Citroën Forum Hrvatske  

Povratak   Citroën Forum Hrvatske > Citroën Forum Hrvatske > Koncepti i budući modeli
Zaboravili ste podatke?


Odgovori
 
Uređivanje
Staro 8.3.2019. , 08:31   #41
Iskreni optimist
 
Član od: 24.01.2012.
Zadnja aktivnost: 13.3.2019. 13:58
Lokacija: Zagreb
Postovi: 859
Zahvala: 107
Zahvaljeno 164 puta u 110 postova
Originalno

C5Aircross Puretech https://www.whatcar.com/news/2019-ci...se-date/n18829
Engine 1.2-litre 3-cylinder petrol Power 128bhp at 5500rpm
Torque 170lb ft at 1750rpm
Gearbox 6spd manual
Top speed 117mph 0-62mph 10.5sec

No, koga i tako taj auto ne zanima, ne zanima ga.

Meni pak, koji ozbiljno moram razmotriti kupnju povišenog auta kao svoj sljedeći izbor, to se čini sasvim dovoljno. I sa slabijim autom može se držati tempo i na njemačkim autocestama i u talijanskim ili francuskim gradovima. Za naše ceste i gradove je i puno manje dovoljno.
Masa mu nije 1.600, nego je (za diesel 130, nisam tražio za ovaj benzinski 130, a sigurno nije veća masa benzinskog auta) 1.430 kg + max.dozvoljeno 570 kg.
La Marche je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Staro 8.3.2019. , 13:11   #42
Prčkaroš
 
Cutac's Avatar
 
Član od: 28.12.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 02:25
Lokacija: Sisak
Postovi: 7.338
Zahvala: 457
Zahvaljeno 247 puta u 217 postova
Garaža
Originalno

Przio sam ja i sa Escortom od 60 konja 140-150, ma i c4 od 95 redovno vozim 120-140, ali zabava nije u tome, zabava je u preticanju.
Ne znam koliki su otpor zraka i frontalna povrsina, ali prilicno sam siguran da preticanje u autobusu od 1500 kila sa 19" kotacima nije bas neka fora.
Dvoje, troje ljudi, stvari u gepeku, malo vise opreme i eto te na 1600 kila.
Cutac je online  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 8.3.2019. , 14:06   #43
Iskreni optimist
 
Član od: 24.01.2012.
Zadnja aktivnost: 13.3.2019. 13:58
Lokacija: Zagreb
Postovi: 859
Zahvala: 107
Zahvaljeno 164 puta u 110 postova
Originalno

Kažeš: "zabava nije u tome."
Zabava je Playstation GT serijal.
Promet je ozbiljna stvar u kojoj se može jako loše proći doživi li se kao zabava i napraviti strašne tragedije iz vlastite lakomislenosti.
Ako ti treba 200 KS da bi pretekao, radije na tom mjestu nemoj ni preticati.
La Marche je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 8.3.2019. , 14:18   #44
Prčkaroš
 
Cutac's Avatar
 
Član od: 28.12.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 02:25
Lokacija: Sisak
Postovi: 7.338
Zahvala: 457
Zahvaljeno 247 puta u 217 postova
Garaža
Originalno

Ti ziher ne vidis ironiju u mome postu, u rijeci zabava?

Ajde da prevedem. Nije problem odrzavati tempo i na njemackim autocestama, problem je kada je potrebno preticanje na dvotracnoj dvosmjernoj cesti, a ti si u velikom autu ukupne mase 1600 kilograma.
Tada tvoj motor od 130 konja lako moguce nece biti dovoljno jak da te u nekom razumnom roku premjesti sa pozicije iza drugog vozila na poziciju ispred drugog vozila. Sa 130 konja na 1600 kila postoji velika vjerojatnost da ce ti biti potrebna cijela ravnica za obavljanje prestizanja, a time uvelike povecavas rizik jer iz nadolazeceg zavoja moze naići netko tko brzo vozi.

