Škripi servo?

Niksa

New member
Poz.

Evo imam problem sa Picassom ,motor je 1.6 i 90 ks (2000).Crijevo dovoda servo ulja od pumpe prema letvi je malo slinilo na spoju gume i metalnog dijela cijevi,te sam dao promijeniti gumeni dio kod firme koja se bavi izradom hidrauličnih crijeva,znači nije zamijenjeno original crijevom.Do promjene redovito sam provjeravao nivo ulja tako da nikada nije bilo na minimumu,sada sam promijenio crijevo te kod vrtnje zastaje volan te se teže okreče,zapinje i čuje se pumpa kao da ostaje bez ulja.U vožnji nije problem nego kod parkiranja kada treba brže vrtjeti ili na mjestu.Zbnam da su mi rekli da u crijevu postoji i ventil ???,da li je moguće da je okrenut naopako pa ne propušta dovoljno ulja prema letvi,jer napominjem prije promijene nije bilo nikakvih problema.
To mi je prvi problem,drugi je da sam iskopčao akumulator te mi sada svijetli (blinka) lampica airbaga-a,da lije moguće da je sam resetiram ili moram spojit na komp i resetirat,nemam konektora ispod sijedala tako da taj problem nije.

Ako netko zna informacije u čemu je problem ,bilo bi super.
 

Niksa

New member
Razlika u promjeru je +/- 1 mm tako da ne vjerujem da je to problem,koliko vidim na vanjskom promjeru, unutarnji nemogu provjerit.Provjerit ću kod proizvođaća da nisu možda suprotno okrenuli ventil,jer se ulje u posudi ne pjeni kad se vrti pumpa.Za info novi crijevo dođe 688 kn,tako ako neću moći rješiti,najvjerojatnije ću potražit rabljeno,samo me intersira info da li su crijeva ista 1.6,1.8 i hdi motorima ili ima razlike.
 
Na vrh