Ne radi servo kočnica

JELIÆ

New member
Imam Xsaru Picasso 2.0 HDI i nakon startanja motora moram pričekati pola minute do minutu kako bi proradio servo na kočnici.
Dali ima netko ideju što je tome uzrok?
 

Marko

Well-known member
Re: Servo kočnica

Kak koči, nikak, slabo ? Malo c/p:

"Servo uređaj je fleksibilnim cijevnim vodom direktno povezan s usisnim kolektorom koji je pod stalnim podtlakom sve dok radi motor. Kvarovi na uređaju su vrlo rijetki, a ako se i pojave onda je problem uglavnom propuštanje na priključcima na samom kućištu uređaja ili na usisnom kolektoru. Oštećenje glavne membrane uređaja može nastati i prilikom propuštanja kočne tekućine iz glavnog kočnog cilindra, tada ulje za kočnice direktno ulazi u kućište servo uređaja i oštećuje spomenutu membranu.

Princip rada servo uređaja kod dizel motora je isti kao i kod benzinskog, razlika je jedino u vakuum pumpi koju koristi dizel motor. Vakuum pumpa se nalazi direktno na motoru a pokreće se direktno preko bregastog vratila, pogonskog lanca, može biti smještena u sam blok motora , ovisno o tipu vozila i proizvođaču. Održavanje vakuum pumpe praktički nije potrebno jer je tehnički izvedena kao centrifugalna pumpa s promjenjivom geometrijom rotora. U praksi se može vidjeti i membranska vakuum pumpa koja se sve manje koristi jer je potrebno više brige po pitanju održavanja iste ."
 

JELIÆ

New member
Re: Servo kočnica

Hvala na iscrpnom objašnjenju. Što se tiče kočnice, nakon što jednom proradi ona funkcionira kroz dan. Problem nastane nakon što duže vrijeme motor ne radi. Probat ću naći taj ventil na vakum pumpi i provjeriti fleksibilne vodove i njihove spojeve.
 
Na vrh