Znaci ne, nisam rekao da je preticanje zabava, nego upravo suprotno, da je "zabava" u autu koji ima konja na knap u odnosu na svoju masu.
Cutac je online  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 8.3.2019. , 14:43   #45
Stariji član
 
diegos's Avatar
 
Član od: 22.05.2012.
Zadnja aktivnost: Jučer 22:36
Lokacija: Umag
Postovi: 884
Zahvala: 151
Zahvaljeno 59 puta u 52 postova
Garaža
Originalno

Veća snaga = veća sigurnost kod pretjecanja. U rukama savjesnog vozača naravno
Vozim i ja svaki dan slabu kantu i bezbroj puta se nisam usudio proći auto ispred jer znam da kad stisnem gas, ne dogodi se niš posebno Dok u istoj situaciji s jačim autom ne bih morao ni previše razmišljat, ni spuštat brzinu
diegos je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 8.3.2019. , 15:06   #46
Prčkaroš
 
Cutac's Avatar
 
Član od: 28.12.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 02:25
Lokacija: Sisak
Postovi: 7.338
Zahvala: 457
Zahvaljeno 247 puta u 217 postova
Garaža
Originalno

Tocno tako. Ne znam zasto ljudi asnagu poistovjetuju sa divljanjem...

La marš, rekao sam "zabava nije u tome, zabava je u preticanju".
A ovo za 200 konja... Zasto si uzeo c5 sa 180 konja, a ne sa 115?

E da, editiranje posta nakon sto je netko odgovorio na njega je, ono, ...
Cutac je online  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 8.3.2019. , 17:08   #47
Profesionalac
 
Milosh's Avatar
 
Član od: 21.02.2016.
Zadnja aktivnost: Jučer 21:12
Lokacija: Sarajevo
Postovi: 2.321
Zahvala: 126
Zahvaljeno 143 puta u 130 postova
Originalno

Citat:
Cutac: Pregled postova
E da, editiranje posta nakon sto je netko odgovorio na njega je, ono, ...
Special feature na ovom forumu.
Milosh je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 8.3.2019. , 17:16   #48
Iskreni optimist
 
Član od: 24.01.2012.
Zadnja aktivnost: 13.3.2019. 13:58
Lokacija: Zagreb
Postovi: 859
Zahvala: 107
Zahvaljeno 164 puta u 110 postova
Originalno

Citat:
Cutac: Pregled postova
A ovo za 200 konja... Zasto si uzeo c5 sa 180 konja, a ne sa 115?
Zato što je samo takav postojao s automatskim mjenjačem i hidroaktivnim ovjesom. Da je bio sa 115, sasvim sigurno bih uzeo taj.

Kraće vrijeme pretjecanja znači veću brzinu tokom završetka pretjecanja. Na loše projektiranim i loše održavanim cestama nije pametno. Uz još neke potencijalno opasne prometne okolnosti koje mogu nastati radi velike razlike brzine kretanja vozila u voznoj i preticajnoj traci.

Ne znam da li misliš na mene oko editiranja, editiram gotovo svaki post u prvih pola minute nakon postavljanja, nakon što ga pročitam, ili radi pravopisnih pogrešaka, ili radi toga što je predug pa gubi smisao i skratim ga, a nekad i radi toga što mi neke dijelove bezazlenih riječi prepozna kao psovku pa cenzurira i time opet sasvim izgubi smisao.
La Marche je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 8.3.2019. , 17:30   #49
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 00:47
Lokacija: Opatija
Postovi: 7.053
Zahvala: 111
Zahvaljeno 867 puta u 709 postova
Originalno

Dobro, ne treba ići u ekstreme, da se najnormalnije voziti s tim performansama... mislim da bi bile i iznad prosječne da se stave sva forumska vozila na papir. Ali naravno, puno bi ugodnije bilo sa preko 100ks/toni.

Samo da bi išli, male turbake treba stiskati, a kad ih se stišće - piju. QR spominje 10l za grad, 7l otvorene, prosjek testa 8,5l (5008 1.2 130).

Meni jednostavno idu na jetra ta falša ekologija i motori konstruirani za test-uvijete. Na kraju dobijemo aute koji jednako zagađuju, troše i idu, ali da ga hebeš... nemogu biti trajniji i jeftiniji/jednostavniji za održavanje.

