Re: Servo kočnica
Kak koči, nikak, slabo ? Malo c/p:
"Servo uređaj je fleksibilnim cijevnim vodom direktno povezan s usisnim kolektorom koji je pod stalnim podtlakom sve dok radi motor. Kvarovi na uređaju su vrlo rijetki, a ako se i pojave onda je problem uglavnom propuštanje na priključcima na samom kućištu uređaja ili na usisnom kolektoru. Oštećenje glavne membrane uređaja može nastati i prilikom propuštanja kočne tekućine iz glavnog kočnog cilindra, tada ulje za kočnice direktno ulazi u kućište servo uređaja i oštećuje spomenutu membranu.
Princip rada servo uređaja kod dizel motora je isti kao i kod benzinskog, razlika je jedino u vakuum pumpi koju koristi dizel motor. Vakuum pumpa se nalazi direktno na motoru a pokreće se direktno preko bregastog vratila, pogonskog lanca, može biti smještena u sam blok motora , ovisno o tipu vozila i proizvođaču. Održavanje vakuum pumpe praktički nije potrebno jer je tehnički izvedena kao centrifugalna pumpa s promjenjivom geometrijom rotora. U praksi se može vidjeti i membranska vakuum pumpa koja se sve manje koristi jer je potrebno više brige po pitanju održavanja iste ."