Problem sa gorivom

pleys

New member
Pozdrav!

Imam Zx iz 95-e 1.4 motor sa oko 170000 pređenih kilometara.
Auto je odličan,drugi sam vlasnik,dobio sam ga prilično očuvanog za ok lovu prije skoro 4 god.
Moji problemi počeli su oko Nove godine kada je otišla pumpa za gorivo.
Naime,nakon što je stavljena nova pumpa,desilo mi se da samo ostao "bez" goriva iako je plovak pokazivao da ima jos trećina tanka(prva crta iznad rezerve).Znajuči da mi plovak dosta varira mislio sam da mi je na parkingu netko "posudio" gorivo iz tanka pošto na tanku nemam orginal čep nego je homemade.Dođem na pumpu nalijem 150 kn i pištolj izbaci,znači pun je????:confused: Dođem ponovno kod lika koji je stavljao pumpu,objasnim mu sve,on otvori tank i tank stvarno pun do čepa.Ostavim auto na 2 dana,nakon 2 dana lik zove i kaže da je tank prljav i da zato nije mogao povući gorivo.Prema njegovim riječima,izvukao je benz van,ispuhao rezervar sa kompresorom,ulio 5 litara i normalno upalio i vozio.Kaže da je kompletan popravak skup i neisplativ te za učinjeno ne traži novac.Sada kada kazaljka padne na prvu crtu iznad rezerve auto se guši u zavojima.Znači kada skrećem lijevo ili desno i dodam gas auto se počne gušiti,dok se ne izravna.
Ne razumijem se puno u automehaniku,ali laički mislim da je u pitanju škart pumpa za gorivo.Prije nego odem po drugo mišljenje zanima me Vaše mišljenje i moguća slična iskustva.Unapijed hvala i Lp!;)
 

Dalibor

Dado Tornado
imam ko tvog samo moj je 93. godina, i moj isto ostaje bez goriva kada vozim brzo u dugom oštrom zavoju (na ulascima/silascima s autoceste) a na rezervi je ili malo iznad rezerve.

no to ne sjećam se kada mi se to zadnji put dogodilo jer se skoro nikada ne vozim ispod 1/4 rezervoara, točim kada se približi 1/4.

inače na ZX-u zna lagati kazaljka pokazivača, ne puno ali recimo da je "nonšalantna".

samo mi nije jasno kako je popravak skup i neisplativ, odnosno to bi značilo da nije u potpunosti popravljen, a ako majstor misli da treba novi rezervoar pa da je on skup, siguran sam da bi našao rabljeni rezervoar ako ne s nekog ZX-a onda sa pežoa 306 ili nekog drugog citroena (možda paše i sa saxa, xsare) koji ima rezervoar od 55 litara.
 

Lakii

Well-known member
Sta ce ti novi rezervar?
Pa plastican je!
I sto je to tocno skupo u svemu tome? Da nije htio nove injektore slucajno?

I ne kuzim, sta je posusio rezervar i onda ga propuhao? Kako tocno? Kuda je prasina izasla iz njega?

Ovako, ako ti je auto ostao bez goriva onda je sav mulj sa dna rezervara povukao i imat ces problema s time.
Treba prvo izvaditi pumpu goriva, viditi kakav joj je usisni filter (pickup filter - to je onaj na samoj pumpi) i naravno, zamjeniti filter goriva.
Nova pumpa je stavljena? Original ili zamjenska? Ili je samo mjenjao ulozak - motoric pumpe?
Isto kada izvadis pumpu, pogledaj plovak, da nije slucajno iskrivljen i probaj ga s upaljenim kontaktom pomicati, prati malo kako kazaljka sece u odnosu na pomicanje plovka. Odokativno gledanje u rezervar ti ne govori nista o pravoj razini goriva u njemu!
I, naravno, mozda je problem u oduscima na rezervaru...
 

pleys

New member
Ovako,otišla je dizna.Kad se motor zagrije,dizna podivlja i ne daje dovoljno goriva u motor,zato se guši,a u zadnje vrijeme i gasi.Da li je moguće tu diznu malo počistit pa da se unormali ili treba mjenjati?Ako treba mjenjati,da li postoji neka vrsta auta s kojeg bi dizna odgovarala za zx-a?Naime,tražio sam diznu po auto otpadima,ali nitko nema zx-a.Nova mi je preskupa,pa ako imate neki savjet,unaprijed hvala!
 

Lakii

Well-known member
Dizna?
Mislis na injektor?
Da, moze se ocistiti ultrazvucno.

A i netreba ti injekor bas od ZX-a!
Ti TU motori su se ugradivali u jos barem 10 drugih auta tih godina!
 

Dalibor

Dado Tornado
1.4 motor, ubrizgavanje sa jednim injektorom.
traži iz 1.4 motora od pejžo 306 1.4, 106 1.4, citroen ax 1.4...

puno injektora jednako izgleda ti moraš tražiti prema dugačkom broju koji bi trebao pisati na njemu da ti netko nebi podvalio injektor od npr. 1.0 motora koja izgledati isto samo što daje 20% manje goriva...

kako znaš da je injektor, kako su je provjerili?
možda bi ti se isplatilo otiči na ultrazvučno da ti nije povukla smeća prilikom mrdanja sa rezervoarom
 

Dalibor

Dado Tornado
pleys bi trebao viditi koja mu je šifra motora, pa prema tome pogledati (ili neka nama tu napiše) koju verziju ZXove 1.4 mašine ima, jer su 1995. išle sa 4 različita ubrizgavanja :)

3 različita bosch ubrizgavanja i 1 verzija magneti mareli, tak da bi mu se lako moglo dogoditi da ga nenamjerno ožene za injektor prilikom kupovine rabljenog.

ali baš me zanima kako su došli do zaključka da je greška u injektoru.
 

pleys

New member
Neznam kako je to tocno utvrdio,auto je bio 3 dana kod majstora i na kraju mi kaze da je dizna u klincu.Da mora naci drugu koju bi mi stavio,a kostat ce oko 1000kn.
Rekoh ne bi hvala.A sta znaci to ultrazvucno?Koliko kosta?
Sto se dizne tice,povukla je mulj definitivno i mislim da bi ciscenje bilo dovoljno,a i nadam se:thinking:

A gdje mogu vidjet sifru motora?ako mi netko moze objasnit otp. di da gledam.
 

Dalibor

Dado Tornado
šifra motora je na prednjem desnom dijelu bloka motora, lijevo di se spaja motor na mjenjač.
napisana je na maloj pločici okomitoj na blok motora.
3 slova.

ultrazvučno čišćenje košta 100kn, barem je tako bilo prije par godina.
i dobro bi ti bilo promjeniti i filter goriva.
 

Lakii

Well-known member
Neznam, ja bas nekako nemam povjerenja u majstora koji za benzinca kaze da ima diznu...
To je injektor. Ako ti je rastavio kuciste leptira onda je mozda vidio blato, finu metalnu prasinu. Nadam se da je sve ocistio. Iako, te stvari nebi smjele proci dalje od filtera goriva.

Sto se tice ultrazvucnog ciscenja, nadji servis koji se bavi reparacijom i ciscenjem injektora. Jako je vazno da im kazes da ti treba srediti benzinski injektor a ne diznu.
Imaju ispitni stol na kojem mjere protok i rad injektora i imaju ultrazvucnu kadicu u kojoj ga ciste ako je zaprljan.

Sto se tice modela motora, ako ne nadjes oznaku na bloku motora, posalji mi broj sasije na PP pa cu ja ja izvuci.
 
Na vrh