No dobro, taj detalj ionako ne zamara moderne potrošače koje oni pikiraju, nakon tri godine će se ionako kupovati novi auto
ivan222 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 8.3.2019. , 18:02   #50
Prčkaroš
 
Cutac's Avatar
 
Član od: 28.12.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 02:25
Lokacija: Sisak
Postovi: 7.338
Zahvala: 457
Zahvaljeno 247 puta u 217 postova
Garaža
Originalno

Milosh, nisam se osvrtao na feature, ali dobro si potrefio rijec, special

Da, odnosilo se na tebe, La Marche. Vidio sam tvoj post, odgovorio na njega kakav je, a kada sam citao Diegosov, skrolnuo sam gore i vidio da si ga izmijenio. Tako da ga nisi promijenio pola minute nakon postanja, ne laži.
Ivane, ako mozes, kao moderator, vidjeti time stamp editiranja postova, stavi ga. Naplati to, daj mi ban na 3, 5, 7 dana ako hoces.

A ovo za visoku brzinu nakon preticanja ne smatram tocnime. Nikada, ali nikada, i u autima sa preko 400 konja, kod preticanja sa 70-80 km/h pocetnom brzinom nisam na kraju prestizanja dosegao brzinu preko 120 km/h. To je uglavnom rast sa 70-80 na cca. 100. Kolone se ne preticu jer je retardirano, na cestama na kojima se ne moze sigurno voziti 120-130 se ne pretice(osim ako netko gmizi 50, ali o tome ne pricamo sada), a kod dugackih kamiona se mozda nabere 120.

Kako sam cesto na starim cestama vjeruj mi da je sigurnije u preticanju nabrati 110 u A5 nego 90 u Polo 1.2 TDI...
Cutac je online  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 8.3.2019. , 18:52   #51
Iskreni optimist
 
Član od: 24.01.2012.
Zadnja aktivnost: 13.3.2019. 13:58
Lokacija: Zagreb
Postovi: 859
Zahvala: 107
Zahvaljeno 164 puta u 110 postova
Originalno

Citat:
Cutac: Pregled postova
Da, odnosilo se na tebe, La Marche. Vidio sam tvoj post, odgovorio na njega kakav je, a kada sam citao Diegosov, skrolnuo sam gore i vidio da si ga izmijenio. Tako da ga nisi promijenio pola minute nakon postanja, ne laži.
Uopće ne shvaćam o kojem postu i o kojem dijelu se radi. Ne vidim da si išta citirao i uopće mi nije jasno.
U pravilu ne lažem nikad, a posebno ne vidim zašto bih svjesno lagao na nečem tako nebitnom kao što je forum...
Kako god, ako je nešto bilo s moje strane pogrešno, ispričavam se ovdje i sada, nije mi bila namjera bilo čemu mijenjati smisao, uopće ne vidim zašto bih to radio, ne sjećam se da sam na ovim postovima išta naknadno editirao i zaista nemam pojma o čemu se radi, a da bih nešto mijenjao nakon što pročitam nečiji komentar, oprosti, to je bezvezna ideja.
Pregledavam sad te postove, sve mi nekako logično ide jedno za drugim, nemam pojma što te ljuti i čemu se to promijenio smisao.
Ako nešto ipak ima naknadno editirano, žao mi je da je tako, ponavljam ne sjećam se ičega, nije bila neka zla namjera i ne bih više o tome.
La Marche je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 8.3.2019. , 19:10   #52
Stariji član
 
Član od: 07.04.2013.
Zadnja aktivnost: Jučer 22:37
Lokacija: Zagreb
Postovi: 767
Zahvala: 40
Zahvaljeno 40 puta u 31 postova
Garaža
Originalno

Cutac amateru..pa ak vec imas slabiji auto pretices nizbrdo onda imas bolje ubrzanje a kad nema nizbrdice onda po krivini
toma je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 8.3.2019. , 21:56   #53
Stariji član
 
pokra89's Avatar
 
Član od: 06.10.2014.
Zadnja aktivnost: Jučer 21:24
Lokacija: Split, HR/Ljubuški, BiH
Postovi: 860
Zahvala: 38
Zahvaljeno 64 puta u 49 postova
Originalno

Malo mi je nerealno to da kod preticanja sa 70-80 km/h pocetnom brzinom nisi na kraju prestizanja dosegao brzinu preko 120 km/h. Evo baš danas sam na tempomatu bio, uključen na 83, magistrala, pravac, ispred mene vozilo ide, pa nekih 75, tu negdje, jer sam mu se stvarno lagano približavao, tj. stizao ga. Krenuo sam za zaobilazit, malo gasa, u trenutku vraćanja u svoju traku već sam bio na 116. Da je bilo potrebe za imalo agilnijim preticanjem, a zbog brzine i konfiguracije ceste, 90% ih je takvo, brzina bi sigurno otišla na 130+ km/h.
pokra89 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 9.3.2019. , 00:35   #54
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 00:47
Lokacija: Opatija
Postovi: 7.053
Zahvala: 111
Zahvaljeno 867 puta u 709 postova
Originalno

