Automobil na zrak

Lakii

Well-known member
Pa princip koji koriste (koristili su) na ovijesu primjenjuju za pogon cijelog auta.

Aj, bar nesto!

Samo se iz videa ne vidi bas najbolje.
Ispada da imaju spremnik kao akumulatorsku (centralnu) kuglu i hidraulicki motor.

Ako se radi o kompresoru/turbini koja direktno pogoni zrak biti ce zanimljivo vidjeti koju ucinkovitost takvog sklopa mogu postici.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Automobili na baterije su, što se mene tiče, bili preskupo mazanje očiju. Za proizvesti automobil na baterije treba četiri puta više energije nego za klasični, zatim te baterije treba i puniti, i jednog dana i reciklirati. Reciklaža takvog uzima tri puta više energije nego reciklaža običnog.

Ove tehnologije su po meni pravi smjer.
 

Nono

Èlan
Bojim se da nova tehnologija ne zatekne našu vladu nespremnom. Valjda je već u pripremi zakon o porezu na zrak.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Valjda je već u pripremi zakon o porezu na zrak.
:)

Usput,

D-EGR koncept. Ne znam jedino zašto se s njim čeka do 2018.



How does it work?

- By increasing the quantity of recirculated gas (EGR*) and the compression ratio in the cylinders in order to optimise engine efficiency

- Excess fuel is sent to the cylinder dedicated to producing the recirculated gases, the hydrogen (H2) content of which increases

- Owing to the presence of the hydrogen:
1) The combustion of the fuel in the cylinders is faster, even when recirculated, burnt gases are present
2) Pinking, or abnormal combustion under high loads, is significantly reduced

http://www.psa-peugeot-citroen.com/en/inside-our-industrial-environment/innovation-and-rd/d-egr-concept-an-innovation-to-reduce-the-consumption-of-petrol-engines-article
 

Lakii

Well-known member
Postoje dugorocni ugovori koji se sklapaju sa dobavljacima koje treba postovati. U tom svijetu 5 godina je mala stvar. Pogotovo kada se vide kolike se cifre moraju isplatiti kao penali ako netko zeli otkazati ugovor.
 

nitrozg

Member
A zakaj tolika halabuka oko motora na zrak?? Fakat ne kužim. Kaj je tu tak revolucionarno:confused::confused::confused:

pa svi su uglavnom na zrak, od kad se proizvode. Počevši od parnog (para je promjenjno agregatno stanje vode), današnji svi isto tako bez zraka ne rade, onog na vodik (izmjena vodika u kisik, odnosno iz vode se odvaja H i O) ...
bezvezna pompa :whistling:

:doh:
 

Lakii

Well-known member
Da, ali svi ti motori (osim parnog) rade na principu izgaranja goriva. A i za proizvodnju pare ti treba izgaranje goriva. Ovaj bi bio cista turbina, bez izgaranja + naravno klasicni motor kao primarni agregat.

PS. motor na vodik (H H O) je malo prenapuhana prica.
 
Na vrh