xsara picasso 2.0hdi 2004 god 66lw

gabinoa

New member
bok ekipa dali netko zna zasto mi xsara picasso ujutro prvo paljenje jako tesko upali promjenio grijace,rele grijaca,filter goriva,anlaser reparirao i promjenio akumulator,kompresia odlicna
 

DS9

Active member
Kada se sve to menjalo, a to su sasvim ozbiljni radovi, sigurno se pregledao dijagnostikom (tj. leksijom). Šta ona sad kaže, tj. koje se greške beleže?
Na primer - senzor temperature goriva?

Btw, ako bi motorno ulje bilo sasvim nenamensko za taj motor (i sve današnje motore) tipa neko za stare kamione ili autobuse (SAE 50 npr.) tj. da je viskozitet na hladno značajno veći - to bi eventualno moglo da izaziva problem prvog paljenja (odnosno težeg verglanja) - ali je tako nešto toliko verovatno da bi bilo za neki vic.
 

DS9

Active member
Eh, 2004. godište, a dizne su elektronske sprave i instrumenti kroz koje je svašta prošlo i pri svemu tome pritisak od kojih 1300 Bar. Obično se leksijom mogu očitati tzv. korekcije dizni/injektora koje mogu da daju naznaku da su one problematične.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
od cega injektori mogu bit
Od "kvalitetnog" diesela. :) Ako su dizne, onda ti cure preko noći.

Ne znam isplati li ti se to reparirati, ako su dizne. To ti je oko 1300 kn po dizni, a vjerojatno i pumpu treba obnoviti. I u principu tada imaš novi motor. :)
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Koliki je tlak goriva u railu tijekom verglanja? U kakvom je stanju egr ventil,
mozda je ostao otvoren? Koliki je tlak u sustavu niskog tlaka? Postoji li napajanje na grijacima? Sto kaze dijagnostika o senzoru polozaja radilice za vrijeme verglanja?
 
Na vrh