Naglo pada broj obrtaja na leru

darmar

New member

Dalibor

Dado Tornado
provjeri ga.
uzmeš instrument za mjerenja otpora.
mjeriš otpor između prve i zadnje, i između dvije unutarnje.
treba biti oko 50 ili 60 ohma.

ako nije dobar potraži rabljeni, to bi trebalo biti isto na svim 1.8 motorima sa 8 ventila pežoa i citroena tog vremena, znači trebao bi biti dobar izbor.
ako ima neki broj na njemu traži prema tom broju.
nebi trebalo biti preko 200 kn.
 

darmar

New member
provjeri ga.
uzmeš instrument za mjerenja otpora.
mjeriš otpor između prve i zadnje, i između dvije unutarnje.
treba biti oko 50 ili 60 ohma.

ako nije dobar potraži rabljeni, to bi trebalo biti isto na svim 1.8 motorima sa 8 ventila pežoa i citroena tog vremena, znači trebao bi biti dobar izbor.
ako ima neki broj na njemu traži prema tom broju.
nebi trebalo biti preko 200 kn.
Već jesam, otpor je ok, oko 53 ohma. Očistio sam sve dosjede, tako da nije niti prljavština.
Da li step motor može loše funkcionirati iako je otpor ok?

Crkao motorčić ler gasa (step motor). :)
To je dio koji je na slici :)
 

Dalibor

Dado Tornado
tako zezati može i ako negdje vuče falš zrak.
provjeri si sve spojeve od cjevčica, vakuuma i ostalog...
1.8 kao i 1.6 mislim da ima puno tih malih ****eka ravučeno po motoru...
 

darmar

New member
Dakle, zaboravio sam napisati da je problem riješen. Problem je bio u step motoriću ler gasa, iako je, zapravo ispravan.
Naime, mehaničari obično očiste dosjed u kojem je montiran motorić.
I ja sam to učinio, ali nije pomoglo. Zatim sam ponovno izvadio motorić i rastavio ga ("igla" koja propušta zrak se može odvrnuti). Zatim sam sve to pažljivo očistio, a oprugu koja potiskuje "iglu" prema naprijed sam razvukao, pretpostavljajući da bi mogla biti sabijena tijekom dugotrajne uporabe.
Sve sam montirao natrag i problem je u potpunosti riješen :cool:
 
Na vrh