija ili Hyundaia. Bocna silueta vec videna. P3008 je tu bolje odradio posao.

Ne znam sto rade sa DS-om.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Evo i poluslužbenih slika iz Mulhousea... proizvodnja u Eu je izgleda sigurna.







Ekran je 12 inča onaj gore... razine opreme bi trebale biti Bastille, Rivoli, Faubourg i Opera i sportska razina Performance :D
Sat je, možda je netko i primjetio, BRM Chronographes. Ozvučenje je rađeno u suradnji sa francuskom firmom Focal.

Motorizacija... ovo sa slike je E-Tense - 200ks benzina i 100ks struje, od koje je pola na stražnjoj osovini i glumi 4x4, ukupno do 450 Nm. Automatik je ''pravi'', osam brzina. Sa strujom na papiru radi 60km, i ako će se samo tako vozit - punjenje je traje 4 i pol sata...

Èekaju nas još tri benzinca... 1.6 - 225 i 180ks, oba sa EAT8, te 1.2 130ks sa ručnim šestbrzincem (Jel si možete zamislit Audi Q5 sa 1.2 TSIem? :D).
Dizeli dva komada... 1.6 130ks, ručni ili ovaj osambrzinac i 2.0 180ks, samo automatik. Ne spominje se nikakav 4x4 uz ovu motorizaciju.

Ovjes su brendirali kao DS ACTIVE SCAN SUSPENSION... nezavisan naprijed i nazad. Kamera prati stanje ceste do 5m naprijed i prilagođava ovjes, uz sve ostale senzore.

LED lampe imaju više modova rada - parking, town (0-50km/h), country (50-110kmh), motorway (+110kmh), mod za loše vremenske uvijete i duga dinamična* svjetla. Pravi light show.

Od ostalog nas čeka radarski tempomat (od 30 do 180km/h), parkpilot, night vision (do 100m ''vidi'' ljude), LED lampe sa valjda 7 modova rada+

Dužina je 4.57, što je u biti kraće od auti koje sam spominjao... ovo glumi valjda neku međuklasu da se opravda niža cijena i eventualno pokrije veće tržište. Gepek je 555l.







Po felgama bi rekao da je ovo neka osnovna oprema gore... nego ovo desno pod dekom, crna felga sa krom obrubom... koji vrag oni kemijaju tamo :grin:
 

Phantom

Drajver
meni ovo vuče na audi q7...ds lifting od samostojnosti branda DS sa ovim novim svjetlima i crtama mi nikako ne sjeda, samo je pitanje vremena kada će slično izgledat i ds5 :hm:,
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Da... nemože sakrit inspiraciju iz Audija, šteta, krenuli su orginalno.
DS7 će bit moguće kupit u web shopu... s njim kreću u ofenzivu raznih usluga preko neta. Za početak otvaraju s ograničenom početnom verzijom La Premiere. Full oprema kako bi se reklo.











 

ZlatkoC4

Well-known member
ima malo sličnosti ali su ova dvodijelna a na DS su jednodijelna. i ovaj Rover je dosta sužen u kabini spram DS. i previše su mu vani ovi zadnji kotači za ovakvim tko vozi kao i za kamionom da ideš :D
 

ZlatkoC4

Well-known member
Gledajuči ga u ovom videu mogu reči i da to sve skupa nije loše zadnja guzica je ostala u stilu C4-II bočna linija je super naprjed ajde prolazno. u kopitu ne fali elegancije jedino bih ja malo manji ekran :grin:

ali ako mi netko pokloni jedan ovakav evo obečavam da ču ga paziti i maziti i da se neču dati istjerati van iz njega :D
 
Na vrh