Xsara 1,4 HDI slabije vuče

cesar19

New member
Pozdrav,

jučer mi je mehaničar mijenjao kočnice i primjetio je da auto slabije vuče na nižim okretajima (do 2200okr/min). E sad, ja nemam pojma kako bi ovaj motor trebao potegnut jer mi je ovo prvi auto, a i nisam neki stručnjak :D

Moje pitanje svima koji imaju ili su imali ovaj motor, kako vaš auto vuče na nižim okretajima? Koja je cca potrošnja po gradu? Meni je oko 6l sa upaljenom klimom, a majstor kaže da bi zbog toga mogao više trošit jer se više muči. Na otvorenoj cesti kada se zalaufa nema problema. Mislim, meni on i sad vozi ok jer ga vozim kao bakica ali opet bi to htio srediti ako je neki kvar.

Kao kvar majstor je rekao da bi mogao biti neki senzor ali da tek može reći više kada ga spoji na komp.
 

goranpo

Member
Ma ne znam, generalno govoreći to ti je jako trom auto, slab je i ne treba ocekivat ne znam kakva ubrzanja. Meni je potrosnja bila oko 5 litara, s tim da moja gradska voznja je neusporediva sa velikim gradovima, kod nas nema spice ni guzve a klimu sam rijetko palio. Moje misljenje, ne znam koliko si dobar sa mehanicarom ali cini mi se da te nanjusio kao mladog vozaca pa bi ti malo kao mijenjao senzor, uzeo parsto kuna a ne bi napravio nista.
 

cesar19

New member
Mislim svi su mi rekli da će to biti trom auto i iskreno meni ne smeta ali opet me zanimalo mišljenje nekog tko ima ovaj motor.

Ono što mi se znalo dogoditi, recimo na putu za more, da mi neće u neki malo duži i jači brijeg u 3. brzini. Iskreno nemam pojma jel to normalno jer inače ide ok i smatrao sam to tada normalnim jer je ipak bila klima, pun auto itd... A sad kad mi je ovaj bacio bubu u uho mislio sam da je to povezano. U svakom slučaju hvala na odgovoru :)
 

goranpo

Member
Ma ja kad sam isao za Istru autoputom obavezno sam gasio klimu, nekad ako me netko malo ustopa onda cetvrtom sam isao. Trom je auto, malo pre slab motor za tu tezinu. Ugodan za voznju, nije potrosac ali ono, naviknes se na slabiji motor i prilagodis se u glavi da nema ganjanja sa takvim autom.
 

Lix

Active member
Mala kubikaza motora i TURBO dizel, nemoze nikako vuc od niskih, to je jednostavno slab motor koji je napumpan sa turbinom na 75 ks, moraš isto tako uzet u obzir da su stariji psa motori imali kubikazu od 1900 ccm i sa turbinom imali samo 10/15 ks više, ovisno o modelu motora, uglavnom nemozes očekivat puno od 1.4 hdia jer je to mala kubikaza i dom turbina ne krene filat, nekih 1500/2000 rpm taj motor neće vuc nikako pogotovo ne kad klimu upališ, onda je tek zagusen, senzori ti nisu mrtvi i nedaj nekom "mehaničaru" da ti bezveze kopa po autu da je nešto otkazalo dobio bi grešku na kontrolnoj ploči. Moguće je da je auto malo zagusen, to probaj riješit tako da ćeš uzet neki aditiv za dizele za čišćenje injektora, usisne grane ili slično, napuni auto, stavi mu aditiv i odi ga "propuhat" na autoput, moguće da je lagano zagusen od stalne gradske vožnje, pod klimom, i još kažeš da voziš ko bakica.. inače za dizela je gradska vožnja a pogotovo "mekana" vožnja ubojstvo, treba ga zagrijat i stisnut s vremena na vrijeme :D

Kad uzmem svaka 2-3 mjeseca golfa od djeda koji vozi u 4 brzini 25 na sat i odem ga provozit zamnom ostaje kilometar dva crni dim toliko da ljudi maglenke pale... to ti sve govori
 

cesar19

New member
Još jedno pitanje pa da ne otvaram novu temu. Na koliko pumpate gume? Ovisi li to i o proizvođaču guma? Ja sam do sad uvijek na 2,2
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
A proizvođači automobila daju preporuke... ovisno o nakrcanosti automobila. Ja se ne hebem puno, C3 je na 2,3 naprijed i nazad.
 

goranpo

Member
Piš ti kad otvoriš vozačka vrata na pragu, mislim da je 2,2 naprijed a odozada 2,0 ako nije opterećenje veliko, ne grešiš ako ti je 2,2 svugdje.
 

Lix

Active member
onako kako piše na autu ali neko generalno pravilo je prednje od 2.0 do 2.4 a zadnje od 1.8 do 2.1, ako napumpaš sve na 2 nećeš pogriješit, preko 2.5 je povećano trošenje gazišta guma a ispod 1.5 je povećano trošenje bočnica i gazišta guma i potrošnje goriva... ne valja ni jedno ni drugo najbolje se držat oko 2 bara
 
Na vrh