Smrad goriva u kabini

roal

New member
pozdrav svima novi sam ovdje ,vozim picassu 1.6 i 2000g imam
problem smrdi gorivo u kabini pregledavao sam kod motora i ništa ne smrdi
a to se dešava kad iznad 60kmh počne smrdit ako ima ko za pomoč
hvala
 

Hrvoje Marin

Active member
11 godina je za dosta gumenih crijeva dosta, zbog sigurnosti same ja bih pregledao sve vodove kojima ide gorivo, tamo i nazad ;)

Meni je na Favoritki smrduckao benzin tako i ja odgađao dok se nije jedan dan zapalila :)

Srećom dostavnjak odmah pored imao aparat za gašenje, a dijelovi su koštali 200kn pa nije skupa škola bila. Kod tebe par 1000 kuna ako ti plane pa ne čekaj.
 

jura

New member
A čuj kad se ovako puno raspišeš da mi shvatimo o čemu bi mogao biti problem nemam drugog savjete nego teraj to mehaničaru da ti sredi a poslije dva tri mirisna borića i sve super...
 

Lakii

Well-known member
Ako je bas u kabini, probaj podignuti zadnje siceve, dali tamo jace smrdi?
mozda oko pumpe goriva...
 

roal

New member
dignuo sam siceve ali nema nikaog otvora mislim da moram skidat rezervar da dođem do tog poklopca di se nalazi neka guma neki kažu da ona zna zezat
pozdrav
 

backo

New member
Kada otvoris haubu pri vrhu iznad motora na limu se nalazi horizontalno postavljena gumena izolacija, ili je nemas ili je pohabana. kroz nju ti ulaze gasovi i smrad od benzina.
 

Monk

Different Spirit
Ili ti pušta brtva ispušne grane (a možda i sama grana), sličan je miris kao od benzina.
Pumpu u rezervoaru sigurno ne osjetiš jer Xsara Picasso nema otvor za pumpu u kabini.
 

goldy

xsara coupe
Jel se pronasao uzrok smrada?
Meni se ovo desavalo kada je napukla ispusna grana motora, pa se smrad slican benzinu i elektro paljevni osjecao prvih nekoliko km voznje.
Nakon toga zamjena grane od 600kn
 

Damaj

Active member
Ili ti pušta brtva ispušne grane (a možda i sama grana), sličan je miris kao od benzina.
Ovo je vrlo lako moguće, ja sam imao slučaj na C4 da sam mijenjao brtvu i stanje se nije bitno popravilo pa mi je savjetovano da izbrusim granu i mjesto gdje grana naliježe. Navodno se to deformira čim se otpoji grana, pa se iza toga mora prvo ravnati brušenjem pa tek onda stavljati nova brtva.
 
Na vrh