Citat:
Cutac: Pregled postova
Ivane, ako mozes, kao moderator, vidjeti time stamp editiranja postova, stavi ga. Naplati to, daj mi ban na 3, 5, 7 dana ako hoces.
Nemogu
Za editiranja u kratkom roku nakon posta ne ide oznaka ispod, inače automatski izbaci

3008 1.2 (slična masa/oblik) ide 11,7s 70-120 u D modu automatika. Dizel 130 aut. ide nešto bolje, ali je recimo potrošnja u gradu skoro duplo manja.
ivan222 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 9.3.2019. , 11:03   #55
Prčkaroš
 
Cutac's Avatar
 
Član od: 28.12.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 02:25
Lokacija: Sisak
Postovi: 7.338
Zahvala: 457
Zahvaljeno 247 puta u 217 postova
Garaža
Originalno

Toma, a ak nema nizbrdice, igramo se kukavice s vozacem iz drugog smjera

Pokra, skoro svaki dan sam u tim situacijama i uglavnom dosegnem 100 km/h i tu ostanem.
Cutac je online  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 9.3.2019. , 14:22   #56
Stariji član
 
pokra89's Avatar
 
Član od: 06.10.2014.
Zadnja aktivnost: Jučer 21:24
Lokacija: Split, HR/Ljubuški, BiH
Postovi: 860
Zahvala: 38
Zahvaljeno 64 puta u 49 postova
Originalno

Onda je tebi 1.0 atmosferac sasvim dovoljan
pokra89 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 9.3.2019. , 16:15   #57
Prčkaroš
 
Cutac's Avatar
 
Član od: 28.12.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 02:25
Lokacija: Sisak
Postovi: 7.338
Zahvala: 457
Zahvaljeno 247 puta u 217 postova
Garaža
Originalno

Problem je sto takav ni tih 100 ne moze nabrati
Cutac je online  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 10.3.2019. , 16:58   #58
Profesionalac
 
Milosh's Avatar
 
Član od: 21.02.2016.
Zadnja aktivnost: Jučer 21:12
Lokacija: Sarajevo
Postovi: 2.321
Zahvala: 126
Zahvaljeno 143 puta u 130 postova
Originalno

Mogu li zamoliti onoga ko je dao minus na moj post gore da da jedan i na ovaj post.

Post o kojem govorim na ovoj strani nema apsolutno nikakvu ličnu notu, već se u sarkastičnom tonu odnosi na mogućnosti ovog foruma koje nisu postavljene kako treba, i na taj način predstavlja kritiku samog foruma.

Zamolio bih onoga ko je to uradio da malo razmisli o svojim postupcima. Meni lično ne smeta ni milion minusa na postovima, ali smeta mi kad neko daje minuse bez da se prvo lično ili javno obrati i kaže šta misli. To mi je potpuno jednako ogovaranju iza leđa. Ako imaš nešto za reći, reci.
Milosh je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Odgovori

Oznake
aircross

Uređivanje



Sada je 02:52. (GMT +1)


CitroënForum.hr je nezavisni internetski projekt nekolicine ljubitelja motornih vozila marke Citroën.
Nije izravno povezan s proizvođačem marke niti ovlaštenim predstavnicima proizvođača.
Sadržaj poruka na forumu predstavlja isključivo stavove, mišljenja te iskustva njihovih autora, a ne vlasnika foruma
niti članova uredništva foruma. Oni se na bilo koji način ne mogu smatrati odgovornima za njihov sadržaj.

"Citroën", njegov logotip te imena modela su registrirani zaštitni znakovi u vlasništvu tvrtke "Automobiles Citroën",
članicom PSA grupe, koju u Republici Hrvatskoj zastupa tvrtka "Citroen Hrvatska" d.o.o.

Copyright © 2019, CitroënForum Hrvatske
www.citroenforum.hr
vBulletin® Copyright © 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Ad Management by RedTyger